Mitä ehkä ostat vähänajan päästä?

200 posts, 10 pages, 23,152 views

#141 • • Ms. Piipi Guest
Kai mun pitäis ostaa talvikengät, vaikkei kyllä tunnukaan vielä talvelta taikka edes joululta.... :rolleyes:
#142 • • samperi Guest
askin tupakkia ja sixpäkin vois käydä hakee
#143 • • ville Guest

Toivottavasti toi iPhone tulee pihalle, ja toivottavasti sinne on ympätty noita langattomia ominaisuuksia vielä enemmän mitä tuo info antoi odottaa.

WLAN ja 3G lienee suomalaisten käyttäjien arvostuksen kohteena.

Mä veikkaan, että ei ole 3G:ä, ehkä oikein hyvällä tuurilla wlan, mutta en kyllä laskisi sen varaan.

250 dollaria on aika vähän puhelimesta, joka on ns. desingtuote. Tähän hintaa markkinoilla tuskin on paljoa puhelimia joissa 3G & WLAN & 4G muistia, vai onkohan ollenkaan?

Lisäksi 3G toimii eri maanosissa eri taajuudella, joten tuotetta ei voisi myydä maailmanlaajuisesti. Sen sijaan nelitaajuus gsm chippejä löytyy kyllä ja ne ei paljoa maksa, joten puhelimesta on helppo tehdä 1 rautaversio koko maailmanmarkkinoille.

Suurin kysymysmerkki on imo käyttis. Jotain omaa, muunneltu symbian? Miten synccaus macin kanssa, onko se oikeasti edes kovin järkevää kun macceja myydään lopulta aika vähän? Mites 3ed party sovellukset?

Vai tuleeko puhelimesta vaan peruspuhelin, jossa mp3 soitin...
#144 • • Loopy Guest

250 dollaria on aika vähän puhelimesta, joka on ns. desingtuote. Tähän hintaa markkinoilla tuskin on paljoa puhelimia joissa 3G & WLAN & 4G muistia, vai onkohan ollenkaan?

Tuo huhu "kumottiin" nopeasti, tai ainakin liikkeelle lähti huhu, jossa puhelimien hinnat ovat 449 sekä 649 taalaa.

Tänään taasen julkaistiin "iPhone" http://www.tuaw.com/2006/12/18/the-iphone-that-wasnt/

Ans kattoo miten tuossa käy, luultavasti menee väännöksi.
#145 • • OCS Guest

Ainakaan sen nimi ei tule olemaan iPhone, koska Cisco omistaa kyseisen tavaramerkin.

Gizmodo
#146 • • Loopy Guest

Ainakaan sen nimi ei tule olemaan iPhone, koska Cisco omistaa kyseisen tavaramerkin.

Gizmodo

Kappas perhana, Mac Rumorsin update kertoo samaa.
#147 • • sauce Guest
Ajattelin ostaa sohvan ja taulutelsun. Sohvasta mulla on visio, mutta telsusta ei. Onko jollakulla jotain suositella? Televisiota en katso ollenkaan, mutta leffoja sillointällöin. Muuten tietty hommaisin tykin, muttakuu avop. sitten taas töllöttää salkkareita sun muuta pakoa ja pashaa.

edit. niin ja sitten tulevaisuudessa ajattelin ostaa JOKO teknarit, levyi ja mikserin ja ruveta trancesupertähdeksi, TAI sitten ostan jotain kivaa musaroinaa ja rupean trancesupertähdeksi. Ihan niinq harrastuksen vuoksi.
#148 • • jorkki Guest
basso ja bassovahvari on varmaan seuraava hankinta.
#149 • • Loopy Guest
Tietokone/työpöytä lähtee tänään tilaukseen, toimitusaika ei tiedossa.
#150 • • Fusione Guest
soundstagx1.jpg

Aika tyylikäs TV-taso maistuis ;)

The Sound Stage X1 is a fairly snazzy (and cheap) TV stand that comes with a 50W subwoofer, two 20W center speakers, four 30W front speakers and two 30W rear speakers all integrated into the TV stand. Out of the box it is ready to be plugged into a TV. The Sound Stage X1 has a £300 price tag, or approximately $585, which is a pretty good deal for a nice TV stand and surround sound system.

http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainment/evesham-sound-stage-x1-is-a-tv-stand-surround-sound-system-236251.php
#151 • • JussiS Guest

Mun mielestä toi ei kyl vaan oo kauheen tyylikäs.
#152 • • Daniel Braun Guest

Mun mielestä toi ei kyl vaan oo kauheen tyylikäs.

Pakko kyllä kompata jussia...
Tyylikästä toi o nähnytkään...
#153 • • ville Guest
ei oo mihinkään muuhun tarvetta kuin ruokaan ja muuhun elämiseen liittyviin juttuihin...

onkohan tää joku virustauti.... toivottavasti ei tartu muihin :hah:
#154 • • Quu Guest
Pitäis ostaa kärry ja kesämmällä cyclocrossifillari.
#155 • • insertxox Guest
mp04.jpg
Sitten kun on ylimäärästä rahaa, olen aina halunnut OtimusPrimen figuurin.
$159.99 + toimitus. :eek:
#156 • • tumpsi Guest
mä oon jo vuosia ollu ostamassa a) skootteria,
tai b) kunnon fillaria. toinen niist menee hankintaan kevääl,
aika näyttää, et kumpi.
#157 • • salaisinko Guest
lisää kirjoja kyl pitäis ja ehkä kevään mittaan vois koittaa ajaa prätkäkorttia.
#158 • • Elwira Guest
Pioneer cdj-200 S x 2 + joku mikseri. En oo päättäny vielä.
#159 • • djkopernikus Guest
Mikserin.
#160 • • Hansu Guest
Olen kuulemma keskiluokkaistunut, siihen riittivät ostoskärryjen käyttö kaupassa ja Plussa-kortin hankkiminen. Kehityksen sinetiksi ostan ehkä vähän ajan päästä tehosekoittimen ja voileipägrillin.