Mitä ehkä ostat vähänajan päästä?

200 posts, 10 pages, 23,192 views

#101 • • Taedium Guest

No siis, mä oon ainaki pärjänny oman puhelimeni 2 Mpix kameralla. Ei se tietenkään mikään digijärkkäri oo, ja kunnon salamavaloa on ikävä (uusissa puhelimissa on parempi salama kuin toi LED joka tässä on), mutta kyllä tolla saa päivänvalossa ihan yhtä hyviä kuvia kuin jollain digipokkarilla.

No nyt tän FPS tapauksen johdosta huomasin, että on jotain hyötyä siitä kauheesta pikselimössöstä mitä noi kamerat ottaa...

(aika käsittämätöntä et jengi väittää ihan naamat totisena et kuulee eroja mp3-soitinten soundeissa :D).

...nappikuulokkeilla...

On kuitenkin tilanteita, joissa netti on ihan kätevä. Muutama esimerkki:

Hyvä tavoitettavuus ja hyvin käytät niitä ominaisuuksia. Tässä mennään siihen, että joku tykkää tyttäristä, toiset lemmikeistä.

1GB just just riittää, 2GB on parempi. Tällöin MP3 soittimen, muististikin ja puhelimen voikin yhdistää.

Kameraa en edelleenkään käsitä. (Paitsi nyt tommosen FPS:n tapauksen kohdalla, mutta ei se ainakaan mulle riitä syyks hankkii härpätinpuhelinta.) Ja se videot yms. jossain mininäytössä on aika kauheet. Niin paljon mulla ei oo nettiriippuvuutta, että tarttis kärsii mininäytöstä jotain ruokaohjetta.

Skidinä (joskus alle 10-vuotiaana) halusin semmosen LA-puhelimen, jota vois kantaa mukana ja jolla vois kutsuu kavereita, ja että vain minä ja kaveri voitais kuunnella. Sit faija sai autoonsa NMT:n ja tajusin, ettei se tarvii LA-puhelin olla...

Muuten tarve johonkin netin 24/7 olemassa oloon on aika pelottava. Jos duunia varten joutuu kattomaan sähköposteja jo dösässä, vaikkakin omia, niin liian stressaava duuni, imo. Nykypäivänä niin nopeasti joku luksuslaite muuttuu välttämättömyydeksi. (Kunnon IT-nörtti... Diggaa tietokoneista, mutta haaveilee puulämmitteisestä maaseutumökistä...) Karttaominaisuus tai puhelinnumero-ominaisuus vois olla jees. Harvemmin tosin etsin ylipäänsä puhelinnumeroita mistään. (Makuero) Ja karttaa en käytä. (Makuero.)

Mut joo, menee makueroiksi.

(Ja nykypäivän itseaiheutetusta stressistä normaalin yhteiskunnan ajaman stressin päälle voisin kirjoittaa pidemmänkin rainan... Mut se nyt ei liity tähän, onko joku kamera hyvä vai nou.)
#102 • • akir0 Guest

Karttaominaisuus tai puhelinnumero-ominaisuus vois olla jees. Harvemmin tosin etsin ylipäänsä puhelinnumeroita mistään. (Makuero) Ja karttaa en käytä. (Makuero.)

Hitusen off-topikkia, mut kännykän gps-ominaisuudesta on ainaki itelle ollut monessa yllättävässäkin tilanteessa apua. Yleensä just silloin ku etiskelee kaupungilta sitä tiettyä tiettyä katua tai kadunnumeroa.

Ja pari päivää sitten etiskelin yhtä liikettä ku en enää muistanu missä se oli. Pikasoitto 020202 ja sieltä osoite -> Navicoreen se ja sit köröttelin suorilta oikeaan paikkaan.
#103 • • Fusione Guest
Uusi näppis! Tästä on ollut puhetta jo pitkään, mutta vihdoinkin kunnon kuvia ja lisää infoa.

keyb_001.jpg

Jokainen näppäin on pieni LCD-näyttö joka päivittyy mihin tahansa kuvaan ja symboliin!

keyb_002.jpg

http://www.artlebedev.com/everything/optimus/
#104 • • Taedium Guest

Uusi näppis!

Olen kuolannut samaa. Joutuu snadisti olee kateellinen. Ei muuten, mutta softien pikanäppäimet vois oppii nopsaan. Tosin siin joutus opettelee tsiigaa sormiinsa...

Ei vaa tiedä viittiskö maksaa kun ei käytä niitä ominaisuuksia, softien pikanäppäimet oppii muutenkin. Mut kai siihen saa kaikkii animaatioita ja siinä on key-saver, ni saletti ku se on open-source, niin tulee mageita key-saver animaatioita... Hömppää & Hörhellystä. Siistii. Vaik ei kyl ihan mun makuun. Tyylikäs se on kumminkin. Mut se on näppikseks vähä kallis ja siitä lähtee valoa. (Tulee olla pimee mun näppiksen, ettei se loista missä se nyt sattuu oleekkaan milläkin hetkellä.)
#105 • • Loopy Guest

Uusi näppis! Tästä on ollut puhetta jo pitkään, mutta vihdoinkin kunnon kuvia ja lisää infoa.

Ja sitten pari kysymystä.

1) Onko kirjoitustuntuma hyvä?
2) Loistaako painikkeet pimeässä?
3) Mistä ostit?
4) Paljonko tuollainen maksaa?
#106 • • Taedium Guest
Luettuani aiheesta olen oppinut/päätellyt seuraavaa:

2) Loistaako painikkeet pimeässä?

Ne näppäimet sisältää ledejä (tai orgaanisia ledejä), eli ne on jokainen pikku monitori. Loistaako sun monitori pimeessä?

3) Mistä ostit?

Ei liene vielä myynnissä. Oliko tää nyt mitä ostin vai mitä ehkä ostat -topic? Vai onko noi muka tullu jo? Eiks ne patentin takia oo viivästyny? Piti tän vuoden puolella tulla, mut niil ei oo tohon ledihommaa vielä patenttia.

4) Paljonko tuollainen maksaa?

Eikös ne sanonu tuol sivuilla, että "ok puhelimen verran". Tullee siinä 200-250 egee maksaa. (Jossain brittisivuilla näin että £200 oli hp.)

Tuntumasta en tiedä ku ei o tullu kokeiltuu.
#107 • • Fusione Guest
Joo.. ei ole vielä myynnissä. Ottavat vasta ennakkotilauksia vastaan. Hinta tosin voi nousta jopa 400, euroon ainakin aluksi.
#108 • • drS Guest
pitäs vissii se uus mikseri ny jossai vaiheessa hankkia. pioneerin djm400 varmaa heti kun raaskii pussinnyörejä vähä höllätä.
#109 • • jarier Guest

pitäs vissii se uus mikseri ny jossai vaiheessa hankkia. pioneerin djm400 varmaa heti kun raaskii pussinnyörejä vähä höllätä.

heiheihei. mä olen ehkä mahdollisesti vaihtamassa nelisatkuni johonkin isompaan jossain vaiheessa, joten pistä vaikka messagea jos kiinnostaa vähän käytetty :)
#110 • • ken-guru Guest

Joo.. ei ole vielä myynnissä. Ottavat vasta ennakkotilauksia vastaan. Hinta tosin voi nousta jopa 400, euroon ainakin aluksi.

Tää optimus keyboard on ehdotettu jo pariinkin otteeseen wiredin vapor awardseihin... :)

Itse en näe kyllä mitään syytä ostaa moista vekotinta sillä kirjoitan ns. sokkona kymmensormijärjestelmällä. Eli itsellä noiden näppisten kuvien hyötyarvo on tasan nol-la. Tietty jos käyttäisin jotain erikoista softaa johon voisi kustomoida näppisoikoteitä, silloin tuosta voisi olla alkuun jonkin verran hyötyä.

Mitähän mä ostan kohta. Varmaan jotain c-vitamiinipitoista ja mynthonia *köh köh*
#111 • • Taedium Guest

Itse en näe kyllä mitään syytä ostaa moista vekotinta sillä kirjoitan ns. sokkona kymmensormijärjestelmällä. Eli itsellä noiden näppisten kuvien hyötyarvo on tasan nol-la. Tietty jos käyttäisin jotain erikoista softaa johon voisi kustomoida näppisoikoteitä, silloin tuosta voisi olla alkuun jonkin verran hyötyä.

+ Tyylikäs
+ Oppii uusien softien pikanäppikset
+ Key-saverit
+ Saa animointeja vissiinkin
+ Oppii vanhojen softien ne pikanäppikset mitkä ei vaa oo tullu opeteltuu
+ Eikös se ole vielä langaton?
+ Open source

- Tulee valoa
- Kallis
- Alkuun kun on opetellu, niin niillä pikanäppistoiminnoilla ei oikee tee mitään enää eli menee hörhellyksen puolelle sen jälkeen

(Täytyy sanoo, että välillä on z ja y hakusessa jos saksalaisella näppiksellä joutuu kirjoittaa. Tosin erikoismerkit on helppo löytää. Venäjää joutuu kirjoittaa niin kovin harvoin, että eip tarvi näppisten vaihtua kyriilisiksi.)
#112 • • ville Guest

Kuten itse totesit niin hyödyt tulee näppäinoikopuluista. Jos käyttää vaikka taitto-ohjelmaa, fotaria, editointia, pelailee jne jne niin onhan toi pirun kätevä kun näppis vaihtaa sopivaan moodiin kunkin ohjelman kohdalla ja heti löytyy oikopolut. Todennäköisesti ton yleistyessä jengi tekee uusien softien/pelin kohdalla valmiit profiilit ja sitten vaan lataa profiilin koneelle ja nauttii nopeasta käyttöliittymästä. Voisin myös kuvitella, että esim photarissa ton avulla voi varmaan pitää lähes kaikki ikkunat piilossa, sillä valinnat tapahtuu suoraan näppikseltä. Siten työn alla oleva kuva näkyy koko ajan kokonaan eikä niin että aina on joku ikkuna vähän edessä :/

Missään ei muuten sanota onko toi langaton? Jos olisi niin paristot tosin loppuisi varmaan aika äkäseen ja sitten pitäisi olla joku latausasema.

Bonusta myös tyylikkäästä ulkonäöstä, ilmeisesti harjattua alumiini toi kehys. Varmaan aika tukevan oloinen eikä nitise/natise.

henk. koht ihmettelen jos onnistuvat tekemään tuon kaiken alle 300e, mutta saa nähdä.

noin muuten oon monen kanssa samaa mieltä siitä, että noi valot on jossain määrin huono juttu. Itse en htpc käytössä ei kaipaa yhtään ylimääräistä valolähettä..... tästä syystä edelleen odottelen omaa jo yli kk sitten tilattua dinovo edgeä ... saisi jo ilmestyä kauppoihin.
#113 • • Jusu Guest
Pinnasänky.
Turvakaukalo.
Hoitopöytä.
Vaippoja.
Vaippoja.
Vaippoja.
Vaippoja.
Vaippoja.
Vaippoja.
Vaippoja.
Vaippoja.
...
Vaippoja.
Vaippoja.
Neliovinen auto.

Lisääntyminen tulee kalliiksi... mut se on vaan materiaa :)

Nii ja sohva. Just myin vanhan pois ja olkkarissa kaikuu.
#114 • • insertxox Guest
Huomenna Macbook Pro 2.16Ghz :heart:
Piti hieman säästää....Huomenna todennäköisesti poistoon.
#115 • • Funkatronik Guest
Sony PSP
GTA: Vice City Stories

Phil Collinsin sisältävä traileri vei sydämeni.
#116 • • Timce Guest
Golla kannettavalle.

tn_G325.jpg

<3
#117 • • Individual Guest
Flätti pitäis saada, uudet neulat pitäis hankkia, hoitaa hieman päivitystä tuolle vaatetusosastolle ja mitähän vielä...
#119 • • Fusione Guest
Joo ja näppäinten näytöt on muuttuneet mustavalkoisiksi....
No ehkä joku muu tekee vastaavaan ja paremman tulevaisuudessa.
#120 • • ville Guest
ja ostajia varmaan 0kpl....

ei voi kun ihmetellä miten hinta on voitu arvioida noin päin persettä