Mitä ehkä ostat vähänajan päästä?

200 posts, 10 pages, 23,220 views

#161 • • drS Guest
Tarvis hankkia taas lisää hyllyä DVDille, sekä myöskin musalevyille jotain säilytystilaa. Sitten pitäis ostaa kehyksiä julisteille. Ja se mikseri edelleen.
#162 • • ville Guest

Olen kuulemma keskiluokkaistunut, siihen riittivät ostoskärryjen käyttö kaupassa ja Plussa-kortin hankkiminen. Kehityksen sinetiksi ostan ehkä vähän ajan päästä tehosekoittimen ja voileipägrillin.

S-ryhmän bonus on ihan jees, k-kaupan aika naurettava. Välillä on s-ryhmällä noita tuplabonuspäiviä ja silloin saa aika helposti -10% täyteen. Sen jälkeen on bonukset tapissa koko kuukauden jolloin saa -5% esim kaikesta safkasta :)

Kärryjä en kyllä tule käyttämään ennenkuin saan kersan. On vaan niin hitaat liikutella verrattuna koriin :)

edit: itse aiheeseen. Säästää pitäisi, kun häihin pitää ostaa kaikkea. Pidemmän ajan tähtäin uusi videotykki.
#163 • • pie Guest

S-ryhmän bonus on ihan jees, k-kaupan aika naurettava. Välillä on s-ryhmällä noita tuplabonuspäiviä ja silloin saa aika helposti -10% täyteen. Sen jälkeen on bonukset tapissa koko kuukauden jolloin saa -5% esim kaikesta safkasta :)

Omasta mielestä Stockmannin etukortti on hupaisin. Kuukausitarjouksissa ei usein mitään järkevää ja 2000e vuodessa ostoja saa Exclusive-kortin, jonka huimat edut ovat -10% kaksi kertaa vuodessa. Plussakortti ei kovin huimia etuja tarjoa myöskään, vaikka päivittäisostoksissa k-ryhmän kauppoja tulee eniten käytettyä. Joskus tulee 5e arvoinen etuseteli eli ei oo huimat edut silläkään. S-etukortti tuli hankittua syksyllä, aika näyttää onko tuosta mihinkään :).

Mut ettei mene ihan aiheen ohi niin tehosekoittimen ostoa on harkittu. Onkos kenelläkään kokemusta Kitchen aid blendereistä?
#164 • • Hugo Guest

Olen kuulemma keskiluokkaistunut, siihen riittivät ostoskärryjen käyttö kaupassa ja Plussa-kortin hankkiminen. Kehityksen sinetiksi ostan ehkä vähän ajan päästä tehosekoittimen ja voileipägrillin.

Aargh :eek: Mä oon sitten kai keskiluokkaistunut joskus 19 vuotiaana :king:

Pitäis hankkia viisumi Kiinaan - matka lähestyy :cool:
#165 • • ken-guru Guest

Mä ostin itelle voileipägrillin kun erään railakkaan baari-illan jälkeen päädyin kaverin luo nukkumaan ja kaveri tarjos krapulamätöksi kuumia toasteja. They're GRRRRRRRREAT!

Onnistuin vakuuttamaan sen aikaiset kämppiksenikin voileipägrillin ihanuudesta :D
#166 • • akir0 Guest

Mä ostin itelle voileipägrillin kun erään railakkaan baari-illan jälkeen päädyin kaverin luo nukkumaan ja kaveri tarjos krapulamätöksi kuumia toasteja. They're GRRRRRRRREAT!

Onnistuin vakuuttamaan sen aikaiset kämppiksenikin voileipägrillin ihanuudesta :D

Mul on ollu voileipägrilli ainaki 7 vuotta. Mahtava keksintö!
#167 • • tumpsi Guest

Mul on ollu voileipägrilli ainaki 7 vuotta. Mahtava keksintö!

what he said.
#168 • • ville Guest

Omasta mielestä Stockmannin etukortti on hupaisin. Kuukausitarjouksissa ei usein mitään järkevää ja 2000e vuodessa ostoja saa Exclusive-kortin, jonka huimat edut ovat -10% kaksi kertaa vuodessa.

No jos tarkkoja ollaan, niin toi stockan etukortti on varmaan sellainen, josta syntyy meillä kaikkein eniten säästöä. Exclusivepäivänä toi -10% on aika jees, koska sen saa ihan kaikesta mitä stocka myy ja stocka myy paljon tavaraa, jota ei normaalisti saa koskaan alennuksessa ja jota ei muualla myydä. Me ollaan ostettu tuolloin esim. keittiötarvikkeita, laukkuja, safkaa, huonekaluja, vaatteita jne. Jos ei oo kiire ostaa tavaraa niin hyvin voi odottaa, että tulee tollanen päivä ja sitten hankkia tavaran :)
#169 • • Quu Guest
Vaikka tässä taloudessa käytetään S-etukorttia, niin täytyy kyl sanoa, että plussakortti ja se Stockan kanta-asiakaskortti kirii kiinni niillä tarjouksilla mitä niillä saa ostaa.
#170 • • Hansu Guest

Vaikka tässä taloudessa käytetään S-etukorttia, niin täytyy kyl sanoa, että plussakortti ja se Stockan kanta-asiakaskortti kirii kiinni niillä tarjouksilla mitä niillä saa ostaa.

Just noiden tarjousten takia otinkin ton Plussa-kortin. Ja olen aina käynyt k-kaupassa enkä muuksi muutu ;)
#171 • • ville Guest

Just noiden tarjousten takia otinkin ton Plussa-kortin. Ja olen aina käynyt k-kaupassa enkä muuksi muutu ;)

Ne tarjoukset tosiaan on hyviä, mutta kun pari viereistä k-kauppaa on muuten ns homokalliita, niin harvoin jaksaa lähteä yhden tarjouksen perässä juoksemaan.

S-marketista tulee haettua varmaan suurin osa safkoista, viikonloppuna stockalta, kun tekee jotain erikoisempaa. Lildistä kaikkea sekalaista, kuten mikserit drinkkeihin :)
#172 • • anton Guest
Bissee. Siis ihan kohta, kunhan tästä jaksaa kauBBan vääntäytyä. Sit sohvalle väijyy Urheilukanavalta Mestiksen 1:stä välierää TuTo - Jukurit. Da plan of teh night..
#173 • • LyoN Guest
Sonyn 40" Full HD -lcd =D
#174 • • Hansu Guest

Ne tarjoukset tosiaan on hyviä, mutta kun pari viereistä k-kauppaa on muuten ns homokalliita, niin harvoin jaksaa lähteä yhden tarjouksen perässä juoksemaan.

Tässä meidän kulmilla taas on ihan "normaalihintainen" törkeän iso ja erinomaisen valikoiman k-kauppa Kontumarket, jossa tulee asioitua lähes aina. Tykkään tosta enemmän kuin Stockasta, esim. hevi-osasto on sydäntalvellakin todella freesi. Kauppojen hintatasossa on kyllä yllättäviä eroja, esim. tää Kontumarket on k-supermarket samoin kuin n. 2 km päässä Mellunmäessä sijaitseva Masikin, mutta jälkimmäisessä on selvästi suolaisemmat hinnat. Ei siis mitään isoja eroja, mutta melkein tuote kuin tuote maksaa enemmän.
#178 • • akir0 Guest
(Samsungin) hdmi-liittimellä varustetun dvd-soittimen. Jos jollakulla on ehdottaa muita vastaavia ~100eunukin hintaluokassa ni ehdotuksia otetaan vastaan.
#179 • • Taedium Guest

S-etukorttia ... plussakortti ... Stockan kanta-asiakaskortti

213712041_e70d2a0e57_o.jpg
#180 • • phear Guest
Farmari Avensiksen. Isohko ehkä.