No nyt tän FPS tapauksen johdosta huomasin, että on jotain hyötyä siitä kauheesta pikselimössöstä mitä noi kamerat ottaa...No siis, mä oon ainaki pärjänny oman puhelimeni 2 Mpix kameralla. Ei se tietenkään mikään digijärkkäri oo, ja kunnon salamavaloa on ikävä (uusissa puhelimissa on parempi salama kuin toi LED joka tässä on), mutta kyllä tolla saa päivänvalossa ihan yhtä hyviä kuvia kuin jollain digipokkarilla.
...nappikuulokkeilla...(aika käsittämätöntä et jengi väittää ihan naamat totisena et kuulee eroja mp3-soitinten soundeissa :D).
Hyvä tavoitettavuus ja hyvin käytät niitä ominaisuuksia. Tässä mennään siihen, että joku tykkää tyttäristä, toiset lemmikeistä.On kuitenkin tilanteita, joissa netti on ihan kätevä. Muutama esimerkki:
1GB just just riittää, 2GB on parempi. Tällöin MP3 soittimen, muististikin ja puhelimen voikin yhdistää.
Kameraa en edelleenkään käsitä. (Paitsi nyt tommosen FPS:n tapauksen kohdalla, mutta ei se ainakaan mulle riitä syyks hankkii härpätinpuhelinta.) Ja se videot yms. jossain mininäytössä on aika kauheet. Niin paljon mulla ei oo nettiriippuvuutta, että tarttis kärsii mininäytöstä jotain ruokaohjetta.
Skidinä (joskus alle 10-vuotiaana) halusin semmosen LA-puhelimen, jota vois kantaa mukana ja jolla vois kutsuu kavereita, ja että vain minä ja kaveri voitais kuunnella. Sit faija sai autoonsa NMT:n ja tajusin, ettei se tarvii LA-puhelin olla...
Muuten tarve johonkin netin 24/7 olemassa oloon on aika pelottava. Jos duunia varten joutuu kattomaan sähköposteja jo dösässä, vaikkakin omia, niin liian stressaava duuni, imo. Nykypäivänä niin nopeasti joku luksuslaite muuttuu välttämättömyydeksi. (Kunnon IT-nörtti... Diggaa tietokoneista, mutta haaveilee puulämmitteisestä maaseutumökistä...) Karttaominaisuus tai puhelinnumero-ominaisuus vois olla jees. Harvemmin tosin etsin ylipäänsä puhelinnumeroita mistään. (Makuero) Ja karttaa en käytä. (Makuero.)
Mut joo, menee makueroiksi.
(Ja nykypäivän itseaiheutetusta stressistä normaalin yhteiskunnan ajaman stressin päälle voisin kirjoittaa pidemmänkin rainan... Mut se nyt ei liity tähän, onko joku kamera hyvä vai nou.)