Mitä ehkä ostat vähänajan päästä?

200 posts, 10 pages, 23,187 views

#1 • • Loopy Guest
Tossa noita topikkeja tuli selailtua, tämmöstä ei tainnutkaan vielä olla?

Eli, mitä olet aikeissa ostaa määrittelemättömän ajanjakson päästä.

Ja jotta tää lähtisi heti alkuunsa Juki54:n gastronimisille sivupoluille:

- Sikspäkki Lonkeroa. :eek:
#2 • • Dirt Guest
levyjä.

kuhan tää vedellä, tonnikalalla ja kynsiäpureskelemalla eläminen päättyy. :crybaby:
#3 • • Bio Guest
Aattelin ostaa muutaman paidan, mut sit taas jos en löydä mitään hyvää niin sit voisin ostaa farkut. Tai sit voisin ostaa molemmat, tietty jos ei oo sopivia farkkuja niin tyydyn paitoihin. Voihan silleenkin olla et molempia ei löydy, niin sit voisin ostaa vaikka sukkia, tai bokserit. Ja ellei kumpaakaan ole niin ainahan voi ostaa viinaa. Ehkä ostan kaljaa, myös leijonapullo vois olla hyvää, kuitenkin pitkä viikonloppu tulossa niin olis kiva olla pienessä pierussa koko ajan. Tottahan toki yks vaihtoehto olis ostaa levyjä, mut laitoin jo tilauksen menemään niin katotaan jos ostais lisää viel, eihän niitä ikinä liikaa ole.
#4 • • OSC8 Guest
Lumet on jo sulaneet, joten oon käyny katselemassa polkupyöriä koska kuljen työmatkani hyvin pitkälti sillä.

Voittajaksi päätyi ihan selkeästi Tunturi Park Cafe, siinä aivan kaikki kohdallaan juuri mun käyttötarpeita ajatellen. Oli todella loistava paketti kaikin puolin, kotimainenkin (no ainakin vielä jonkin aikaa, tulispahan vähän tuettua meidän työpaikkojakin..)

Ehkäpä tuollaisen ostan, katsotaan miten rahoitus järjestyy.. Synttärit kuitenkin ihan oven takana niin osittaista sponssia saattaa ilmaantua jostain :D
#5 • • Tapi T Guest

Voittajaksi päätyi ihan selkeästi Tunturi Park Cafe, siinä aivan kaikki kohdallaan juuri mun käyttötarpeita ajatellen.

Voi apua mikä setäpyörä! :D
#6 • • mad'ison Guest
Uudet luurit kun vanhat sonyt sano sopimuksensa irti
#7 • • drS Guest
tarvis ostaa yks tai kakskin hyllyä DVDille ku ei ne enää kirjahyllyyn mahdu. mistään ei vaan tahdo löytyä hyviä :(
#8 • • miikkaL Guest

tarvis ostaa yks tai kakskin hyllyä DVDille ku ei ne enää kirjahyllyyn mahdu. mistään ei vaan tahdo löytyä hyviä :(

osta seuraavaks dvd-hylly, voi mahtua enemmän
#9 • • OSC8 Guest

Voittajaksi päätyi ihan selkeästi Tunturi Park Cafe, siinä aivan kaikki kohdallaan juuri mun käyttötarpeita ajatellen.

Voi apua mikä setäpyörä! :D

Eeeiiiiih!!! :D Hei mä oon muutenki jo ihan tarpeeks ahdistunu kun oon tällänen setä-ikänen jo pikkuhiljaa :mad: :panic:
#10 • • k1mm0 Guest
ainaki näitä pitäis semi-pian ostaa:
huonekaluja, vaatteita, vahvistin & kaiuttimet,
uusi mixeri, levyjä.
#11 • • pie Guest
farkut voisin ostaa tässä joskus tulevaisuudessa
#12 • • drS Guest

osta seuraavaks dvd-hylly, voi mahtua enemmän

no näin oli tarkotuskin.
#13 • • Loopy Guest

- Sikspäkki Lonkeroa. :eek:

Tommonen tuli poistettua tänään, mutta silti lonkku pysyy mun vähänajan päästä ostettavien listalla.

Klassikko :excellent:
#14 • • Daniel Braun Guest
Mä meinasin vähänajanpäästä (joka tässä tapauksessa voidaan määritellä aikavälille 3-6 tuntia) ostaa pari drinksua.
Ja sitten aikavälillä 2-26 tuntia ajattelin ostaa jotai mättösafkaa :)
#16 • • Daniel Braun Guest

Tämän.

Osta mieluummin iPod ;)
#17 • • Hansu Guest

Tämän.

Osta mieluummin iPod ;)

En mä halua maksaa trendistä ;)
#18 • • Daniel Braun Guest

Tämän.

Osta mieluummin iPod ;)

Sä maksaisitkin laadusta ;)
#19 • • Keba Guest
16kpl Pinkkejä ledejä ja 4 tölkkiä valkosta spreitä.
#20 • • Hansu Guest

Tämän.

Osta mieluummin iPod ;)

Sä maksaisitkin laadusta ;)

Niinhän mä nyt teenkin ;)