Edit: lisäsin hyyyyymiön, koska olen rauhantahtoinen munapää.
41 posts, 3 pages, 5,933 views
Ok, itse viljelen todella ala-arvoista huumoria, mutta tällainen spede vain olen. Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)
Ok, itse viljelen todella ala-arvoista huumoria, mutta tällainen spede vain olen. Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)
kyllä.
Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)
Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)
Huumoria?
Mihin sä vedät rajan huumorin ja vakavan asian välille? Kommunikoitko myös ns. oikeassa elämässä samalla tavalla tuntemattomien ihmisten kanssa? Onhan tämä tosiaan nettifoorumi ja freestyle on moderoimaton, mutta pitäisit mielessä, että käyttäjät ovat todellakin ihan oikeita ihmisiä. En ole vielä yhdestäkään postauksestasi löytänyt mitään, mikä kohtaisi oman käsitykseni huumorista.
Sun mielestä siis sä voit laukoa ihan mitä tahansa paskaa ja ihmisten pitäisi osata ottaa se huumorilla?
Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä?
Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)
Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä?
Ei.
Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)
Ööh... mitä edustat? :confused:
Paskahuumori on ihan kingiä, mut täytyy kyl myöntää et viime viikkoina rima plattarilla on ollut jossain ihan ties missä. Paskallakin on tekijänsä, ei sitä vaan ruutata!
Paskaa läppää on aina.
Yhdessä vaiheessa se olin minä joka laukoi kaikkea mahdollista shittiä joka väliin, jossakinvaiheessa se oli taas joku muu.
Jossakin vaiheessa vain se jutun taso "nousee".
Tai sanotaan että se paskan määrä vähenee :D
Viimeaikoina, erään nimeltämainitsemattoman, läppä on kyllä ollut todella ala-arvoista.
Ja miltei jokaikiseen topiciin postattuna...
Ei pahalla, mutta liika on liikaa.
Itse sen karvaasti huomasin.
Aina tällaisessa foorumissa löytyy niitä jotka nillittää kaikesta, joku on aina silmätikkuna.
Siihen vain on totuttava.
Mutta, omalla käyttäytymisellään saa paljon aikaan.
Jos heittää joka väliin jotain paskaa, on varmaa että se paska palaa takaisin.
Ja jos huumorista puhutaan, niin topicin aloittajan postauksista saati sit edes aloittamista topiceista ei "paskahuumorin" lisäksi oikein mitään oikeasti naurattavaa juttua.
Huumori on kyllä kaukana.
Ei sinänsä, freestyle on freestyle.
Jos ei kiinnosta, ei tarvi lukea.
Mutta kun se sama jatkuu muuallakin...
Näistä asioista on vuosien varrella moneen kertaan juteltu enemmän ja vähemmän hampaat irvessä.
Aina löytyy valittajia, paskan puhujia, muka hauskoja persoonia ja täysiä perseitä.
Nettifoorumit on nettifoorumeita.
Ei näitä oikeesti tarvi ottaa vakavasti.
Monen plattarilaisen kun olen kasvokkain nähnyt, on kuva heistä muuttunut täysin.
Täällä tulee heitettyä nimimerkin takaa (itse päädyin aikoinaan käyttämään ihka omaa nimeäni) kaikenmoista.
Kun ei ole ns. kasvoja tekstin takana...
Kaikesta huolimatta tää on edelleen mulle se miellyttävin paikka.
Aloitussivuna edelleen plattari, seurattua tulee päivittäin.
Kirjoitettua vähän vähemmän kuin ennen, mutta taustalla kovasti...
Audiotech ehkä kuitenkin nykyisin on se kiinnostavin puoli.
Siellä sentään tapahtuu jotain järkevää.
Freestyle on tämmöistä aivotonta ajantappoa.
Ei muuta, ei mitään vakavasti otettavaa.
Usealle vaan "lisää postauksia" mesta...
Juup.
Hyvää yötä :)
edit: niin joo.
Selittelyt on aina turhia ;)
Tuli vaan tästä topicista ja topicin aloituksesta mieleen... ;)
Sori, mutta oikeesti...
Mikä jeesusteluvaihde sulle iski päälle?
Tommonen "megapluroottekaikkiniinihania" lässyttely oikeesti :confused:
Tiedän, että olen silmätikkuna, ja se on tarkoitukseni. Meillä kaikilla on valta muuttaa asioita, ja se muutos lähtee omasta itsestämme.
Kenties elämä ...jaardijaa blaablaa... ja arkipäivää.
_U:n huumori on perseestä.
*totaalirepeäminen*Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)
Huumoria?
Mihin sä vedät rajan huumorin ja vakavan asian välille? Kommunikoitko myös ns. oikeassa elämässä samalla tavalla tuntemattomien ihmisten kanssa? Onhan tämä tosiaan nettifoorumi ja freestyle on moderoimaton, mutta pitäisit mielessä, että käyttäjät ovat todellakin ihan oikeita ihmisiä. En ole vielä yhdestäkään postauksestasi löytänyt mitään, mikä kohtaisi oman käsitykseni huumorista.
Sun mielestä siis sä voit laukoa ihan mitä tahansa paskaa ja ihmisten pitäisi osata ottaa se huumorilla?