Plattarin Huumori; Nykytila?

41 posts, 3 pages, 5,493 views

Avatar
#1 • • _U Guest
Ok, itse viljelen todella ala-arvoista huumoria, mutta tällainen spede vain olen. Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)

Edit: lisäsin hyyyyymiön, koska olen rauhantahtoinen munapää.
Avatar
#2 • • JussiS Guest

Ok, itse viljelen todella ala-arvoista huumoria, mutta tällainen spede vain olen. Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)

Edit: lisäsin hyyyyymiön, koska olen rauhantahtoinen munapää.


kyllä.
Avatar
#3 • • _U Guest

Ok, itse viljelen todella ala-arvoista huumoria, mutta tällainen spede vain olen. Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)

Edit: lisäsin hyyyyymiön, koska olen rauhantahtoinen munapää.


kyllä.



Ok. Itse en haluaisi kyllä tätä uskoa. Toki sen ymmärrän, että foorumilla on eri asia keskustella kuin bileissä, klubeilla, keikoilla, kahvilla, kadulla... kasvokkain. Mutta:

Juuri nyt keitän makaronia ja nakkeja.
Avatar
#4 • • master bator Guest

Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)



Huumoria?

Mihin sä vedät rajan huumorin ja vakavan asian välille? Kommunikoitko myös ns. oikeassa elämässä samalla tavalla tuntemattomien ihmisten kanssa? Onhan tämä tosiaan nettifoorumi ja freestyle on moderoimaton, mutta pitäisit mielessä, että käyttäjät ovat todellakin ihan oikeita ihmisiä. En ole vielä yhdestäkään postauksestasi löytänyt mitään, mikä kohtaisi oman käsitykseni huumorista.

Sun mielestä siis sä voit laukoa ihan mitä tahansa paskaa ja ihmisten pitäisi osata ottaa se huumorilla?
Avatar
#5 • • _U Guest

Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)



Huumoria?

Mihin sä vedät rajan huumorin ja vakavan asian välille? Kommunikoitko myös ns. oikeassa elämässä samalla tavalla tuntemattomien ihmisten kanssa? Onhan tämä tosiaan nettifoorumi ja freestyle on moderoimaton, mutta pitäisit mielessä, että käyttäjät ovat todellakin ihan oikeita ihmisiä. En ole vielä yhdestäkään postauksestasi löytänyt mitään, mikä kohtaisi oman käsitykseni huumorista.

Sun mielestä siis sä voit laukoa ihan mitä tahansa paskaa ja ihmisten pitäisi osata ottaa se huumorilla?



Koan.
Avatar
#6 • • LindaGP Guest

Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä?


Ei.

Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)


Ööh... mitä edustat? :confused:
Avatar
#7 • • _U Guest

Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä?


Ei.

Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)


Ööh... mitä edustat? :confused:



Edustan itseäni ja samalla tätä foorumia. Voin olla ja olen naurettava pelle, mutta yritän silti jaksaa nauraa turhanpäiväisille asioille; elämässä on tarpeeksi huumoria, iloa ja rakkautta, mutta se ei tunnu välittyvän aina tänne.

SE, miksi jotkut tuntuvat ottavan läppäni v*ttuiluna:

Asioita voi ymmärtää monella tavalla, ja joskus provo, herättely on paikallaan.

Koan.
Avatar
#8 • • :t:c: : : Guest
Paskahuumori on ihan kingiä, mut täytyy kyl myöntää et viime viikkoina rima plattarilla on ollut jossain ihan ties missä. Paskallakin on tekijänsä, ei sitä vaan ruutata!
Avatar
#9 • • _U Guest

Paskahuumori on ihan kingiä, mut täytyy kyl myöntää et viime viikkoina rima plattarilla on ollut jossain ihan ties missä. Paskallakin on tekijänsä, ei sitä vaan ruutata!



Hyvä, keskustelu on herännyt.
Avatar
#10 • • Daniel Braun Guest
Paskaa läppää on aina.
Yhdessä vaiheessa se olin minä joka laukoi kaikkea mahdollista shittiä joka väliin, jossakinvaiheessa se oli taas joku muu.

Jossakin vaiheessa vain se jutun taso "nousee".
Tai sanotaan että se paskan määrä vähenee :D

Viimeaikoina, erään nimeltämainitsemattoman, läppä on kyllä ollut todella ala-arvoista.
Ja miltei jokaikiseen topiciin postattuna...
Ei pahalla, mutta liika on liikaa.
Itse sen karvaasti huomasin.

Aina tällaisessa foorumissa löytyy niitä jotka nillittää kaikesta, joku on aina silmätikkuna.
Siihen vain on totuttava.
Mutta, omalla käyttäytymisellään saa paljon aikaan.
Jos heittää joka väliin jotain paskaa, on varmaa että se paska palaa takaisin.

Ja jos huumorista puhutaan, niin topicin aloittajan postauksista saati sit edes aloittamista topiceista ei "paskahuumorin" lisäksi oikein mitään oikeasti naurattavaa juttua.
Huumori on kyllä kaukana.
Ei sinänsä, freestyle on freestyle.
Jos ei kiinnosta, ei tarvi lukea.
Mutta kun se sama jatkuu muuallakin...

Näistä asioista on vuosien varrella moneen kertaan juteltu enemmän ja vähemmän hampaat irvessä.
Aina löytyy valittajia, paskan puhujia, muka hauskoja persoonia ja täysiä perseitä.
Nettifoorumit on nettifoorumeita.
Ei näitä oikeesti tarvi ottaa vakavasti.
Monen plattarilaisen kun olen kasvokkain nähnyt, on kuva heistä muuttunut täysin.
Täällä tulee heitettyä nimimerkin takaa (itse päädyin aikoinaan käyttämään ihka omaa nimeäni) kaikenmoista.
Kun ei ole ns. kasvoja tekstin takana...

Kaikesta huolimatta tää on edelleen mulle se miellyttävin paikka.
Aloitussivuna edelleen plattari, seurattua tulee päivittäin.
Kirjoitettua vähän vähemmän kuin ennen, mutta taustalla kovasti...
Audiotech ehkä kuitenkin nykyisin on se kiinnostavin puoli.
Siellä sentään tapahtuu jotain järkevää.
Freestyle on tämmöistä aivotonta ajantappoa.
Ei muuta, ei mitään vakavasti otettavaa.
Usealle vaan "lisää postauksia" mesta...

Juup.
Hyvää yötä :)

edit: niin joo.
Selittelyt on aina turhia ;)
Tuli vaan tästä topicista ja topicin aloituksesta mieleen... ;)
Avatar
#11 • • _U Guest

Paskaa läppää on aina.
Yhdessä vaiheessa se olin minä joka laukoi kaikkea mahdollista shittiä joka väliin, jossakinvaiheessa se oli taas joku muu.

Jossakin vaiheessa vain se jutun taso "nousee".
Tai sanotaan että se paskan määrä vähenee :D

Viimeaikoina, erään nimeltämainitsemattoman, läppä on kyllä ollut todella ala-arvoista.
Ja miltei jokaikiseen topiciin postattuna...
Ei pahalla, mutta liika on liikaa.
Itse sen karvaasti huomasin.

Aina tällaisessa foorumissa löytyy niitä jotka nillittää kaikesta, joku on aina silmätikkuna.
Siihen vain on totuttava.
Mutta, omalla käyttäytymisellään saa paljon aikaan.
Jos heittää joka väliin jotain paskaa, on varmaa että se paska palaa takaisin.

Ja jos huumorista puhutaan, niin topicin aloittajan postauksista saati sit edes aloittamista topiceista ei "paskahuumorin" lisäksi oikein mitään oikeasti naurattavaa juttua.
Huumori on kyllä kaukana.
Ei sinänsä, freestyle on freestyle.
Jos ei kiinnosta, ei tarvi lukea.
Mutta kun se sama jatkuu muuallakin...

Näistä asioista on vuosien varrella moneen kertaan juteltu enemmän ja vähemmän hampaat irvessä.
Aina löytyy valittajia, paskan puhujia, muka hauskoja persoonia ja täysiä perseitä.
Nettifoorumit on nettifoorumeita.
Ei näitä oikeesti tarvi ottaa vakavasti.
Monen plattarilaisen kun olen kasvokkain nähnyt, on kuva heistä muuttunut täysin.
Täällä tulee heitettyä nimimerkin takaa (itse päädyin aikoinaan käyttämään ihka omaa nimeäni) kaikenmoista.
Kun ei ole ns. kasvoja tekstin takana...

Kaikesta huolimatta tää on edelleen mulle se miellyttävin paikka.
Aloitussivuna edelleen plattari, seurattua tulee päivittäin.
Kirjoitettua vähän vähemmän kuin ennen, mutta taustalla kovasti...
Audiotech ehkä kuitenkin nykyisin on se kiinnostavin puoli.
Siellä sentään tapahtuu jotain järkevää.
Freestyle on tämmöistä aivotonta ajantappoa.
Ei muuta, ei mitään vakavasti otettavaa.
Usealle vaan "lisää postauksia" mesta...

Juup.
Hyvää yötä :)

edit: niin joo.
Selittelyt on aina turhia ;)
Tuli vaan tästä topicista ja topicin aloituksesta mieleen... ;)



Hyvä, että keskustelua herää. Tällä foorumilla olisi valtava voimavara tehdä paljon hyvää, ja toki ymmärrän, että asiat ovat myös täällä usein pintapuolisia. Näin sen tuleekin olla, sillä toki meidän tulee purkaa paineita.

Silti, välillä mietin, että mitä jos silti meillä kaikilla olisikin mahdollisuus muuttaa asioita, niin omassa itsessämme kuin myös ulkopuolellamme?

Tiedän, että olen silmätikkuna, ja se on tarkoitukseni. Meillä kaikilla on valta muuttaa asioita, ja se muutos lähtee omasta itsestämme.

Yksilö ei ole erillään maailmasta, ei koskaan. Yksilön ajatus, päätös tehdä jotain koskee myös muitakin.

Toivon meille kaikille onnellista elämää. Se on elämän tarkoitus; ihmisen elämän tarkoitus on pyrkiä olemaan onnellinen. Se on mahdollista meille kaikille.

Rauhaa ja iloa.
Avatar
#12 • • Daniel Braun Guest
Sori, mutta oikeesti...
Mikä jeesusteluvaihde sulle iski päälle?
Tommonen "megapluroottekaikkiniinihania" lässyttely oikeesti :confused:
Avatar
#13 • • _U Guest

Sori, mutta oikeesti...
Mikä jeesusteluvaihde sulle iski päälle?
Tommonen "megapluroottekaikkiniinihania" lässyttely oikeesti :confused:



Kenties elämä on oikeasti sellaista? Ja mitä pahaa on toivoa kaikille hyvää? Minä en tunne sinua, ja sinä et tunne minua. Miksi ei muka vois ajatella, et vaikka naapuri hakkaa vaimoaan, ja hyvä ystävä hirttää itsensä, niin silti elämä voisi olla kaunista ja hyvää? Ja miksi se on jeesustelua, Daniel Braun? Onko inhimillisyys sidottua johonkin uskontoon tai kulttiin, sitäkö tarkoitat? Eikö ihminen voi olla hyvä toiselle ilman mitään tarkoitusta? Enkö siis saa olla myötätuntoinen ja rauhaa rakastava ilman että julistan jotain tiettyä koulukuntaa? Minä en kuulu kirkkoon, en tunnusta mitään uskontoa sormi pystyssä, mutta tiedän sen, että aivan samalla tavoin kuin eläimetkin (mekin olemme eläimiä), meillä on oikeus auttaa muita. Se on osa ihmisyyttä ja arkipäivää.
Avatar
#14 • • kukaan Guest



Tiedän, että olen silmätikkuna, ja se on tarkoitukseni. Meillä kaikilla on valta muuttaa asioita, ja se muutos lähtee omasta itsestämme.



Mua ihan aidosti kiinnostaa tietää, minkälaiseen muutokseen tähtää keskustelu munakarvoista ja vihjailu toisten ihmisten LSD:n käytöstä? Mitä tässä ollaan muuttamassa?

Haluat tehdä hyvää? Saada aikaan muutosta maailmassa? Mene johonkin hyväntekeväisyysprojektiin mukaan, saat jotain vähän konkreettisempaa aikaan kuin postailemalla plattariin kaikkea kummaa.

Mä en oikeasti tajua puoliakaan mitä sä selität.
Avatar
#15 • • djkopernikus Guest
Meikäläisen huumori lämpiää uusille flash-pätkille ja uusille linkeille, mitä täältä ja muualta pintaan pulpahtaa. Mulle ei enää riitä, että porukka heittää hauskaa läppää, pitää olla jokin muu naurun herättävä asia. Mutta joo, kyllä tämä on mielestäni aika vakava foorumi, mutta kuitenkin mielenkiintoinen ja asiallinen. Uskoisin, että jos ns. paskajuttua rupeaisi tulemaan enemmän, niin kyllä arvostelukäyrä nousisi ja kohua tulisi, koska sellaista menoa tuskin plattarilaiset tahtoisivat, en ainakaan minä. Kyllä täältä huumoriakin löytyy, mutta sopivina annoksina. Ihmisillä on eri näkemyksiä asioista, ja näin ollen myös huumorista, ei sinun hauska juttu naurata välttis toista.
Avatar
#16 • • drS Guest
nii siis, huono huumori on parasta mut kai sillekin tarvii joku roti olla. nää viimeaikojen topikit ei kyl oo naurattanu niinq jotkut klassikkofreestylet, mut eipähä niitä sit tarvi lukeekaan..
Avatar
#17 • • Daniel Braun Guest



Kenties elämä ...jaardijaa blaablaa... ja arkipäivää.


Aluksi postaat munakarvoista, huumeista jne jne jne.
Ja nyt tällaista.
Hyvä hyvä.
Ei tuo fiksumpaa sinusta tee ;)

Meikäläinen taitaa taas poistua takavasemmalle, ei tätä tänään enää jaksais.
Eikun, töihinhän tästä on mentävä :D
Avatar
#18 • • pie Guest
_U:n huumori on perseestä.
Avatar
#19 • • _U Guest

_U:n huumori on perseestä.



Jep, osui ja upposi. En silti vielä luovuta.



"Päästyäni Kylmälle Vuorelle,
huolet väistyvät.

Mieleni kirkastuu
ja vapautuu taakoista.

Raapustelen runoja
kallion kylkeen,

otan vastaan mitä tuleman pitää
ajelehtivan purren lailla."
- Han Shan
Avatar
#20 • • Taedium Guest

Mutta voiko huhut pitää paikkansa, että plattari on sisäänpäin lämpeävä yhteisö, jossa ulkopuolisia dissaillaan aika helposti ja välttämättä muualla ymmärrettävää huonoa huumoria ei ymmärretä? Onko todellakin niin, että tämä yhteisö, mitä myös itse edustan, on huumorintajuton, vakava ja asiat henkilökohtaisesti ottava? :)



Huumoria?

Mihin sä vedät rajan huumorin ja vakavan asian välille? Kommunikoitko myös ns. oikeassa elämässä samalla tavalla tuntemattomien ihmisten kanssa? Onhan tämä tosiaan nettifoorumi ja freestyle on moderoimaton, mutta pitäisit mielessä, että käyttäjät ovat todellakin ihan oikeita ihmisiä. En ole vielä yhdestäkään postauksestasi löytänyt mitään, mikä kohtaisi oman käsitykseni huumorista.

Sun mielestä siis sä voit laukoa ihan mitä tahansa paskaa ja ihmisten pitäisi osata ottaa se huumorilla?

*totaalirepeäminen*

Onko muuten suurimman osan tänne vastanneista vastaukset sarkasmia vai niinku oikeestikko nää on vastattu näin?

Jos tässä ei ole sarkasmia taustalla, niin taitaa olla _U:n ensimmäiseen kysymykseen vastauksena: Ehdottomasti kyllä.

Olenko ainoa, joka näkee tämän topicin dualistisuuden?

Ehkä joku munakarvatopic oli vähän sellainen, mitä en välttämättä aloittaisi, tai sinne kirjoittelisi, mutta ei se läppä nyt niin hanurista ole _U:llakaan. Happovihjailut meni vähän ohi - ei välttämättä yli, vaan oli enemmänkin Not Applicable osastoa...

Ylilyöntejä sattuu kaikilla ja varsinkin minulta tulee välillä ajatuksen kanssa sellaisia sattumia, että vastaan ihan toiseen kysymykseen mihin piti ja aiheutan sekaannusta.