Kuten jokaisen miehen pään sisällä toivonkipinän sytyttävä "Bla, bla, bla....saako tulla yöks?"Meiltä tytöiltä tulee aina vaan kivoja puheluita,
30 posts, 2 pages, 6,025 views
Kuten jokaisen miehen pään sisällä toivonkipinän sytyttävä "Bla, bla, bla....saako tulla yöks?"Meiltä tytöiltä tulee aina vaan kivoja puheluita,
Poikien kännipuhelut noudattaa yleensä kaavaa "Bla, bla, bla....saako tulla yöks?" mmm, jaaa.... :scared:
Meiltä tytöiltä tulee aina vaan kivoja puheluita, heh...
Say what you will about peoples honesty and shit, promilleissa tulee yleensä totuus tavalla tai toisella esille, joko rumasti tai vähemmän rumasti.
No joo, oon saanu puheluita tytöiltä jotka on saanut esiin akuutin hirttäytymisen tarpeen meikäläiselle, nimenomaan "kivoja" puheluita, joista ei tiedä jutteleeko itse Saatanan kanssa vai tavallisen kimulin. Oh boy, oon kännissä tätä kirjottaessa, lisää vodkaa...
Kännivastaajaviestit on kans aika pop
...kännissä ihmiset on vähän niinku lapset, että sanoo suoraan mitä ajattelee.
tavalliset kimulit saattaa olla itse saatanoita, sille päälle sattuessaan, heheheheh...
viesti alkoi naureskelulla "tää on ihan perseestä, porukkaa sammu jäälle ja niitä viedään moottorikelkoilla pois tuolta"