Kännipuhelut

30 posts, 2 pages, 5,621 views

Avatar
#1 • • Homegrove Guest
Miten tästä pääsisi eroon? Katsahdin sunnuntaina puhelimesta että koska olen tilannut taksin hakemaan minua kotio koisimaan ja näin ilokseni soittaaneeni ainakin kaksi puhelua ilman mitään muistikuvaa niistä...

Just parasta. Taas saa hävetä.
Avatar
#2 • • Hexe Guest
Mul on kans tapana pistää tekstiviestejä kaikennäkösil erinäisil tyypeil jolle ei ole oikeesti mitään asiaa. Jälkeenpäin ei sit tietenkään muista mitä siihenkin on pistäny ko o baarista kävelly kotiin kirjotellen kännykkä 3 cm vasemmasta silmästä ja oikea silmä peitettynä kun ei muuten näe lukea :D Normaalisti en edes käytä tekstiviestejä kovin mielellään vaan soittelen jos jotain asiaa on... Harmilloista, mutta varmastikin erittäin koomista :)
Avatar
#3 • • anton Guest
Mikäs sen mukavampaa Q herätä yöllä puhelimeen.. :mad:

a.) Joku soittaa kännipuhelua
b.) Joku soittaa taskupuhelua tod.näk bnaarista, nakkikiskan jonosta tms.
c.) Joku soittaa väärään numeroon

Nykyisin puh onkin äänettömällä yöt.

Onneks ei itte tule kovin herkästi soiteltua.. *kop kop*
Avatar
#4 • • Timce Guest
Joo kiitos vaan Hannu ja Heikki ja ketä teitä muita nyt onkaan..

Muistan yhden kerran, kun sain muistaakseni 3 aikaan yöllä puhelun. Yks emäntä oli enemmän, kuin vähän ottanut ja rupes haastaa puhelimessa:"Muistat sä, miten se yks virsi meni, se "Ken aasilla ratsastaa?" Miten se sit jatkuu?"

mad:
Avatar
#5 • • Hansu Guest
Kännykässähän on sellainen hassu ominaisuus että sen saa yöksi äänettömälle tai jopa kokonaan pois päältä.
Avatar
#6 • • Funkatronik Guest

Kännykässähän on sellainen hassu ominaisuus että sen saa yöksi äänettömälle tai jopa kokonaan pois päältä.



Mutta eihän semmoista voi käyttää, sehän tuhoaisi koko tietoyhteiskunnan infrastruktruurin.
Avatar
#7 • • Hansu Guest

Mutta eihän semmoista voi käyttää, sehän tuhoaisi koko tietoyhteiskunnan infrastruktruurin.


24/7 tavoitettavissa... Alan vähitellen ymmärtää erakkoja.
Avatar
#8 • • Taedium Guest

Kännykässähän on sellainen hassu ominaisuus että sen saa yöksi äänettömälle tai jopa kokonaan pois päältä.

Entä jos kännykkä on yli 5-vuotta vanha ja hukkaa ajan ja päivämäärän jos se on yli 5-minuuttia pois päältä, ja jos se toimii ainoana herätyskellona?

(No ei mulle kyl kukaan soittele yöllä yleensä, et ei toi o ongelma...)
Avatar
#9 • • Hansu Guest

Kännykässähän on sellainen hassu ominaisuus että sen saa yöksi äänettömälle tai jopa kokonaan pois päältä.

Entä jos kännykkä on yli 5-vuotta vanha ja hukkaa ajan ja päivämäärän jos se on yli 5-minuuttia pois päältä, ja jos se toimii ainoana herätyskellona?


Eikö ko. kännykkää voi sitten laittaa äänettömälle?
Aika harvalla taitaa nykyisin kännykän elinkaari ylittää 5 vuotta, hyvä jos edes pari vuotta, mutta jos näin todella on niin ehkäpä sitten kannattaisi hankkia ihan oikea herätyskello, siihen ei kukaan voi soitella.
Avatar
#10 • • punaParta Guest
Onneksi tulevat nämä uudet matkapuhelimet, mitkä mullistavat kännipuhelut totaalisesti - nyt voit jopa katsella humaltunutta ystävääsi puhelimen näytöltä aamuviidelta :hearts:
Avatar
#11 • • Taedium Guest

Eikö ko. kännykkää voi sitten laittaa äänettömälle?

Mä en herää jos kännykkätaulu vaan muuttuu kirkkaaks ja värisee sängynpäädyssä...

Aika harvalla taitaa nykyisin kännykän elinkaari ylittää 5 vuotta, hyvä jos edes pari vuotta, mutta jos näin todella on niin ehkäpä sitten kannattaisi hankkia ihan oikea herätyskello, siihen ei kukaan voi soitella.

No aika moni hankkii kännykän jossa on 1001 hienoa ominaisuutta, joilla ne ei tee yhtään mitään. Esmes kuvanlaatu niissä kameroissa on parhaimmissakin malleissa hanurista. Mulla on ollu välissä eri malleja, mutta aina palannut tähän tuttuun ja turvalliseen 3330:an.

Joku 8000-sarjalainen oli välissä, mutta siinä näppäimet oli sellaset nuppineulanpään kokoset ja muutenkin puhelin oli semmonen, että jos puhuessa yskäsee, niin se on henkitorvessa se puhelin.

Joku NECin ja Panasonicin näitä flip-kannellisia kamerahärpättimiä oli kans välissä, mutta ei ne oo kivoi.

3330 on loistava. Siinä on hyvänkokoset näppikset, hyvät ominaisuudet (sillä voi myös soittaa normaaleita puhelinsoittoja!) sillä kaikki mitä tarvitsen on kello (herätys, normaali, countdown), laskin, tekstarit, soittomahdollisuus...

Mutta kuten sanoin, ei se ole ongelma, että soiteltaisiin. Minun kaverini ei normaalisti soittele yöllä, eikä työaikaan... Ähäps. Juuri kun pääsin sanomasta, rupesi puhelin soimaan työaikana! Perhana, kukas sieltä soittaa? Kavereitten pitäis tietää, ettei mulle työaikana...
Avatar
#12 • • ken-guru Guest

Eikö ko. kännykkää voi sitten laittaa äänettömälle?

Mä en herää jos kännykkätaulu vaan muuttuu kirkkaaks ja värisee sängynpäädyssä...



Nykyaikaisissa mobiili-ihmeissä o sellane systeemi, että vaikka puhelin ois äänettömällä, se itse hälytys kyllä soi :-)
Avatar
#13 • • Tapi T Guest

Nykyaikaisissa mobiili-ihmeissä o sellane systeemi, että vaikka puhelin ois äänettömällä, se itse hälytys kyllä soi


Lisäks ainaki uusimmissa Noksuissa pystyy ajastamaan tiettyjä profiileja siten, että puhelin vaihtaa äänettömältä tilalta normaaliin erikseen määriteltävänä ajankohtana.
Avatar
#14 • • Loopy Guest

Lisäks ainaki uusimmissa Noksuissa pystyy ajastamaan tiettyjä profiileja siten, että puhelin vaihtaa äänettömältä tilalta normaaliin erikseen määriteltävänä ajankohtana.


Ja mun tyttöystävän kännykkä heittää välillä automaagisesti piippauksen päälle, vaikka ei olisi tarkoituskaan.

Sukkelaa. Mut nää on niitä ominaisuuksia. :)
Avatar
#15 • • Juki54 Guest
Voiks tähän jättää numeron Hannulle?
Avatar
#16 • • Juki54 Guest


Ja mun tyttöystävän kännykkä heittää välillä automaagisesti piippauksen päälle, vaikka ei olisi tarkoituskaan.



Ja sä uskot ton? ;)
Avatar
#17 • • bulk Guest

Muistan yhden kerran, kun sain muistaakseni 3 aikaan yöllä puhelun. Yks emäntä oli enemmän, kuin vähän ottanut ja rupes haastaa puhelimessa:"Muistat sä, miten se yks virsi meni, se "Ken aasilla ratsastaa?" Miten se sit jatkuu?"



Sori mut multa purskahti kahvit näppikselle tästä. :D
Avatar
#18 • • Loopy Guest


Ja mun tyttöystävän kännykkä heittää välillä automaagisesti piippauksen päälle, vaikka ei olisi tarkoituskaan.



Ja sä uskot ton? ;)


Kyllä, koska mä oon ollut vieressä kun toi on tapahtunut.

Saman illan aikana on kuulunut soittoäänet kun puhelin on soinut. Hetken päästä tulevaan toiseen puheluun on tullut pelkkä piippaus.
Avatar
#19 • • Loopy Guest
Kännipuheluita saattaa usein edeltää ns. etkopuhelut. Viime lauantai oli sikäli mukava, että sain noin kolme kyseiseksi luokiteltavaa puhelua.

1. Erään tamperelaisen DJ:n synttärikemut
2. Eräs Helsingissä pidetty massatapahtuma, kyydit järjestettynä.
3. Kaverin palkintomatka, hotellin sviitti, jonka jääkaappi täynnä viinaa, sauna lämpimänä ja lisäksi vielä läjäpäin drinkkilippuja hotellin yökerhoon.

Ihan kivoja puheluja (huomattavasti mukavempia kuin perinteiset kännipuhelut), mut minkä hemmetin takia noista ilmoitetaan aina viimetingassa?
Avatar
#20 • • Ms. Piipi Guest
Etkopuhelut on yleensä kivoja, tosin kuin varsinaiset kännipuhelut...Poikien kännipuhelut noudattaa yleensä kaavaa "Bla, bla, bla....saako tulla yöks?" mmm, jaaa.... :scared: Meiltä tytöiltä tulee aina vaan kivoja puheluita, heh...

Oma itsehillintä kyl pelaa sillai suht hyvin, että enpä juuri ole soittellu/tekstannu mitään sellasta kellekään sellaselle mitä en selvinpäin sille pystys sanoon... Tai sit itsehillintä on jo menny ja kännykkäkään (soittelu/tekstailu) ei ole enää eka asia mielessä...