Just parasta. Taas saa hävetä.
30 posts, 2 pages, 6,010 views
Kännykässähän on sellainen hassu ominaisuus että sen saa yöksi äänettömälle tai jopa kokonaan pois päältä.
Mutta eihän semmoista voi käyttää, sehän tuhoaisi koko tietoyhteiskunnan infrastruktruurin.
Entä jos kännykkä on yli 5-vuotta vanha ja hukkaa ajan ja päivämäärän jos se on yli 5-minuuttia pois päältä, ja jos se toimii ainoana herätyskellona?Kännykässähän on sellainen hassu ominaisuus että sen saa yöksi äänettömälle tai jopa kokonaan pois päältä.
Entä jos kännykkä on yli 5-vuotta vanha ja hukkaa ajan ja päivämäärän jos se on yli 5-minuuttia pois päältä, ja jos se toimii ainoana herätyskellona?Kännykässähän on sellainen hassu ominaisuus että sen saa yöksi äänettömälle tai jopa kokonaan pois päältä.
Mä en herää jos kännykkätaulu vaan muuttuu kirkkaaks ja värisee sängynpäädyssä...Eikö ko. kännykkää voi sitten laittaa äänettömälle?
No aika moni hankkii kännykän jossa on 1001 hienoa ominaisuutta, joilla ne ei tee yhtään mitään. Esmes kuvanlaatu niissä kameroissa on parhaimmissakin malleissa hanurista. Mulla on ollu välissä eri malleja, mutta aina palannut tähän tuttuun ja turvalliseen 3330:an.Aika harvalla taitaa nykyisin kännykän elinkaari ylittää 5 vuotta, hyvä jos edes pari vuotta, mutta jos näin todella on niin ehkäpä sitten kannattaisi hankkia ihan oikea herätyskello, siihen ei kukaan voi soitella.
Mä en herää jos kännykkätaulu vaan muuttuu kirkkaaks ja värisee sängynpäädyssä...Eikö ko. kännykkää voi sitten laittaa äänettömälle?
Nykyaikaisissa mobiili-ihmeissä o sellane systeemi, että vaikka puhelin ois äänettömällä, se itse hälytys kyllä soi
Lisäks ainaki uusimmissa Noksuissa pystyy ajastamaan tiettyjä profiileja siten, että puhelin vaihtaa äänettömältä tilalta normaaliin erikseen määriteltävänä ajankohtana.
Ja mun tyttöystävän kännykkä heittää välillä automaagisesti piippauksen päälle, vaikka ei olisi tarkoituskaan.
Muistan yhden kerran, kun sain muistaakseni 3 aikaan yöllä puhelun. Yks emäntä oli enemmän, kuin vähän ottanut ja rupes haastaa puhelimessa:"Muistat sä, miten se yks virsi meni, se "Ken aasilla ratsastaa?" Miten se sit jatkuu?"
Ja mun tyttöystävän kännykkä heittää välillä automaagisesti piippauksen päälle, vaikka ei olisi tarkoituskaan.
Ja sä uskot ton? ;)