PLATINUM Bees & Honey

61 posts, 4 pages, 7,941 views

#41 • • Tweeek Guest
Voiko sukupuolitaudit tarttua ihmisestä eläimeen tai toisinpäin?

Yst. terv. nimim. Eläinrakas Taija
#42 • • Virus Guest
mOi eCi!!1

mUa On niINKu ALkaNu hUoLeSTutTaa eT niINKu sELlaI JuTTu eT Ku niINKu mUn niINKu bRoIDi oN jÄäNy kIinNi niINKu rUnKKaAmiseSt jA oOn sYöNy niINKu saMalt lAutaSelt kU sEki sÖi SiLLoIn kU sE jÄi niINKu KiiNNI SIIT!!1 Se Oli kYll niINKu pEsty sE lAutAneN mUt niINKu AjaTTeliN eT nIinKu VoiX nE niINKu bAktEERiT taRttUU niINKu mUHu? vAStaa plzz kILTTi eKi kU tÄÄ asIa niINKu vAIVaa mUa eNkä oO vOinU niINKu puHuu poITsuiLLe eNkä KeLLEKKää niINKu ku peLkääN eT sE niINKu tARTTUU jA nEKi tuLee niINKu rAskaaX!!!!!!!!!!!!!!!!11

T LiND4H
#43 • • drS Guest
Hei Marika! Joulun jälkeen löysin peräaukostani pullistuman. Se on kovin arka ja muutenkin epämiellyttävä. Olen koittanut painaa sitä takaisin sisälle, mutta se pullahtaa takaisin. Siitä ei myöskään tule puristamalla mitään, tai sitten en kivusta johtuen pysty rutistamaan tarpeeksi kovaa. Mikähän minua oikein vaivaa? Seksintäyteistä vuotta 2006 sinulle. P.S. Olet erittäin seksikäs nainen!!
#44 • • nuh Guest

Hei Marika! Joulun jälkeen löysin peräaukostani pullistuman. Se on kovin arka ja muutenkin epämiellyttävä. Olen koittanut painaa sitä takaisin sisälle, mutta se pullahtaa takaisin. Siitä ei myöskään tule puristamalla mitään, tai sitten en kivusta johtuen pysty rutistamaan tarpeeksi kovaa. Mikähän minua oikein vaivaa? Seksintäyteistä vuotta 2006 sinulle. P.S. Olet erittäin seksikäs nainen!!

Epäilenpä, että sinulla on peräpukamat. Ei vaarallista, mutta älä missään nimessä puristele niitä. Peräpukamat voi tulla esim. kovan ulosteen takia. Apteekissa on mm. myynnissä salvaa ja peräpuikkoja. Joita voi koittaa ensi hätään ja jos ei tepsi niin sitten lääkärin puheille.
#45 • • drS Guest
Marika,vastaisit nyt kerrankin mun kysymykseen!please!Rakastamme tyttöystäväni kanssa ruoanlaittoa, meistä se on eroottista, siihen voi liittää monia eri aspekteja.mm.kermavaahto,siirappi ja hilloleikit.Onko sinusta myös normaalia se, että kun teen itse ruokaa hyvin useasti pariloitua maksaa, minulle tulee pakonomainen tarve viiltää maksan mehukkaimpaan kohtaan sopivan syvä viilto ja penetroitua siihen koko varren mitalla.Tämän esikäsittelyn jälkeen maksa maistuu paljon paremmalta. Tyttöystäväni vain kovasti ihmettelee miksi meillä on niin usein maksaruokia.Miten kertoisin asiasta hänelle? Olen todella kiusaantunut? Kannattaako mun avautua hänelle? T:Sottakokki
#46 • • nuh Guest

Marika,vastaisit nyt kerrankin mun kysymykseen!please!Rakastamme tyttöystäväni kanssa ruoanlaittoa, meistä se on eroottista, siihen voi liittää monia eri aspekteja.mm.kermavaahto,siirappi ja hilloleikit.Onko sinusta myös normaalia se, että kun teen itse ruokaa hyvin useasti pariloitua maksaa, minulle tulee pakonomainen tarve viiltää maksan mehukkaimpaan kohtaan sopivan syvä viilto ja penetroitua siihen koko varren mitalla.Tämän esikäsittelyn jälkeen maksa maistuu paljon paremmalta. Tyttöystäväni vain kovasti ihmettelee miksi meillä on niin usein maksaruokia.Miten kertoisin asiasta hänelle? Olen todella kiusaantunut? Kannattaako mun avautua hänelle? T:Sottakokki

Mielestäni ruoanlaiton yhteydessä on todellakin seksikästä hieman leikkiä, vaikka eihän ruoalla saisi leikkiä, koska jotkut näkee nälkää...you know!

Mutta kermavaahto ja hilloleikit nam:) Tuosta maksa hommelista kertoisin sinuna tyttöystävällesi, uskoisinmpa, että hän ymmärtää! Tsemiä siihen ja rohkeasti ota asia puheeksi!
#47 • • drS Guest
moi! ku sä saat orkut niin tuuk sää silleen räjähdysmäisesti, you know cum squirts all over the place???? vai ootko kuivempi? -wannaknow-
#48 • • nuh Guest
Räjähdysmäisesti.
#49 • • drS Guest
Heti alkuun on todettava että oot aivan mahtava kokonaisuus. Kysymykseni kuuluu että mikä on erikoisin esine jolla olet masturboinut? Kurkut, banaanit, kesäkurpitsat yms. lienee tuttuja? Toivon että viitsit vastata, kiitos!
#50 • • nuh Guest
Ihan ekaksi tulee mieleen sellainen koriste ruusu:)
#51 • • drS Guest
Hei Marika, olet varmasti kiireinen, kun et vastannut kysymykseeni. Ehka et saanut sita kun en ole hyva kayttamaan tietokonetta! Olen tavallinen, keski-ikainen suomalaismies Espoosta. Minulla on jokin pakkomielle naisten tisseihin. Kuvittelen usein runkatessani etta puristelen naisen tissia kun puristelen tyynya. Myos lihan pala tuntuu hyvalle kadessa. Onko minussa jotain vikaa? Pitaisiko kauda laakarissa? Ja miten saan penikseni, joka kaartuu noin viisitoista senttimetria taaksepain, suoristumaan? Vinkkeja? Kiitos etukateen Marika!
#52 • • nuh Guest
Mielestäni jokainen saa tyydyttyä ja tyydyttää itsensä kuinka tahtookin ja mistä parhaimman tyydytksen saa, niin niinhän pitää toimiakin. (Toisia ihmisiä kuitenkaan satuttamatta) Peniksesi on luotu sellaiseksi kuin se on ja luulenpa, että ainut keino suoristukseen on kirurginen toimenpide, mutta olisiko syytä? Se sinun täytyy punnita itse henkilökohtaisesti.
#53 • • Tapi T Guest
Ja näin siis Tampereella.
#54 • • dpdrm Guest
:heart:
#55 • • Hugo Guest
Marika auta!

Voiko likapyykkiä (alusvaatteet etc.) käsitellessä tulla raskaaksi? Ja kummalla tämän ehkäisy olisi parempi suorittaa valkasuaineella vai colorilla?
#56 • • _U Guest

Marika auta!

Voiko likapyykkiä (alusvaatteet etc.) käsitellessä tulla raskaaksi? Ja kummalla tämän ehkäisy olisi parempi suorittaa valkasuaineella vai colorilla?

Dear Hugo,

tämä kysymys käsiteltiin jo yli kymmenen vuotta sitten eräässä teinilehdessä. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta elät selvästi menneessä aikakaudessa. Nykyään on soveliasta kysyä, että jos et tule raskaaksi tai munasi ei toimi, onko parempi imailla valkaistua vai värillistä ja onko tässäkään mitään järkeä?

Mikä v*ttu jengiä vaivaa?

Nimim. Kyllästynyt Plattarin lapsellisuuksiin.
#57 • • Laite Guest
Moi Eki!
Olen tässä pidemmän aikaa miettinyt, että jos runkkaan oikealla kädellä ja käsi tulee raskaaksi, niin onko järkevämpää tehdä abortti vai mennä drS:n kanssa naimisiin?

t: Teemu 26v (pian 27!!!)

p.s. jos runkkaat, et ota.
#58 • • rewind Guest

Moi Eki!
Olen tässä pidemmän aikaa miettinyt, että jos runkkaan oikealla kädellä ja käsi tulee raskaaksi, niin onko järkevämpää tehdä abortti vai mennä drS:n kanssa naimisiin?

t: Teemu 26v (pian 27!!!)

p.s. jos runkkaat, et ota.

Abortti ennemmin ni et joudu katumaan niin paljoo. Ja jos runkkaa ni on pakko ottaa ja toisin päin.
#59 • • _U Guest
Arvon tuttavat,

olen jo pitkään ihmetellyt

SENSUROITU ARVELUTTAVAN JA MOLLAAVAN KIELENKÄYTÖN VUOKSI.

Terveisin,
Perse-Runkkari.
#60 • • sektori Guest
/kick tapi