Yst. terv. nimim. Eläinrakas Taija
61 posts, 4 pages, 7,943 views
Hei Marika! Joulun jälkeen löysin peräaukostani pullistuman. Se on kovin arka ja muutenkin epämiellyttävä. Olen koittanut painaa sitä takaisin sisälle, mutta se pullahtaa takaisin. Siitä ei myöskään tule puristamalla mitään, tai sitten en kivusta johtuen pysty rutistamaan tarpeeksi kovaa. Mikähän minua oikein vaivaa? Seksintäyteistä vuotta 2006 sinulle. P.S. Olet erittäin seksikäs nainen!!
Marika,vastaisit nyt kerrankin mun kysymykseen!please!Rakastamme tyttöystäväni kanssa ruoanlaittoa, meistä se on eroottista, siihen voi liittää monia eri aspekteja.mm.kermavaahto,siirappi ja hilloleikit.Onko sinusta myös normaalia se, että kun teen itse ruokaa hyvin useasti pariloitua maksaa, minulle tulee pakonomainen tarve viiltää maksan mehukkaimpaan kohtaan sopivan syvä viilto ja penetroitua siihen koko varren mitalla.Tämän esikäsittelyn jälkeen maksa maistuu paljon paremmalta. Tyttöystäväni vain kovasti ihmettelee miksi meillä on niin usein maksaruokia.Miten kertoisin asiasta hänelle? Olen todella kiusaantunut? Kannattaako mun avautua hänelle? T:Sottakokki
Marika auta!
Voiko likapyykkiä (alusvaatteet etc.) käsitellessä tulla raskaaksi? Ja kummalla tämän ehkäisy olisi parempi suorittaa valkasuaineella vai colorilla?
Moi Eki!
Olen tässä pidemmän aikaa miettinyt, että jos runkkaan oikealla kädellä ja käsi tulee raskaaksi, niin onko järkevämpää tehdä abortti vai mennä drS:n kanssa naimisiin?
t: Teemu 26v (pian 27!!!)
p.s. jos runkkaat, et ota.