Setä auttaa :
Istuin saunassa ilman peflettiä, ja näin ikkunasta tädin pyöräilemässä, oonx raskaana?
Pefletin unohtaminen saunomisen yhteydessä on huolestuttavan yleistä. Varminta olisi käydä pyytämässä tk:sta pari tabua ja välttää saunaa pari viikkoa. Steriloikaa lauteet ennen seuraavaa sessiota.
Oon 13v poika, 191cm 46kg, menkat ei oo vielä alkanu, johtuux siitä et oon läski ??
Tukevilla teineillä menkat pitäisi alkaa ennen yläastetta. Olet joko hieman jäljessä ikäisiäsi biologisesti, tai vähän enemmänkin henkisesti. Liiku enemmän ja vältä rasvoja.
pussailin viime viikonloppuna erään tytön kanssa, onko mahdollisuutta sille että hän on raskaana?
Kyllä, mutta ei sinulle, ellet pannut häntä huolella -onnelliseen loppuun saakka- aikaisemmin, myöhemmin tai pussailun yhteydessä. Ilmoita ensi kerralla myös peniksesi pituus jos haluat vastauksen.
Tähän tyyliin :
hei oon 15v poika, penikseni on lepotilassa 6cm ja erektiossa 15cm. Lisäksi se kaartuu oikealle. Onko penikseni liian pieni?
Kyllä sen minun mielestäni pitäisi olla vähän pitempi, mutta ei se koko ratkaise kaikkea. Ole onnellinen siitä, että se kaartuu, erikoisuus on valttia.
Mun lemmikki norsun kärsä on levossa 2m20cm ja seisaallaan 2m20cm.... voinko syöttää mun ihqulle ronsulle pelkkää pirtelöö vai korvaanko banaanit niinq päärynöillä. tuleeks vaahtixiz eri magusii zit??
Teini-iässä olevan norsuyksilön kärsän kasvu voi seisahtua väärän ruokavalion tai selibaatin seurauksena. Suosittelen, että etsit kaverillesi seuraa vastakkaisesta sukupuolesta ja syötät sille kokalehtiä pari viikkoa. Voit saada sivutuotteena euforisen trancen kuuntelukokemusta parantavia palleroita, joista riittää koko skenelle.
Sedältä loppuu palstatila tällä erää, auttakaahan kaverit.
- Setä Rippilahja