PLATINUM Bees & Honey

61 posts, 4 pages, 7,905 views

#1 • • Edited DeaconX Guest
staff_lovedr.jpg
MOI :heart: :hearts: :heart:
Askarruttaako sinua jokin intiimi asia, josta et kehtaa puhua?
Yleisön (etenkin Remotionin) pyynnöstä avaamme täten Bees & Honey -palstan,
jotta me kaikki voimme auttaa toisiamme.
Palstaa isännöi kuvan Setä Rippilahja.

(edit : kreditsit)
#2 • • drS Guest
Istuin saunassa ilman peflettiä, ja näin ikkunasta tädin pyöräilemässä, oonx raskaana?

*sexyboy-92*
#3 • • Erno Guest
Oon 13v poika, 191cm 46kg, menkat ei oo vielä alkanu, johtuux siitä et oon läski ??
#4 • • salaisinko Guest
pussailin viime viikonloppuna erään tytön kanssa, onko mahdollisuutta sille että hän on raskaana :(
#5 • • ville Guest
se yksi ainoa oikea kysymys:

hei oon 15v poika, penikseni on lepotilassa 6cm ja erektiossa 15cm. Lisäksi se kaartuu oikealle. Onko penikseni liian pieni?
#6 • • Remotion Guest
jaa ai et mä oon yhtäku yleisön pyyntö :mad:

noh koitetaa, tosin en tiiä miten tollanen esiteinien raiskaajan näkönen osaa vastata nuorison paineisiin.

Help me doc!
Mun lemmikki norsun kärsä on levossa 2m20cm ja seisaallaan 2m20cm
se paskantaa 50kiloo vaahtokarkkeja vuorokaudessa, oon syöttäny sille sekasin mansikka pirtelöö ja ihqdaa banaaneja, multa on kohta banzcut loppu, voinko syöttää mun ihqulle ronsulle pelkkää pirtelöö vai korvaanko banaanit niinq päärynöillä. tuleeks vaahtixiz eri magusii zit??

ps. jos mä niingu syötänki sille vaan leseitä ni paskoiskohan se sit paahtixii?
#7 • • Taedium Guest
:l
monty-python-my-brain-hurts-4001113.jpg
#8 • • Juki54 Guest
Vanha setä tarjosi lenkkipolulla lihaisaa tikkariaan. Minttutäyte maistui oudolta.

Olenko rakastunut?
#9 • • Kaum Guest
Thänx ihanast palstast. Oon 14 vee 158 cm / 143 kg. Oonko läski? Mua ahdistaa, mistä se johtuu?
#10 • • Edited Zapa Guest
terqqui, t. apple&pie-83
#11 • • UzU Guest
Dear Eki.

Mä oon 13v tyttö ja mulla on 29v jätkäkaveri. Meillä menee tosi hyvin mut jätkäkaverini haluais seksii. Oonko mä valmis?
#12 • • Karo Guest

Thänx ihanast palstast. Oon 14 vee 158 cm / 143 kg. Oonko läski? Mua ahdistaa, mistä se johtuu?

Ei näin.

Oon 14 wee. Mittani ovat 158cm / 43 kg. Oonx läski?
#13 • • Remotion Guest

Dear Eki.

Mä oon 13v tyttö ja mulla on 29v jätkäkaveri. Meillä menee tosi hyvin mut jätkäkaverini haluais seksii. Oonko mä valmis?

No terve!
Kyllä, kirjeen mukana lähettämiesi kylpykuvien perusteella olet herkässä iässä, minusta sinun kannattaisi harjoitella yhdyntää ensin jätkäkaverisi isän kanssa, saisit siitä hieman kokemusta ja hänen isänsä osaisi varmasti kertoa poikansa seksuaalisista mieltymyksistä.
Mikäli aristelet tätä niin voisit tulla kesämökilleni käymään niin voitaisiin yhdessä tutustua alati kehittyvään ruumiisesi kaikessa rauhassa luonnon helmassa!
#14 • • DeaconX Guest
Setä auttaa :

Istuin saunassa ilman peflettiä, ja näin ikkunasta tädin pyöräilemässä, oonx raskaana?

Pefletin unohtaminen saunomisen yhteydessä on huolestuttavan yleistä. Varminta olisi käydä pyytämässä tk:sta pari tabua ja välttää saunaa pari viikkoa. Steriloikaa lauteet ennen seuraavaa sessiota.

Oon 13v poika, 191cm 46kg, menkat ei oo vielä alkanu, johtuux siitä et oon läski ??

Tukevilla teineillä menkat pitäisi alkaa ennen yläastetta. Olet joko hieman jäljessä ikäisiäsi biologisesti, tai vähän enemmänkin henkisesti. Liiku enemmän ja vältä rasvoja.

pussailin viime viikonloppuna erään tytön kanssa, onko mahdollisuutta sille että hän on raskaana?

Kyllä, mutta ei sinulle, ellet pannut häntä huolella -onnelliseen loppuun saakka- aikaisemmin, myöhemmin tai pussailun yhteydessä. Ilmoita ensi kerralla myös peniksesi pituus jos haluat vastauksen. Tähän tyyliin :

hei oon 15v poika, penikseni on lepotilassa 6cm ja erektiossa 15cm. Lisäksi se kaartuu oikealle. Onko penikseni liian pieni?

Kyllä sen minun mielestäni pitäisi olla vähän pitempi, mutta ei se koko ratkaise kaikkea. Ole onnellinen siitä, että se kaartuu, erikoisuus on valttia.

Mun lemmikki norsun kärsä on levossa 2m20cm ja seisaallaan 2m20cm.... voinko syöttää mun ihqulle ronsulle pelkkää pirtelöö vai korvaanko banaanit niinq päärynöillä. tuleeks vaahtixiz eri magusii zit??

Teini-iässä olevan norsuyksilön kärsän kasvu voi seisahtua väärän ruokavalion tai selibaatin seurauksena. Suosittelen, että etsit kaverillesi seuraa vastakkaisesta sukupuolesta ja syötät sille kokalehtiä pari viikkoa. Voit saada sivutuotteena euforisen trancen kuuntelukokemusta parantavia palleroita, joista riittää koko skenelle.

Sedältä loppuu palstatila tällä erää, auttakaahan kaverit.

- Setä Rippilahja
#15 • • drS Guest

Pefletin unohtaminen saunomisen yhteydessä on huolestuttavan yleistä. Varminta olisi käydä pyytämässä tk:sta pari tabua ja välttää saunaa pari viikkoa. Steriloikaa lauteet ennen seuraavaa sessiota.

vastaa kysymykseen urpo! :mad:
#16 • • Bio Guest
Hei!

Olen 48-vuotias mies ja tykkään masturboida 14 kertaa päivässä pumpattavaan Barbaraani. Onko se liian paljon? Onko Barbarallani tunteet?
#17 • • Tapi T Guest
Kamoon pojat, yrittäkää edes. Tää topiikki on jo sitä luokkaa, että laitan uusiks ton Tarskan postaaman kuvan. :panic:

#18 • • Daniel Braun Guest

Kamoon pojat, yrittäkää edes. Tää topiikki on jo sitä luokkaa, että laitan uusiks ton Tarskan postaaman kuvan. :panic:

Noh noh.
Sulla kuitenkin on kysyttävää...
Et vaan kehtaa... ;)
#19 • • drS Guest
mä voin kysyä tapin puolesta:

"moi, poikakaverin kanssa leikittiin progebileissä suht tuhmasti ja poikakaverini työnsi sormensa nenääni niin syvälle että pelkään limakalvoni poksahtaneen.. mistä tiedän olenko vielä neitsyt?"
#20 • • Remotion Guest

mä voin kysyä tapin puolesta:

"moi, poikakaverin kanssa leikittiin progebileissä suht tuhmasti ja poikakaverini työnsi sormensa nenääni niin syvälle että pelkään limakalvoni poksahtaneen.. mistä tiedän olenko vielä neitsyt?"

doc vastaa:
Olet menettänyt neitsyytesi mikäli nenästä valui välittömästi tämän jälkeen verta oluttuoppiin. suosittelen että käytät progea vain kohtuullisia aikoja, sillä pitkittynyt altistuminen progelle saa aikaan ihmiselle pakottavaa tarvetta litkiä olutta, nukahtaa, veltostua sammua tai muuten tylsistyä, sekä kaivaa nenää (joko omaa tai toisen, kuten tässä taisi nyt sitten käydä).