40 posts, 2 pages, 22,721 views
pieni tinnitys silloin tällöin ei haittaa. Sit aletaan puhua ongelmasta kun tulee sama kohtalo kuin Pete Tongilla. offtopic, mutta tietääkö kukaan milloin sen "It's all gone Pete Tong" leffan saisi jostain ihan ostettua?
pieni tinnitys silloin tällöin ei haittaa. Sit aletaan puhua ongelmasta kun tulee sama kohtalo kuin Pete Tongilla. offtopic, mutta tietääkö kukaan milloin sen "It's all gone Pete Tong" leffan saisi jostain ihan ostettua?
Oletkos nyt tosissasi, vai oliko toi vaan huonoa läppää mitä ma en ymmärrä???
Oletkos nyt tosissasi, vai oliko toi vaan huonoa läppää mitä ma en ymmärrä???
Sori.. nyt meni dj:t sekaisin... Frankie Wilde siis.
Mitä noi Elacinit muuten maksaa ja mistä niitä kannattaa kysellä??
Mitä noi Elacinit muuten maksaa ja mistä niitä kannattaa kysellä??
musaa tehdessä, esim. hiljaisempaa äänimaisemaa luodessa kyl alkaa toi ääni päässä vaivata.
Mulla vaiva lähti näin liikkeelle: Olin lähdössä iltalenkille ja pistin nappikuulokkeita korville (joita käytän vaan lenkillä), mp3-soitin ei edes ollut viel päällä ku toista kuuloketta pyöritellessä vasen korva meni täysin lukkoon..
Se on tinnitUs ffs.
mulla tapahtu ihan samanlaista lukkoon vetämistä noin vuosi sitte (perään jumalaton tinnitus ja kohina) sitä alko tuleen aina vaan useemmin ja useemmin ja olin oikeesti ihan paskana et täskö tää nyt sitte oli. sitten lueskelin noista mun oireista ja tulin parin viikon tutkimisen perusteella siihen lopputulokseen että joku väsyttää mun korvia, ja mun kuuloaisti reagoi siihen tällä tavoin. (huom. korvat ja kuuloaisti on kaksi eri asiaa, tästä johtuen päässä voi soida ihan vaikka minkä takia) sitten päätin vaihtaa monitoreja, ja katoppas vaan.. ei ole kertaakaan tinnittänyt vuoteen!!!! muuta paskaa on sattunu kuten brummausta flunssan aikana ym, mutta tinnitus, kohina ja se lukkiutuminen lähti veks.
Mut ei ollut kuiteskaan yhtäjaksoista tinnitusta, vaan välillä se hävisi vai kuinka? Mulla soi vasemmas korvassa ihan kokoajan..Ei tosin ois pahitteeks kyllä pitää taukoa musanteosta, sithän sen huomaa et johtuuko jostain rasituksesta.