50 posts, 3 pages, 7,151 views
Maasta maahan liikkuessa en ole huomannut keskitasossa juurikaan eroja... Ei se ole yhden maan ongelma. Se on vaan sitä, että ihminen ei ole niin fiksu kun se kuvittelee.tyhmät tosi-tv sarjat saa minut vaihtamaan kanavaa, kuka perkele noita ohjelmia oikein jaksaa tehdä saatikka katsoa.
Maasta maahan liikkuessa en ole huomannut keskitasossa juurikaan eroja... Ei se ole yhden maan ongelma. Se on vaan sitä, että ihminen ei ole niin fiksu kun se kuvittelee.tyhmät tosi-tv sarjat saa minut vaihtamaan kanavaa, kuka perkele noita ohjelmia oikein jaksaa tehdä saatikka katsoa.
Ehkä vihaan eniten sitä, että ihmiset käyttävät liikaa aikaa ja energiaa vihaamiseen.
Hm... taidan auttaa teknisissä jutuissa, mutta ne kuvat vaihdan Amnesty logoon ja kukkasten kuviin. Saa itse vaihtaa sisällön, kun tekniikka toimii...nettisivuston tekemisessä ja ne lähettää mulle samplefileet ja mun pitäis kattoo mitä mä voin sille tehdä ja sit ne samplefileet on pari kuvaa ja html tiedosto ja css tiedosto ja näin päin pois ja ne kuvat on ekassa joku natsinainen uniformu päällä ja hakaristi rinnassa
Ehkä vihaan eniten sitä, että ihmiset käyttävät liikaa aikaa ja energiaa vihaamiseen.
Varsinkin jos vihaamiseen ei oo mitään käytännön syytä.
-Vain- jos ei ole käytännön syytä. Pitäne paikkansa että koko elämäänsä ei kannata käyttää vihaamiseen, mutta on tekopyhää esittää ettei itse kyseistä asiaa koskaan harjoita
Teknisesti autoin. Mutta kuvat on nyt Hippivolkkaripaku ja Yin-Yang-kukka...kuvat vaihdan Amnesty logoon ja kukkasten kuviin.
ihmisiä, joilla on näkemys ihan kaikkeen.
Aika vaikea kuvitella että jossakin maassa suuret massat olisivat kiinnostuneita jostain metafyysis-eksistentialisista taidepläjäyksistä. Eiköhän joka maassa tule parhaaseen katseluaikaan jotain halvalla tehtyä hömppää joka viihdyttää eläkeläisiä ja kotiäitejä.
Eiköhän joka maassa tule parhaaseen katseluaikaan jotain halvalla tehtyä hömppää joka viihdyttää eläkeläisiä ja kotiäitejä.