Mitä vihaat eniten?

50 posts, 3 pages, 6,785 views

Avatar
#1 • • ShapeShifter Guest
Eli vastakohtana kunnioitus/arvostus topicille: Mitä vihaat/halveksut/inhoat kaikkein eniten?

My pick: Ylimielisyys/Oman egon boostaus muiden kustannuksella
Avatar
#2 • • master bator Guest
Ehkä vihaan eniten sitä, että ihmiset käyttävät liikaa aikaa ja energiaa vihaamiseen.
Avatar
#3 • • salaisinko Guest
viha on imo. liian vahva käsite, itselleni ainakin. ei ole vielä lyhyeen elämäni aikana tullut mitään vastaan mikä olisi moisen tunteen saanut pinnalle.
Avatar
#4 • • LindaGP Guest
Ihmisten pahantahtoisuutta.
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest
Sori Blondie & kaikki muut perheelliset...
Mitä mä vihaan ylikaiken?
Pieniä lapsia...
Itkeviä, vinkuvia ja kitiseviä pieniä lapsia.
Silloin kun ne tulevat vanhempiensa mukana huonekaluostoksille.
Puoltuntia kun yrittää esitellä sohvaa tms ja semmonen ipana rääkyy koko sen ajan täyttä kurkkua eikä vanhemmat huomioi sitä lainkaan, saa mun hermot menee totaalisen hajalle.
Helvetti, vois sitä vähän miettiä meitä myyjiäkin.
Ei sitä kakaroita tarvi ottaa mukaan huonekaluliikkeeseen elleivät ne osaa käyttäytyä.

Lapset on muuten jees.
Mut ei tässä tapauksessa :mad: :mad:
Avatar
#6 • • Sunflower Guest
Viha on melko vahva sana. Suvaitsemattomuus ja oman mielipiteen nostaminen 'ultimatetotuudeksi' on varmaan inhokkilistalla aika korkealla. Jatkuva oman paremmuuden todistelu on myös aika rasittavaa.

Noinkohan oon ollut aiheuttamassa noita Danielin traumoja, kun taitaa olla reilu viikko siitä kun käytiin muksujen kanssa patjaostoksilla..-)
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest

Noinkohan oon ollut aiheuttamassa noita Danielin traumoja, kun taitaa olla reilu viikko siitä kun käytiin muksujen kanssa patjaostoksilla..-)


Et oo ;)
Tein pikkaset oli niin kiltisti... :hearts:
Mut sä et uskokkaan.
Oikeesti, mikään ei o hirveempää kuin yrittää esitellä jotain prkleen huonekalua kun ipana (parhaimmillaan monta) itkee täyttähäkää.
Ja vanhemmat ei ymmärrä vaikka raahata sitä ulos tms.
Ei siitä kaupanteosta tule mitään.
Varsinkin lauantai on se pahin...
Caro²

Posts: 5,301

#8 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ihmisiä jotka on vihasia ja jakaa sen vihasuuden muihin.
Avatar
#9 • • SamZa Guest

My pick: Ylimielisyys/Oman egon boostaus muiden kustannuksella



+ Tuohon vois lisätä vielä kaksinaamaisuuden. :mad: :angry:
Avatar
#10 • • master bator Guest
I hate my job.
Avatar
#11 • • ipe Guest
1. Mä vihaan ihmisiä jotka vihaavat koiria!

Okei jos vaikka pelkää koiria niin ei se tarkoita että täytyy olla agressiivinen koiran omistajaa kohtaan. Voi sanoa kohteliaastikin ettei halua koiraa lähellensä. Sama juttu kun välillä näkee näitä keski-ikäisiä täti-ihmisiä joilla on lauma jotain räksyttäviä lamppuharjoja mukana ja puolen korttelin päästä ruvetaan kiljumaan että vie se tappajakoirasi toiselle puolelle katua... Vittu ei tarvi hankkii viittä koiraa jos ei niitä pysty hallitsemaan.
:mad:

2. Mä vihaan autoilijoita jotka ovat mielestään niin hyviä kuskeja ettei niiden edes tarvitse noudattaa liikennesääntöjä!

Tätä tuskin tarvii kauheesti perustella. Kaikki tietää tällaset ihmiset. Yleensä mitä kalliimpi auto, sen huonommat ajotavat. Isojen Mersujenhan ei tarvitse esim. vilkuttaa ollenkaan jne.
:angry:
Avatar
#12 • • Hansu Guest

I hate my job.


Samat sanat.
Avatar
#13 • • Juki54 Guest


My pick: Ylimielisyys/Oman egon boostaus muiden kustannuksella



sou truu. myös itsekeskeisyys ja tietynlaiset ennakkoluulot on :panic:
Avatar
#14 • • Taedium Guest
joko/tai mustavalko

Sama juttu kun välillä näkee näitä keski-ikäisiä täti-ihmisiä joilla on lauma jotain räksyttäviä lamppuharjoja mukana ja puolen korttelin päästä ruvetaan kiljumaan että vie se tappajakoirasi toiselle puolelle katua...

Siis joku täti kävelyttää omia koiriaan ja määrää sinut menemään oman koiran kanssa toiselle puolelle katua? Eikö täti itse pääse väistämään jos pelkää koiraasi? Käveletkö hänen kadullaan? Kuka antoi tädille auktoriteettiä?

Minä en tykkää punasista pipoista. Kaikki, joilla on punainen pipo täytyy juosta vasen käsi pystyssä kaakkoon vihellellen porilaisten marssia minut nähtyään. Tämä on minun antama määräys.

Varmasti kaikki tottelee?
Avatar
#15 • • djkopernikus Guest
Epärehellisyyttä
Mikään ei ole vittumaisempaa kuin toisen takana kyräily ja valehteleminen. Onneksi kaveriporukka ja muut ovat rehellistä väkeä joten ei tarvitse siitä huolehtia, tosin poikkeuksiakin on ollut mutta ne ovat lähteneet meikäläisen piiristä nopeasti pois. Tämä ei ehkä kuulu tähän kategoriaan mutta luikertelu ja vastaaminen kierosti on myös aika perseestä, kun yrittää ottaa jostain jotain tolkkua niin siinä toinen luikertelee ja yrittää kusettaa. Sitä pitää sanoa niinkuin asia on!

Väkivalta
Tätä ei tarvitse perustella.

Ylimielisyys ja huomioon ottaminen
Tämä tulee ilmi jo kun ajaa autolla liikenteessä. Jumankauta että kyrsii autoilijat jotka ajavat nokka pystyssä ja katsovat vain omaa etuaan.
Avatar
#16 • • DJ_laama Guest

Epärehellisyyttä
Ylimielisyys ja huomioon ottaminen
Tämä tulee ilmi jo kun ajaa autolla liikenteessä. Jumankauta että kyrsii autoilijat jotka ajavat nokka pystyssä ja katsovat vain omaa etuaan.



Tälläsissä tapauksissa mä käytän ihan rohkeesti tööttiä ja kansainvälisiä käsimerkkejä. Sama koskee jalankulkijoita ja pyöräilijöitä jotka ei välitä muista pätkääkään. Eniten tuolla liikenteessä ehkäpä ärsyttää noi eläkeläiset... kun ne perkeleet jää aina keskelle katua keskustelemaan vaivoistaan ja kävelee keppeineen niin leveesti tiellä että ohi joutuu menemään penkan puolelta ja sitten kirjotellaan lehtien mielipidepalstoille että kuinka nykyajan huoret käyttäytyy huonosti :angry:
Avatar
#17 • • Taedium Guest
Seuraavia ihmistyyppejä vihaan eniten:

Vauvat
Rääkyvät, tarvitsevat koko ajan huolenpitoa, haisevat vaikkei olisikaan laskenut alleen. Vauvat haisee aina oudolle. Ja se melusaaste...

Lapset
Se, ettei nää itke niin jatkuvalla syötöllä ku vauvat, ei silti jeesaa jos on pakko koko ajan hakata jotain, huutaa tai tehdä jotain muuta äänekästä. Ja sit tulee se kyselyikä ku ollaan niin kiinnostuneita kaikesta mahdollisesta. "Mikäsunlempivärionpaljonkosullaonkavereitamistäruuastasätykkäättykkäätsäkattoopikkukakkosta..." (Siinä sitten pidetään sormia ristissä, että loppuu henki ennen ku se kerkee imasee taas lisää...)

Nuoret
Ei osaa käyttäytyä nykyään, mesoaa ja uhoaa. Pakko rikkoa paikkoja ja kekkuloida kännissä. Pukeutuu uniformuun, josta tunnistaa sitten mielimusiikin ja harrastukset. Pakkoko niitä vaatteita on väärinpäin pitää? Ja ei sellanen seittemäntoistakesänen teini niin hirveesti kasva, että tarvii ostaa vaatteet siltä varalta jos kasvais kolmemetriseksi, ja yli 180 kiloseks. Ja viistoistakesänen on niin aikuinen, ettei enää koskaan sen jälkeen tulekkaan niin aikuiseksi.

Aikuiset ja Keski-ikäiset
Ollaan sitä niin paljon eletty, että nyt tiedetään kaikki. Ja kun kerran tiedetään, niin ei varmasti kyetä omista mielipiteistä luopumaan. Maapallo on litteä, kun se kerran kansakoulussa on opetettu, eikä siihen mitkään "tieteet" tai muut hömpötykset pure. Hirvee stressi koko ajan päällä ja kiree. Kohteliaisuus on pelkästään työväline, jota käytetään ainoastaan töissä ja jos puhutaan ikäisilleen tai vanhemmilleen. Kaikki keski-ikää nuoremmat on kloppeja, jotka ei ole vielä oppineet elämään. "Kyllähän minä..." ja "Ei se mua koske..." on mantroja, jota hoetaan aina kun ollaan tekemässä jotain mikä ei ole niinkään sallittua, esimerkiksi yksisuuntaista katua väärään suuntaan ajaminen. Ja jos joku kehtaakin painaa tööttiä, niin silloin saa päästää suustaan sellaisen kirosanalitanjan, että merimiehet ja huoratkin punastuu.

Vanhukset
Pakko vuodattaa omat tyrät ja kystät ja kasvaimet ja muut vaivat joka paikassa. Ja kertoa omaa tarinaansa ja jos ei kiinnosta, niin sitten leimataan välinpitämättömäksi. Muiden tekemiset kiinnostaa ja jokaisen alle 50-vuotiaan (eli siis nuoren) nähtyään paniikissa jo näpyttelee sen 10022 numeron valmiiksi. Varmuuden vuoksi. Ja jos joku hymyilee kadulla on se varmasti kännissä tai huumeissa. Koska on niin kiire hautaan, vaativat päästä jonojen ohi joka paikassa, vaikka kyynerpäin. Siis tietysti sinne hautaan säntäily on tärkeämpää, kuin esimerkiksi töissä käyvän nuoren työpaikalle vietävien eväiden ostaminen. Kuponkien leikkaaminen on varmaan vanhusten joku pakkotyö, ja jos siitä kahvipaketista ei saa sitä 15 centtiä alennusta, niin kyllä täältä kassista vielä yksi kuponki pitäisi löytyä.
Avatar
#18 • • Hempp@ Guest

I hate my job.


Samat sanat.



SAMA!
Avatar
#19 • • pie Guest
people = shit
Avatar
#20 • • LindaGP Guest

Vauvat haisee aina oudolle.


Ne haisee happamalle maidolle. :)