Savuton baari ja muuta itseään jalkaan ampumista

343 posts, 18 pages, 78,241 views

#261 • • phanatic Guest

anteeeksi tämä avautuminen mutta vituttaaa tollaset lapset jotka ovat käyneet baarissa 4v. ja yskivät oikein keuhkansa pihalle sen vuoksi.Ehkä kannnattaisi näitten lasten lopettaa se edes 2 olutta ottaminen
edes siihen.

Tyypillinen esimerkki siitä, mitä tapahtuu kun ei ole enää mitään järkevää argumenttia mielipiteensä tueksi.
#262 • • Timce Guest

anteeeksi tämä avautuminen mutta vituttaaa tollaset lapset jotka ovat käyneet baarissa 4v. ja yskivät oikein keuhkansa pihalle sen vuoksi.Ehkä kannnattaisi näitten lasten lopettaa se edes 2 olutta ottaminen
edes siihen.

Terv. terveisiä todellisuudesta lapset.

Montas joit?
#263 • • ipe Guest

Anteeksi valmiiksi admineille. SINÄ PEELO poiika, osta vittu elämä. JOs et tykkää röökin savusta mene äitis hoitoon imemään maitoa. Sitten kun olet kasvanut aikuiseksi ( HUOM. YLI 30V.) tule sen jälkeen POIKA puhumaan.

Vittu mitä kakaroita taas...oikein nalle puh kerho.... :angry: :angry:

Siinäpä on meillä hienoin argumentti pitkiin aikoihin. Tervetuloa Platinumiin sinä fiksu aikuinen jolla on sana hallussa...

:rolleyes:

n00b.jpg
#264 • • Aavikkokettu Guest

Tyypillinen esimerkki siitä, mitä tapahtuu kun ei ole enää mitään järkevää argumenttia mielipiteensä tueksi.

Tyypillinen argumentti niiltä lapsilta jotka nippa nappa saavat ostaa tulitikkuaskin R-kioskilta.
#265 • • kryptoniitti Guest

Tyypillinen argumentti niiltä lapsilta jotka nippa nappa saavat ostaa tulitikkuaskin R-kioskilta.

MOT
#266 • • Hansu Guest

Aavikkokettu on tässä topikissa hyvin perusteellisesti osoittanut, ettei ikä korreloi millään lailla älykkyyden kanssa.
#267 • • akir0 Guest

Ja loppujen lopuksi fakta kuitenkin on se että n.70% ravintolan ( yökerho ja pub tyyliset paikat) rahoista tuo juuri ne tupakoivat asiakkaat.

Olispa nastaa saada joku todiste tälle faktalle.

Noh, pakko oli pienessä nousuhumalassa vähä kaivella

http://pre20031103.stm.fi/suomi/hao/tiedotteet/haotiedote2824.htm

2003 vuonna säännöllisesti tupakoivan aikuisväestön osuus on WHO:n keräämien tietojen perusteella kaikkein pienin Suomessa, vain 23 prosenttia.

En jaksa uskoa, että satunnaisia tupakoitsijoita voi baareissa olla kovin montaa kymmentä prosenttia. Jos heitä olis vaikka reilu 10 prosenttiakin niin se tarkoittaisi Aavikkoketun mukana sitä, että tupakoitsijat dokailevat moninkertaisesti tupakoimattomiin nähden. Joopa Joo.
#268 • • Aavikkokettu Guest

Jos heitä olis vaikka reilu 10 prosenttiakin niin se tarkoittaisi Aavikkoketun mukana sitä, että tupakoitsijat dokailevat moninkertaisesti tupakoimattomiin nähden. Joopa Joo.

Kun menet seuraavaksi niin laskeppa oikein huviksesi kuinka monta ei polta.....
#269 • • Taedium Guest
Huh heijakkaa mikä aallokko. Myrskyä pukkaa...

<saivarrel>

2003 vuonna säännöllisesti tupakoivan aikuisväestön osuus on WHO:n keräämien tietojen perusteella kaikkein pienin Suomessa, vain 23 prosenttia.
<clips> että tupakoitsijat dokailevat moninkertaisesti tupakoimattomiin nähden. Joopa Joo.

Tuossa äkkisältään laskeskellen, jos siis tuo 23% baareissa kävijöistä joisi 70% tuotosta, niin se 77% joisi 30%... Eikös se tarkoittaisi sitä, että tupakoitsijoiden tulisi juoda jotain 9.xxxx kertaa sen mitä tupakoitsemattomat?

Vaikka välillä menee aika reippahasti olusta, niin en kyllä pistä kymmentä tuoppia naamariin siinä ajassa kun tupakoimaton juo yhden.

= Jos 23% tupakoisi ravintoloissa, on täysin mahdotonta, että he tuovat 70% tuloista.

</saivarrel>
#270 • • Taedium Guest
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ruoan+ja+juoman+vienti%C3%A4+ravintolan+tupakkatilaan+ei+haluta+sallia/1135220176092

No voi sun yhden kerran!

Nyt sapettaa. Pitäkää kämänen hysteerinen maanne. Ehdotankin Suomen nimen vaihtamista Hysterialaksi.

Juosta nyt vielä tupakoivien perään sinne tupakkakoppiinkin moralisoimaan. Se nyt olisi vielä mennyt nieleskellen, että koppi pakko laittaa ja siellä saa juoda, mutta ei... siis mit vit... Ihan sama onko sitä koppia sitten.

Moralisti = Henkilö joka pelkää kuollakseen, että jollain on jossain kivaa.
#271 • • Funkatronik Guest
Itse ainakin aion protestiksi alkaa polttamaan, ja aion juoda tupakkakopeissa omia viinojani.
#272 • • jUSSi Guest

Jos heitä olis vaikka reilu 10 prosenttiakin niin se tarkoittaisi Aavikkoketun mukana sitä, että tupakoitsijat dokailevat moninkertaisesti tupakoimattomiin nähden. Joopa Joo.

Kun menet seuraavaksi niin laskeppa oikein huviksesi kuinka monta ei polta.....

Heh, viimeksi kun kävin pubissa niin ihan piruuttaan katsoin ympärilleni ja kas kummaa pubissa oli noin 30 asiakasta, joista 5 tupakoi sinä aikana kun tein huomioita. Eli noin 16% asiakkaista poltti.

Ja vaikka oma empiirinen huomioni on täysin tilastokelvoton, tarska ja akiro jo tuossa totesivatkin sinun hatustasi arpomat luvut tupakoivista olevan täysin vailla todellisuuspohjaa.
#273 • • JussiS Guest

En jaksa uskoa, että satunnaisia tupakoitsijoita voi baareissa olla kovin montaa kymmentä prosenttia. Jos heitä olis vaikka reilu 10 prosenttiakin niin se tarkoittaisi Aavikkoketun mukana sitä, että tupakoitsijat dokailevat moninkertaisesti tupakoimattomiin nähden. Joopa Joo.

Itseasiassa kyl noita aika paljon on, ihan näin perstuntumalta vetästynä. Ei missään nimessä Aavikkoketun esittämää määrää, mut jonkun verran kuitenkin. Eipä sillä, en mä usko että noi ihmiset jotka dokatessaan polttaa paljoo häiriintyis siitä jos baareissa ei sais polttaa. Ihmiset niinkun minä olis vaan onnellisia siitä, ettei enää oo "hyvää syytä" polttaa missään. Tulis lopetettua helpommin.

Ja kyl mä väittäisin et keskimäärin tupakoivat juo enemmän kun tupakoimattomat. Tääkin ihan perstuntumalta, mut silti.
#274 • • sonni Guest
ei taida omasta illanvietosta tulla yhtään mitään jos täytyy tilastoida ja tarkkailla kuinka moni polttaa milläkin aikavälillä kuinka monta kertaa..

toki niitäkin varmasti on, jotka sytyttävät uuden heti entisen loputtua, mutta eipä kiinnosta tarkkailla/stalkkailla :D
#275 • • akir0 Guest

Itseasiassa kyl noita aika paljon on, ihan näin perstuntumalta vetästynä. Ei missään nimessä Aavikkoketun esittämää määrää, mut jonkun verran kuitenkin. Eipä sillä, en mä usko että noi ihmiset jotka dokatessaan polttaa paljoo häiriintyis siitä jos baareissa ei sais polttaa. Ihmiset niinkun minä olis vaan onnellisia siitä, ettei enää oo "hyvää syytä" polttaa missään. Tulis lopetettua helpommin.

Ja kyl mä väittäisin et keskimäärin tupakoivat juo enemmän kun tupakoimattomat. Tääkin ihan perstuntumalta, mut silti.

Joo, varmaa juokin, mutta mä nään vaan positiivisena just sen, että noi satunnaiset tupakoitsijat jättäis vetäsemättä sen satunnaisen röökinsä. Se lienee myös lain yks ajatus.
#276 • • Taedium Guest

mä nään vaan positiivisena just sen, että noi satunnaiset tupakoitsijat jättäis vetäsemättä sen satunnaisen röökinsä. Se lienee myös lain yks ajatus.

Ei voi olla lain tarkotus tommonen.

Jos tommonen olis syynä siihen yhtään, niin se on ihan samassa kategoriassa, kuin joku perseenpyyhinnän tekniikoita koskeva laki. Jos pyyhkii väärää suuntaa tulee satasen sakko.
#277 • • pie Guest

mä nään vaan positiivisena just sen, että noi satunnaiset tupakoitsijat jättäis vetäsemättä sen satunnaisen röökinsä. Se lienee myös lain yks ajatus.

Ja miksi ei? Eihän se nyt tietenkään se ainoa tarkoitus ole. Kyllähän esim. laissa säädetyllä verotuksella yritetään säännöstellä kulutusta (esim. alkoholi ja polttoaineet)
#278 • • akir0 Guest

No ei se tarkoitus olekaan, mutta kyllä mun nähdäkseni lailla ja asetuksilla on tarkoitus myös ohjailla kansalaisten toimintaa haluttuun suuntaan. Esmes. auton käyttömaksuja nostamalla voidaan ohjailla ihmisiä käyttämään julkisia, eikä pelkästään keräämään valtiolle lisää massia.
#279 • • ville Guest

Jos tommonen olis syynä siihen yhtään, niin se on ihan samassa kategoriassa, kuin joku perseenpyyhinnän tekniikoita koskeva laki. Jos pyyhkii väärää suuntaa tulee satasen sakko.

Mä en kyllä näe mitään yhtäläisyyttä tohon perseenpyyhkintään sillä, että pyritään ohjaamaan ihmisiä kohti terveempiä elämäntapoja.

Satunnaisena polttajana väittäisin, että toi laki nimenomaan laskee sitä satunnaista tupakointia ja se on osittain tarkoitus. Ei varmasti tule itse vedettyä röökiä samalla tavalla kun pitää sitä varten raahautua erilliseen tilaan. Hyvällä tuurilla tulee lopetettua polttaminen kokonaan :)

Mä veikkaisin, että alkoholin kulutus yhden illan aikana kasvaa satunnaisilla tupakoijilla. Ainakin itselläni tupakan tarkoitus on osittain vähän hillitä sitä juomitsa, sillä nikotiini sekottaa päätä aika paljon. Jos ja kun tuo viedään pois, tulee helpommin otettua vähän enemmän tuoppia.

Saisi tulla jo nopeasti tuo laki. Hauttaa pestä kaikki vaatteet 10min baarireissun jälkeen vaan sen takia, että joku ei suostu vetämään röökiä erillisessä tilassa.
#280 • • sixtus Guest

Saisi tulla jo nopeasti tuo laki. Hauttaa pestä kaikki vaatteet 10min baarireissun jälkeen vaan sen takia, että joku ei suostu vetämään röökiä erillisessä tilassa.

Höh, kävisit niissä savuttomissa baareissa.