313 posts, 16 pages, 103,571 views
Ville, olet kyllä tissi-asiantuntija numero 1. :D
Amanda Marcum
Ja mitä Villen tissi-asiantuntijuuteen tulee, niin mieheltä ihan kunnioitettava analyysi, mutta väitänpä, että kuka tahansa nainen olisi pystynyt samaan tai parempaan. :)
Hiromi Oshima
Oumaigaad!... Jopas on kaikki kohillaan :heart:
Liian isot tissit. :right:
Liian pienten kanssa taas jännittää, että rikkoo ne.Liian suuret naiset pitää pyörittää jauhoissa että märkä kohta löytyy ja tämän jälkeen sänky olisi likainen. Aika no bonus juttu imo :laugh:
Amanda Marcum
Karvakeskusteluun en edes viitsi ostallistua, kun olen niin eri mieltä, mutta kyseistä naista sentään voin kommentoida. Siis mielestäni: liian iso otsa, liian isot sieraimet, rumanmalliset tissit ja liian kapeat reidet (tai liian luikku ylipäätään). Eli ruma. Eipä ole tässä topicissa yhtäkään kaunista naista ollut (paitsi pasteamani linkin takana). Ja mitä Villen tissi-asiantuntijuuteen tulee, niin mieheltä ihan kunnioitettava analyysi, mutta väitänpä, että kuka tahansa nainen olisi pystynyt samaan tai parempaan. :)
No se onkin vähän kummallista että miehet jotka eivät Villeä lukuunottamatta tiedä mitään tisseistä puhuvat niistä koko ajan mutta naiset joilla asiantuntijuutta luulisi riittävän vaikenevat. Eivätkö naiset ymmärrä miksi tissit ovat tärkeitä?
Eivätkö naiset ymmärrä miksi tissit ovat tärkeitä?
Ja tissin muodosta vielä: raskaus ja imetys muuttaa tissien muotoa, halusi sitä tai ei.
Oon kyllä aika pettynyt näihin täällä olleisiin kuviin. Kuumassa emännässä täytyisi mun mielestä olla jotain muutakin kuin kauneusleikkauksin, meikein ja toppauksin tehty muovinen barbinukke. Jotain särmää ja persoonaa täytyisi löytyä.
No minoon ainaki laittanu muitaki ku noita povipommeja, joka tän threadin alkuperäinen tarkoitus olikin. Paitti eka kuva tietty, joka ei iha tohon kategoriaan osunu :)
Tina Nördström
Aj satan - akir0 on kyllä nyt niin oikeassa kuin vain oikeassa voi kukaan olla. En tajua mikä tuosta Tinasta tekee niin ihanan - elekieli, kiireestä kantapäähän positiivinen olemus, murre, silmät... Ah.
cut the bullshit and drop some pics!