Kuumimmat emännät [kuvan kera]

313 posts, 16 pages, 103,552 views

#81 • • Homegrove Guest
Ville, olet kyllä tissi-asiantuntija numero 1. :D
#82 • • crc Guest
fenn01.gif

twin peaks fanin pakollinen lisäys
#83 • • Daniel Braun Guest

Ville, olet kyllä tissi-asiantuntija numero 1. :D

Tissit on :hearts:

Toi oli kyllä paras tissianalyysi koskaan!
#84 • • Karo Guest

Amanda Marcum

Karvakeskusteluun en edes viitsi ostallistua, kun olen niin eri mieltä, mutta kyseistä naista sentään voin kommentoida. Siis mielestäni: liian iso otsa, liian isot sieraimet, rumanmalliset tissit ja liian kapeat reidet (tai liian luikku ylipäätään). Eli ruma. Eipä ole tässä topicissa yhtäkään kaunista naista ollut (paitsi pasteamani linkin takana). Ja mitä Villen tissi-asiantuntijuuteen tulee, niin mieheltä ihan kunnioitettava analyysi, mutta väitänpä, että kuka tahansa nainen olisi pystynyt samaan tai parempaan. :)
#85 • • Homegrove Guest
Höh. Tottakai. Naisilla, toisin kuin miehillä (paitsi tosi pulskilla pojilla) on väline-etu.
#86 • • ville Guest

Ja mitä Villen tissi-asiantuntijuuteen tulee, niin mieheltä ihan kunnioitettava analyysi, mutta väitänpä, että kuka tahansa nainen olisi pystynyt samaan tai parempaan. :)

No hei, mä vasta lämmittelin. Ens kerralla tulee sitten tohtoritason tietämystä rinnan maitorauhasten kimmoisuusasteesta analysoituna rasvakudoksen paksuuden mukaan :hah:

Ja tässä topicissa on ollut just sopivia naisia. Liian suuret naiset pitää pyörittää jauhoissa että märkä kohta löytyy ja tämän jälkeen sänky olisi likainen. Aika no bonus juttu imo :laugh:
#87 • • Hexe Guest

Hiromi Oshima

Oumaigaad!... Jopas on kaikki kohillaan :heart:

Liian isot tissit. :right:

No kyl se alkaa kieltämät aika rajoilla menee, mut sisäpuolel pysyy kummiski! Aidot kun olis viel... tai en ny tiiä varmaks kyl ko en ol tutustunu (vielä) mimmiin :D... ville vois tosin varmaan valottaa et paljonko niis on desilitroina extratavaraa?
#88 • • Taedium Guest

Liian suuret naiset pitää pyörittää jauhoissa että märkä kohta löytyy ja tämän jälkeen sänky olisi likainen. Aika no bonus juttu imo :laugh:

Liian pienten kanssa taas jännittää, että rikkoo ne.

Kun kolmesta puurosta yksi on liian kuuma ja yksi liian kylmä, mitä kokeillaan seuraavaksi? Tietysti sekoittaa ne kuumat ja kylmät keskenään, niin saa sopivaa.
#89 • • Funkatronik Guest

Amanda Marcum

Karvakeskusteluun en edes viitsi ostallistua, kun olen niin eri mieltä, mutta kyseistä naista sentään voin kommentoida. Siis mielestäni: liian iso otsa, liian isot sieraimet, rumanmalliset tissit ja liian kapeat reidet (tai liian luikku ylipäätään). Eli ruma. Eipä ole tässä topicissa yhtäkään kaunista naista ollut (paitsi pasteamani linkin takana). Ja mitä Villen tissi-asiantuntijuuteen tulee, niin mieheltä ihan kunnioitettava analyysi, mutta väitänpä, että kuka tahansa nainen olisi pystynyt samaan tai parempaan. :)

No se onkin vähän kummallista että miehet jotka eivät Villeä lukuunottamatta tiedä mitään tisseistä puhuvat niistä koko ajan mutta naiset joilla asiantuntijuutta luulisi riittävän vaikenevat. Eivätkö naiset ymmärrä miksi tissit ovat tärkeitä?
#90 • • Quu Guest
Grace_Kelly_intro.jpg
#91 • • LindaGP Guest

No se onkin vähän kummallista että miehet jotka eivät Villeä lukuunottamatta tiedä mitään tisseistä puhuvat niistä koko ajan mutta naiset joilla asiantuntijuutta luulisi riittävän vaikenevat. Eivätkö naiset ymmärrä miksi tissit ovat tärkeitä?

Mun tytön mielestä mulla on maailman ihanimmat tissit, ja vielä syötävän hyvät. :hah:

Ja tissin muodosta vielä: raskaus ja imetys muuttaa tissien muotoa, halusi sitä tai ei. Oli mullakin melko kivat B-puolipallot vielä 2 vuotta sitten, nyt ei enää ole. Kynä ei pysy, mutta erimalliset ovat kuitenkin nykyään ja kokoa pieni D.

Ja mun mielestä toi Amanda on ihan kamalan luikku.
#92 • • Loopy Guest

Eivätkö naiset ymmärrä miksi tissit ovat tärkeitä?

Eivät. (piste)
#93 • • Sunflower Guest

Ja tissin muodosta vielä: raskaus ja imetys muuttaa tissien muotoa, halusi sitä tai ei.

En mä ainakaan valittanut raskausaikana tissien kasvua. Rintaliivit kun taitaa olla ainoa vaate naiselle, josta ei valiteta, kun edelliset jää pieneksi.

Oon kyllä aika pettynyt näihin täällä olleisiin kuviin. Kuumassa emännässä täytyisi mun mielestä olla jotain muutakin kuin kauneusleikkauksin, meikein ja toppauksin tehty muovinen barbinukke. Jotain särmää ja persoonaa täytyisi löytyä. Mutta ilmeisesti tässäkin asiassa valtavirta haluaa helppoa ja nopeaa, ihan niin kuin musiikissa, elokuvissa ja muutenkin kaikessa tässä elämässä. Paklatut povipommit ovat vähän sama kuin eurohuttu musiikissa..-)

Mutta makuja on monia. Täytyy kieltämättä vain peesailla Jennifer Connelyn kohdalla, siinä naisessa on sitä jotain. Ja toinen upea julkkis on kyllä ehdottomasti Angelina Jolie. Piti katsoa Tomb Riderkin aikanaa leffassa, sillä vaikka leffa oli paska, niin kyllähän sitä naista katto puoltoista tuntia.. :excellent:
#94 • • akir0 Guest

Oon kyllä aika pettynyt näihin täällä olleisiin kuviin. Kuumassa emännässä täytyisi mun mielestä olla jotain muutakin kuin kauneusleikkauksin, meikein ja toppauksin tehty muovinen barbinukke. Jotain särmää ja persoonaa täytyisi löytyä.

No minoon ainaki laittanu muitaki ku noita povipommeja, joka tän threadin alkuperäinen tarkoitus olikin. Paitti eka kuva tietty, joka ei iha tohon kategoriaan osunu :)

Mut STFU ja more pics

9020185_2.jpg

Tina Nördström on kyl ihan muikea tv-kokki ja puhuukin mukavaa ruotsia. Tavattavissa kakkosella, silloin tällöin.
#95 • • Sunflower Guest

No minoon ainaki laittanu muitaki ku noita povipommeja, joka tän threadin alkuperäinen tarkoitus olikin. Paitti eka kuva tietty, joka ei iha tohon kategoriaan osunu :)

No okei.. Muutamia positiivisia poikkeuksia oli..-)
#96 • • Edited timo-D Guest
10.jpg
Ante

#97 • • Ante

Tina Nördström

Aj satan - akir0 on kyllä nyt niin oikeassa kuin vain oikeassa voi kukaan olla. En tajua mikä tuosta Tinasta tekee niin ihanan - elekieli, kiireestä kantapäähän positiivinen olemus, murre, silmät... Ah.
#98 • • jarier Guest

Tina Nördström

Aj satan - akir0 on kyllä nyt niin oikeassa kuin vain oikeassa voi kukaan olla. En tajua mikä tuosta Tinasta tekee niin ihanan - elekieli, kiireestä kantapäähän positiivinen olemus, murre, silmät... Ah.

word! toi tina on kyl nainen oikein vimpan päälle. aina kun vaan muistaa, tulee tota tinan kokkiohjelmaa seurattua jonkinasteisessa transsissa.

ps. tänään 18:35
#99 • • salaisinko Guest
cut the bullshit and drop some pics!

11.jpg
#100 • • Kaino Guest

cut the bullshit and drop some pics!

damn straight! naiskauneudessa ei ole mitään tieteellistä; jotkut vaan on kuumempia emäntejä, kuin toiset. nuf said.