11 posts, 1 page, 1,866 views
Tämä myynti-ilmoitus ei siis kuulu niihin, että "myydään kaikki geari pois softan tieltä väkisin". :)
Ootko ihan tosissas myymässä tolla hinnalla?
Phuih... Ite ostin joku 3-4 vuotta sit tavallisen BassStation Rackin 150e:llä ja nyttemmin 16 äänisen Novan paljon alhasemmalla hinnalla kun toi sun "super"BassStation. Siis saahan sitä pyytää vaikka sinisiä elefantteja, mutta järki hoi käteen :scared:
Vai onko toi nyt sitä Vintagee sit...
tai nykyajan kirpparimeininkii että ideana ei ole kierrättää vanhoja tavaroita niitä tarvitseville pientä korvausta vastaan(mielummin kun heittää roskiin) vaan myydä kaikkea vtun isolla voitolla.. jälleenmyynnistä puhumattakaan.
Nii ja sori. Ei pahalla :)
Nyt on pakko vetää offaria:
Vähän ihmetyttää tällasen avautumisen motiivit?
Ottaako sua päähän se, että Tuppu ehkä saattaa saada vähän gearista rahaakin, vai se, että et itse tajua pyytää laitteista sitä, mitä niistä joku juuri kyseistä laitetta etsivä saattaa heikkona päivänä maksaa? Vai joku muu?
Vai onko tää musatavara susta jotain mystistä "yhteistä omaisuutta", jota ei sopivan tilaisuuden tullen saa myydä voitolla, vaan kaikki pitäisi diilata eteenpäin kaverimentaliteetilla? Jos yhtenä päivänä saa jostain gearista tonnin voittoa, niin varmasti jää pakkaselle silti, mulla ainakin menee kaikki, omat ja lainatut. Vaikka välillä tulee tehtyä hyviäkin kauppoja.
Turha avautuminen toisten myyntitopikeihin on ihan vitun turhaa, jos ei ole minkäänlaisia ostoaikeita.
Se, että torpedoi suotta toisten kauppoja, on melkein sen arvoinen juttu, että IRL käy joku päivä huonosti, jos sitä harrastaa liikaa (ja tämä ei ole henkilökohtainen uhkaus vaan tosiasia). Tinkiminen on ihan eri juttu, sen ymmärrän ja se kuuluu kaupantekoon, mutta nää "mä maksoin tosta blaa blaa vuonna 1, joten sä pyydät liikaa, mut emmä mitään osta" -tyypit saa mun puolesta kuolla syöpään.
BTW ite kauppasin Basstation Rackia hintaan 250e ja yhteydenottoja tuli useita,
Joten järki käteen, pliis.
Jep plussaa siitä että laitteen mukana tulee kaikki mitä sen mukana pitäisikin tulla.
joten Tupun hinta tosta Superista oli ihan oikealla suunnalla, pitäähän sitä laitteidensa arvo tuntea. Hinta määräytyy aika paljon sen mukaan, kuinka akuutisti kamat pitää saada pois alta ja kuinka kamat on pidetty. Olen itse ostanut tavaraa Tupulta ja kamat oli kuin kaupan hyllyltä otettuja, paketteja ja papruja myöten, joten senkin puolesta saa pyytää vähän ekstraa.
Taidat kännissä käydä kirjoittamassa baari-illan jälkeen tänne näitä juttuja? Arvasinko oikein?
Ei ota päähän. Tosin ottaa päähän se yleinen "nykykirppari" mentaliteetti. Pyydän laitteistani ihan oikean hinnan joka määräytyy ostohinnan ja käytön mukaan. En hyväksikäytä heikompiani.
Ei ole yhteistä omaisuutta tietenkään. Myyt voitolla? Olet elinkeinonharjoittaja. Muista alv:t ja muu verotus sekä 14 päivän palautusoikeus postimyynnissä.
Ai et ole. Miksi ostat jotain mitä et tarvi? Ehkä joku muu voisi käyttää sitä paremmin?
Jospa tekisit joskus jotain hyödyllistä etkä vain yrittäisi hyötyä muista kaiken aikaa.
...
Jonka itse ostit 100e:llä. Mistä tuo 150% hinnan nousu aiheutui? Huolsit laitteen? Vaihdoit renkaat? Tankkasit sen?
Jos ihan alkuun haluat vielä kelailla niin eikös se vaan ollut niin että ihmettelin vaan tota hintaa? Eikö se ole perusteltua kaupankäynnissä? Ja kai sitä johonkin piti verrata.. olisko makkarapaketti ollut parempi vertauskohde kun Novationin toinen vanhempi ja toinen uudempi syna. Aika lailla keskivaiheille sijottus toi Superi siinä aikajanalla...
Kieltämättä whuf, olet uskomattomin vastaanjänkääjä koko foorumilla. Pitäisit vain huolta omista asioistasi. Ei millään pahalla.
Kieltämättä whuf, olet uskomattomin vastaanjänkääjä koko foorumilla. Pitäisit vain huolta omista asioistasi. Ei millään pahalla.