Dj hommia aloittelemassa

86 posts, 5 pages, 14,818 views

Avatar
#81 • • kotivalo Guest
Tätäki varmaan kysytty jo miljoona kertaa, mut mistäs noita soittimia sit kannattais harkita ostavansa? Eli Saksan / euroopan halvimmat mestat haussa...
Teknarit, tai Numarkin TTX1:set haussa.
Avatar
#82 • • Tirppa Guest

Tätäki varmaan kysytty jo miljoona kertaa, mut mistäs noita soittimia sit kannattais harkita ostavansa? Eli Saksan / euroopan halvimmat mestat haussa...
Teknarit, tai Numarkin TTX1:set haussa.



Ainakin teknarit löytyvät ~30 hintahaarukassa melkein joka kaupasta. Eli 439-469e. Jos siis MK2 on kyse. Thomannilta itse tilasin. Siellä kompensoi 20e postikulut jotka jossain muualla olisivat voineet olla vähän enemmän. Lisäksi iso ja tunnettu kauppa. Tietää takuuhommien pelaavan. Edullisempiakin on kuten http://www.dj-laden.com/dj2004/
Avatar
#83 • • Tirppa Guest

Eli samaa rautaa eri logo. Liekö sitten hyviä.


Tuskin Behrinferiä paskempiakaan.

Jottei kenelläkään tulis paha fiilis, mun eka oma mikseri oli VMX-300 :excellent:

IMHO toi 707 hakkaa Behringerin kaikki mikserit 6 - 0.



Njoo.. toisilla on kestäny Behringer kotikäyttöä ihan kivasti. Ja jos sitten homma lähtee sujumaan ja mikserin vaihto tulee eteen niin merkki on joku muu kuin Pioneer. Löytynee suunnasta Allen&Heath, Rane, Ecler, Formula jne..
Avatar
#84 • • . Guest
kuulun itse pioneer DJM500-600 sarjan vankkumattomiin dissaajiin. laite on mielestäni parhaimmillaan verkonpainona.

mut tää uus sarja. 707, 909 ja 1000 tuntuu olevan ihan eri maata. ainakin äänenlaatu on todellakin kohdillaan. kestävyys jää nähtäväks, vielä on liian aikaista sanoa mitään.

mut joka tapauksessa pesee behringerit. enemmänki 16-0 kuin 6-0.
Avatar
#85 • • MikkiHiiri Guest
Joo 707 yllätti äänellään minutkin. Ja ääni ei mee särölle vaikka tiputtaa luureista volat kaakossa. 500:sta loppuu puhti jo ennen aikojaan, 600 päästää jo enemmän ääntä, muttei riittävästi. Jos jotain tosta soundista, niin 500 soundi on aivan luokaton, 600 tekee bassosta puuroa ja keskiäänet kärsii. Tosin PA:lta kuunneltuna sillä ei oo mitään merkitystä.

t:kuuro
Avatar
#86 • • Remotion Guest
Itsellä ei oo mitään pahaa ainakaan sanoa tosta 707, yksi miinus on se että vasen kanava näyttää ledien perusteella soivan aina 1db kovempaa kuin oikea, eli toinen tasolediriveistä on ilmeisestikin herkempi...

Mutta en sen takia viitsi mussuttaa, ja lisäks itse ostin laitteen 279$ nykistä aikana jolloin hinta suomessa oli vielä jotain 700 ja 800 väliltä, eli ei tosiaankaan pahaa sanottava.