4-kanavaiset DJ-mikserit

37 posts, 2 pages, 6,108 views

Avatar
#21 • • Jussi Lius Guest


4 kanavaa siks, että tulee soiteltua aika paljon 3 dekin juttuja enkä mä nyt
mihinkään kahdella mikserillä temppuiluun lähtis.



Jep.. sittenhän se on tuo Denon varmaan hinnan puolesta... itellä ei vaan ole kokemusta tuosta Denonista.. laitahan sitten jotain kokemuksia, jos siihen päädyt. :)

Itellä sellainen kohtalainen kokemus noista A&H:n miksereistä ja ei oo kyllä mitään valittamista... voin vain suositella ja 'pieksee' kilpailijat omassa ryhmässään kyllä reippaasti. :cool:

..hintalappukin vaan on sitten sen mukainen. :eek:
Avatar
#22 • • timppa^ Guest


..hintalappukin vaan on sitten sen mukainen. :eek:



Ei tuo Xone62 mun mielestä mikään ihan älyttömän hintainen ole, mut jos
Allen&Heathiin päätyisin, se ois varmaan samantien se Xone92 joka kyllä
maksaa pernoja ja palloniveliä.
Avatar
#23 • • Jussi Lius Guest


Ei tuo Xone62 mun mielestä mikään ihan älyttömän hintainen ole, mut jos
Allen&Heathiin päätyisin, se ois varmaan samantien se Xone92 joka kyllä
maksaa pernoja ja palloniveliä.



..joo olet oikeassa, mutta joillekin tuollainen 200-300 euroakin laittaa mietityttää.. ja onko se sen arvoista?? Itse valkkaisin esim. DJM-600 vs. xone:62 ... xone:62!! Ihan laadun sun muun takia,... vaikka 62:ssa on hieman erilainen tuntuma verrattuna djm-600 ja 92:een... 92:ssa sitä tuntumaa ehkä on haettu erilaisilla nupeilla sekä eri sijoituksilla...

A&H 32 ja 62 on sitä vanhempaa designia joka juontaa juurensa tuolta isompien miksauspöytien puolelta ja saattaa tuntua aluksi hieman 'venäläiseltä avaruussukkulalta'..
Avatar
#24 • • timppa^ Guest


..joo olet oikeassa, mutta joillekin tuollainen 200-300 euroakin laittaa mietityttää.. ja onko se sen arvoista??



Joo no mä oon siinä kohtaa harrastustani, että tää ei ihan varmasti oo enää
mikään ohimenevä hairahdus ja nyt uskaltaa jo tehdä ihan oikeita sijoituksia
instrumentteihin. Sit ku mikseri rupee maksaa nelinumeroisia summia ni sit
pitää kyllä harkita jo todella tarkkaan. Kyllä tolla 700-1000 eurolla pitäisi
kuitenkin ruveta löytymään jo ihan oikeaa laatua.
Avatar
#25 • • Jussi Lius Guest

. Kyllä tolla 700-1000 eurolla pitäisi
kuitenkin ruveta löytymään jo ihan oikeaa laatua.



..no tuohon hintahaarukkaan ei montaa itseasiassa mielestäni mahdu, kun puhutaan 4-kanavaisista.. Denon, A&H ja ehkä Ecler.. koska itsellä ei ole oikein kunnolla kokemusta tuosta Eclerin uutuudesta tai sitten Denonista niin ei paljoo jää,.. mitä itse voisin suositella. :)

ps. pioneeri ei paini noiden kanssa missään tapauksessa samassa sarjassa!!
Avatar
#26 • • timppa^ Guest


..no tuohon hintahaarukkaan ei montaa itseasiassa mielestäni mahdu, kun puhutaan 4-kanavaisista.. Denon, A&H ja ehkä Ecler.. koska itsellä ei ole oikein kunnolla kokemusta tuosta Eclerin uutuudesta tai sitten Denonista niin ei paljoo jää,.. mitä itse voisin suositella. :)

ps. pioneeri ei paini noiden kanssa missään tapauksessa samassa sarjassa!!



Mulla on Ecleristä merkkinä sen verran kokemusta että oli joskus joku
Ecler Smac tms lainassa ja se soundas ihan perseeltä. Pioneerin miksereissä
ny on tunnetusti paska hinta-laatu -suhde. CD-soittimet on kyl jees.
Avatar
#27 • • Jussi Lius Guest


Mulla on Ecleristä merkkinä sen verran kokemusta että oli joskus joku
Ecler Smac ...



Jep,.. mullakin tuo Ecler on hieman pienellä varauksella... joitakin kaukaisia kokemuksia noista Eclerin aiemmista malleista ja ei todellakaan vakkuttanut edes se laatu. Mutta, jospa tämä uus ois hieman parempaa tekoa. Pitäis päästä hieman tarkastelee... noh itselläkin oli aluks tosta A&H :sta 'hieman' ennakkoluuloja, kunnes pääsin kokeilemaan ja vakuutuin sen laadusta sekä toiminnasta.
Avatar
#28 • • 0z- Guest
Kaverilla Ecler NUO5 ja kyllä vaan on hieno peli mutta hintaakin on jo ihan kivasti. Tuolla Eclerillä pystyy muokkaamaan efektejä mieleisekseen, siis mukana tulee ohjelma tuohon tarkoitukseen. Ja mukana tuli myös varacrossi. Ja crossista vielä sen verran että tuossa mikserissä on smoothein crossi jota olen päässyt käpälöimään. En kuitenkaan osaa sanoa miten hyvä sillä on rätsäillä koska en moista harrasta, mutta veikkaisin että ajaa asiansa ihan kiitettävästi. :)
Avatar
#29 • • Funkatronik Guest
Tuossa NUO5:ssahan on sama krossi kuin HAK 360:ssä, mikä on aika hemmetin kova raaputusmikseri, eli jos kaipaa neljää kanavaa ja skrätsäystä niin ei mikään huono vaihtoehto.
Avatar
#30 • • timppa^ Guest

Tuossa NUO5:ssahan on sama krossi kuin HAK 360:ssä, mikä on aika hemmetin kova raaputusmikseri, eli jos kaipaa neljää kanavaa ja skrätsäystä niin ei mikään huono vaihtoehto.



Oho. Aika mielenkiintoinen tärppi. NUO5 nous samantien takas harkittavien
listalle.
Avatar
#31 • • Tuli Guest
Entäs Nuo4?
Avatar
#32 • • timppa^ Guest

Entäs Nuo4?



No pitää tsekkaa speksit jahka moinen julkaistaan.
Avatar
#33 • • A-E Guest
Entäs Vestaxin vmc-004. Ei ole ainakaan hinnalla pilattu ja vaikuttaa aika jämäkältä peliltä. Aika snadilta tosin näyttää neljäkanavaiseksi vaikka painoa on noin 6,5 kg.
Avatar
#34 • • sonni Guest

Entäs Vestaxin vmc-004.


kuten tuossa toisessa topikissa tuli mainostettua, tämä olla hintansa väärti.
Avatar
#35 • • timppa^ Guest

Entäs Vestaxin vmc-004.



Vain yhden kanavan + masterin yhtäaikainen cuetus on ongelma, koska mä
soittelen kolmen dekin settiä aika jatkuvasti. Muutenkin jäänyt nykyisestä
Vestaxista niin paska maku suuhun että vähän vierastan.
Avatar
#36 • • punaParta Guest


Midiä en ole koskaan päässyt testaamaan, koska omassa kaoss padissä jotain häikkää, mikseri kyllä lähettää dataa.



v...u mä kyl osaan. Huomasin juuri tänään että kaossin asetukset eivät olleet kohdallaan - noh nyt kun homma toimii niin ainakin kaossilla on hauska leikkiä xonen kansssa.
Avatar
#37 • • A-E Guest
Stantonilla on noita uusia heidän mukaansa loistavia miksereitä. Ainakin nettisivujen mukaan noi Stantonin uudet mikserit vaikuttaa erittäin lupaavilta. Tiedä sitten onko totuus kuitenkin se, että Statonin mikserit ovat yhä edelleen ihan paskoja romuja. Olisi kiva lukena noista jotain arvosteluja.

Ainakin Statonin M 304 (näyttäisi olevan Penny& Giles faderit) ja RM 406 näyttää ihan mukavilta specsien mukaan. RM 406 olisi neljällä kanavalla ja noita kaikkia kanavia näyttäisi voivan cuettaa kerralla, mutta siinä ei vaan näytä olevan noita Penny & Giles fadereitä.