ainut tärppi on Mouse on Mars..
46 posts, 3 pages, 6,833 views
Tänä vuonna sais kyl tulla jotain spessuu että jaksais lähtee...
Jossain oli vihiä että olisivat yrittäneet buukata jonkun suuren nimen, muttei ollut varaa. Hyvä arvaus tietty olisi Chem Bros, jonka liksat uuden suosion myötä ovat nousseet pilviin.
Orkidea taisi sanoa ohjelmassaan, että 200 000 euroa+ kulut on bändin keikkaliksa.
Mieluummin kuitenkin näkisin ns. isoista nimistä esimerkiksi Underworldin poikkeavan kesäkiertueellaan täällä.. :crybaby:
..toivottavasti nyt ainakin saatas mestoille ett ois sit ihqusti jengii ja kunnon menoo ja megalaserit ainakii se maailman ykkösdj tiestö, paul oakenfold (repi ajatelkaa takavuosina 100000 englannin puntaa uudenvuodenmegapartyista, ei taida suomalaisilla olla kyllä varaa tollasiin), sit ois kova joku judge jules, unohtamatta dave pearcee ja presentterix koko ilta tottakai englannix pete tong, takahuoneeseen sitten kunnon pólkkaa!! eiköhän hesarin nytissä kohta jo infoa tulevasta oo!
oisko tosi kova juttu unohtaa kaikki naurettavat ulkomaanstarat ja keskittyä kotimaiseen osaamiseen? mua ei vois vähempää joku paul van oakenweedcox kiinnostaa... juu, varmaan symppis tyyppejä joo, mut kukapa ei olis parinkymmenentonnin liksalla.
oisko tosi kova juttu unohtaa kaikki naurettavat ulkomaanstarat ja keskittyä kotimaiseen osaamiseen? mua ei vois vähempää joku paul van oakenweedcox kiinnostaa... juu, varmaan symppis tyyppejä joo, mut kukapa ei olis parinkymmenentonnin liksalla.
mua ei vois koneistossa vähempää kiinnostaa jotkut random suomityypit... juu, varmaan joskus jopa staroja kovempia tyyppejä joo, mut kukapa ei olis niitä jo moneen kertaan kuullut perusbileissä.
mua ei vois koneistossa vähempää kiinnostaa jotkut random suomityypit... juu, varmaan joskus jopa staroja kovempia tyyppejä joo, mut kukapa ei olis niitä jo moneen kertaan kuullut perusbileissä.
no herra on hyvä ja hankkii vaikkapa lentolipun barcelonaan ja lähtee sonariin tms. niin ei tarvitse kärsiä 'random suomityyppien' tylsistä keikoista. tai sitten muuttaa ulkomaille. yms.
Prodigy olis kyllä ihan kiva kans. :)
ja linjaus tulee painottumaan enemmän funk/hiphoplinjalle viime vuosista.