koneisto 2005

46 posts, 3 pages, 6,834 views

#1 • • SAMi Guest
millohan tän vuoden lineup julkaistaan?

ainut tärppi on Mouse on Mars..
#2 • • xybo Guest
Jossain kesän festarit liitteessä luki että julkastaa toukokuussa ;)
Mutta koneiston tavat tuntien ehkä jokunen viikko myöhässä siitä.

-- xybo
#3 • • Herman Prime Guest
Jossain oli vihiä että olisivat yrittäneet buukata jonkun suuren nimen, muttei ollut varaa. Hyvä arvaus tietty olisi Chem Bros, jonka liksat uuden suosion myötä ovat nousseet pilviin.

Tänä vuonna sais kyl tulla jotain spessuu että jaksais lähtee...
#4 • • sixtus Guest

Tänä vuonna sais kyl tulla jotain spessuu että jaksais lähtee...

Sama homma. Ei jotenkin oo jaksanu innostuu näistä Helsingissä pidetyistä kemuista.

Chem Bros sais kyl mestoille :hah:
#5 • • Individual Guest

Jossain oli vihiä että olisivat yrittäneet buukata jonkun suuren nimen, muttei ollut varaa. Hyvä arvaus tietty olisi Chem Bros, jonka liksat uuden suosion myötä ovat nousseet pilviin.

Orkidea taisi sanoa ohjelmassaan, että 200 000 euroa+ kulut on bändin keikkaliksa. Eli ei taideta ihan heti Koneistossa nähdä tai yleensäkään sen kokoluokan orkesteria nyt ei kannata edes minnekään about 3500-4000 ihmistä vetävälle areenalle harkitakaan, luulen ma. Prodigy olis kyllä ihan kiva kans. :)
#6 • • kosmo Guest

Orkidea taisi sanoa ohjelmassaan, että 200 000 euroa+ kulut on bändin keikkaliksa.

juu hitit ja "pinnalla oleminen" nostaa keikkaliksaa ja reilusti. Mieluummin kuitenkin näkisin ns. isoista nimistä esimerkiksi Underworldin poikkeavan kesäkiertueellaan täällä.. :crybaby:
#7 • • timppa^ Guest

Mieluummin kuitenkin näkisin ns. isoista nimistä esimerkiksi Underworldin poikkeavan kesäkiertueellaan täällä.. :crybaby:

Mut ei sekään oo ihan sama ilman Darrenia, eihän? :sad: :sad:
#8 • • hpi Guest
..toivottavasti nyt ainakin saatas mestoille ett ois sit ihqusti jengii ja kunnon menoo ja megalaserit ainakii se maailman ykkösdj tiestö, paul oakenfold (repi ajatelkaa takavuosina 100000 englannin puntaa uudenvuodenmegapartyista, ei taida suomalaisilla olla kyllä varaa tollasiin), sit ois kova joku judge jules, unohtamatta dave pearcee ja presentterix koko ilta tottakai englannix pete tong, takahuoneeseen sitten kunnon pólkkaa!! eiköhän hesarin nytissä kohta jo infoa tulevasta oo!
#9 • • drS Guest
no son kitehän on kans tulossa, niinku suomeen tulevissa artisteissa jo hehkutin <3
#10 • • Samuli Guest
oisko tosi kova juttu unohtaa kaikki naurettavat ulkomaanstarat ja keskittyä kotimaiseen osaamiseen? mua ei vois vähempää joku paul van oakenweedcox kiinnostaa... juu, varmaan symppis tyyppejä joo, mut kukapa ei olis parinkymmenentonnin liksalla.
#11 • • Individual Guest

..toivottavasti nyt ainakin saatas mestoille ett ois sit ihqusti jengii ja kunnon menoo ja megalaserit ainakii se maailman ykkösdj tiestö, paul oakenfold (repi ajatelkaa takavuosina 100000 englannin puntaa uudenvuodenmegapartyista, ei taida suomalaisilla olla kyllä varaa tollasiin), sit ois kova joku judge jules, unohtamatta dave pearcee ja presentterix koko ilta tottakai englannix pete tong, takahuoneeseen sitten kunnon pólkkaa!! eiköhän hesarin nytissä kohta jo infoa tulevasta oo!

Tai sitten jostain Uudesta Seelannista joku tosi ug ja diippi tyyppi vetää livee kolkki kainalossa, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan paitsi ne 20 skeneintä tyyppiä ja sitten ihmetellään, että onpa väljää. Kai siellä ulkomailla on muitakin dj:tä kuin Oakenfold. Esim. Adam Beyerin, Chris Liebingin tai Jeff Millsin näkisin mieluusti Suomessa noin niinkuin alkajaisiksi.

oisko tosi kova juttu unohtaa kaikki naurettavat ulkomaanstarat ja keskittyä kotimaiseen osaamiseen? mua ei vois vähempää joku paul van oakenweedcox kiinnostaa... juu, varmaan symppis tyyppejä joo, mut kukapa ei olis parinkymmenentonnin liksalla.

Ja samallahan vois siirtää vaikka koko Koneiston Rosikseen. :winkwink:
#12 • • hexasonik Guest

word!

chemical bros 200 000 euroa? no hyvää päivää.
#13 • • kapa Guest
Adam Freelandilla näyttäs olevan tulevissa keikoissa:
August 12th - Konietsto, Helsinki :)
#14 • • drS Guest

mua ei vois koneistossa vähempää kiinnostaa jotkut random suomityypit... juu, varmaan joskus jopa staroja kovempia tyyppejä joo, mut kukapa ei olis niitä jo moneen kertaan kuullut perusbileissä.
#15 • • hexasonik Guest

mua ei vois koneistossa vähempää kiinnostaa jotkut random suomityypit... juu, varmaan joskus jopa staroja kovempia tyyppejä joo, mut kukapa ei olis niitä jo moneen kertaan kuullut perusbileissä.

no herra on hyvä ja hankkii vaikkapa lentolipun barcelonaan ja lähtee sonariin tms. niin ei tarvitse kärsiä 'random suomityyppien' tylsistä keikoista. tai sitten muuttaa ulkomaille. yms.
#16 • • sixtus Guest

no herra on hyvä ja hankkii vaikkapa lentolipun barcelonaan ja lähtee sonariin tms. niin ei tarvitse kärsiä 'random suomityyppien' tylsistä keikoista. tai sitten muuttaa ulkomaille. yms.

Heh, jopas on ihme mielipiteitä jengillä :eek: Koneistonko olis tarkotus olla vaa joku esiintymistantere tuntemattomille suomalaisjampoille?
Ei vittu, kyllä tonne suurin osa odottaa ulkomaalaisia esiintyjiä, oli ne sitten staroja tai ei. Samaa mieltä oon, ettei mitää Oakenfoldeja tuolla kaivata, mut joku isompi starba, tyyliin vaikka nyt se Undwerworld olis kyllä timanttinen juttu!
#17 • • hexasonik Guest
älkää ottako niin vakavasti! kunhan nyt vähän vittuilin! :D
#18 • • benn Guest

Prodigy olis kyllä ihan kiva kans. :)

Eipä natsaa, keikat koneistopäivinä Saksassa ja Tanskassa ;)
#19 • • AlexS Guest
En ole lukenut koko topicia mutta olen miettinyt erästä asiaa jo pitkään,
joten kysyn siitä täällä...jos vaikka paikalla olisi joku tietäväinen :)

Eli minkä hintaluokan jamppa BT on?
Kallis varmaan...mutta kuinka paljon herra Transeau pyytää "Laptop Symphony" keikasta?
Enemmän kuin kolmen hengen Way Out West?

Enivei, BT olisi mahtavaa nähdä Koneistossa joku vuosi.
Aaaivan varmasti paikalla ;)
#20 • • timppa^ Guest

ja linjaus tulee painottumaan enemmän funk/hiphoplinjalle viime vuosista.

:crybaby: