Insert your gearlist here

93 posts, 5 pages, 17,891 views

Avatar
#21 • • rhedlund Guest
ei geari miestä paranna ellei mies gearia...

mä en tarvi mitään leluja ku mul o jo iha tarpeeks iso mulkku ;)
Avatar
#22 • • aleksivirta Guest
eipä täs täl hetkel sen kummempaa gearii oo ku (ihan liian hidas) läppäri, audiointerface ja hyvät skobet kotona. toki kaikenlaista irtosälää cheapobassosta puolivillaseen midikiippariin löytyy mutta ei oikein mitään sellaista josta teillä synafriikeillä irtoais kiksit. :happyroll:

setupin minimaalisuus johtuu osin siitä että tulee tehtyä aika tasasesti paris eri paikas musaa jollon on ihan kiva et kaikki olennainen liikkuu kätsysti mukana repussa... osin siitä että köyhäl opiskelijalla on aika niukasti varaa törsätä geariin jonka lisäks aina pitää vähän miettii sitä et onks mitään järkeä poistella jotain uusia leluja jos sen tekee kompensoidakseen sitä ettei oo tarpeeks talenttia ja hyviä idiksiä tai tyydyttääkseen kulutusvimmaansa niinku aika usein tuntuu itel tilanne olevan.

ja lopulta, oonhan mä nyt ihan totaalisen koukussa siihen vaivattomaan total recalliin kun oon pienen elämäni musaa vääntänyt ensin träkkereillä ja sitten logicilla + softasynoilla ja -efekteillä.

jos nyt ostoslistaa kelataan niin toisaalta tekis mieli hoitaa jotain siistejä soittimia, esim joku stage-rhodesi, ihan kotiin niin ettei tarttiskaa niitä liikutella yhtää mihinkään messiin. toisaalta taas suunnitelmissa on vähän koko ajan laajentaa tätä liikuteltavaa / "live"setuppia sillai että hoitais jonkun hyvän snadin 2ch kompuran (esimerkiks fmr rnc), ehkä jonku analogidelaypedaalin ja muuta pientä outboardefektiä ja jonku pienehkön midikontrollerin tai kaks joilla sais parempaa tatsia miksaukseen ja raitojen proggaamiseen.

softassa ja hardiksessa, analogi- ja digitaalitekniikassa on omat hyvät puolensa ja se mitä komboa niistä käyttää on toki kiinni ihan omista preferensseistä ja varallisuudesta... mutta näyttäkää mulle nettifoorumeilla aikansa kuluttava gearhead joka (virtuaali- tai hardis-)laitteilla runkkaamisen ja eri teknologioiden paremmuudesta väittelyn lisäksi tekee helvetin hyvää musaa... :)
Avatar
#23 • • master bator Guest
Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, gear vs. softa -kinastelu on ihan turhaa. Molemmilla on monet tehny hyvää musaa siinä missä paskaakin. En tajua miksi tästäkin piti ruveta kättä vääntämään. Ajattelin vaan, että kun tuolla on toi "mitä softaa käytätte?" -topic, että voisi tällaisenkin perustaa. Mua vaan sattuu syntikat kiinnostamaan ja softat sen sijaan ei pätkääkään.

Kyllä mä tiedän, että se on oikeastaan aika typerää maksaa jostain va-syntikoista maltaita, koska samoja juttuja sais joillain freeware-plugareilla tehtyä. Mä en vaan näe siinä mitään hohtoa, että se soitin jota soittaa on sama laitos millä esim. kirjoittaa tällaista bullshittiä tänne. Maybe it's just me... Ei tässä kuitenkaan mistään munanjatkeesta ole kyse ainakaan mun kohdalla. Eihän noi mun syntikat ole edes niin erikoisia, että niillä olisi mitään pointtia brassailla. I just dig it.
Avatar
#24 • • aleksivirta Guest
master bator,

joo ei siis toi piikittely ollut tod sua kohtaan osoitettu tai ketään muutakaan tässä threadissa, sori jos sait sellasen kuvan.

tiedän vaan jo vähän liikaa jengiä joilla on ihan hirveet räkit ja ständit täynnä tavaraa ja jotka julistaa hardiksen / softan / oman päänsä autuutta ja paremmuutta ja haluaa kasvattaa egoaan kertomalla kaikille miten hienot laitteet tai tietokonesetupit studikalta löytyy... vaikka tosiasia on se että niillä laitteilla tehään ihan hirveetä skeidaa kun joko ei vaan oo edellytyksiä/skillejä hyödyntää niitä laitteita tahi sitten keskitytään siihen yhen 100osc megasaundin vääntöön ja kuvitellaan että se kantaa koko biisiä kun se on niin siisti.

sen takia gearlist-fiilistely on alkanut vähän kuivuttaa - niiden yhteydessä yleensä löytyy ihan sikana jengiä joilla on just toi mentaliteetti harrastukseensa tai duuniinsa ja sit joutuu hajoilemaan.

ja toisaalta, musta on kiva pistää ihmiset miettimään sitä mitä tulee ite kelailtua paljon enemmän nykyään: tekisinkö oikeesti parempaa musaa tai oisko mulla paljonkin hauskempaa vääntää sitä jos ostaisin jonku uuden laitteen tai softan.

ei sillai että ois todellakaan mikään hyve omistaa mahdollisimman vähän soittimia ja työkaluja saatika sitten että tosi minimaalisel setupil vääntävät tekis keskimäärin parempaa musaa, mutta joskus tuntuu että ihmiset ostelee / warettelee ihan sikana kaikenlaista vaan sen takia että ne haluaa omistaa kaikkea siistiä ja kuluttaa ja sit ei kuitenkaan hyödynnä setuppinsa potentiaalista murto-osaakaan. tuli itekin joskus käytyä läpi aika hyvä määrä kaikenlaista hardista ja softaa josta vaan aina lopulta totes että siistejä juttuja mut ei niin olennaisia ja myi / tuhoili pikkuhiljaa pois että tulis joskus saatua jotain valmiikskin asti.


Kyllä mä tiedän, että se on oikeastaan aika typerää maksaa jostain va-syntikoista maltaita, koska samoja juttuja sais joillain freeware-plugareilla tehtyä.



ei kyl välttämättä edes saa... näppituntumalta hardis-va:issa on vieläkin keskimäärin aika paljon tiukempi saundi kuin suurimmassa osassa softaa - poikkeuksia toki löytyy molempiin suuntiin. instrumentteja ne on kaikki jne. mutta pidetään tosiaan se turha kinastelu poissa (ainakin ne, jotka ovat sen verran keskittymiskykyisiä että tuppaavat lukemaan threadit läpi ennenkuin postaavat)


Mä en vaan näe siinä mitään hohtoa, että se soitin jota soittaa on sama laitos millä esim. kirjoittaa tällaista bullshittiä tänne.



joo, siinä oot ihan oikeessa, softapohjasessa studiossa ei oo kyl sitä fiilistä... tietokoneet on hyviä työkaluja mutta huonoja Soittimia. se on yks ihan selkee ongelma, vaikka koneilla saa paljon aikaan ja niistä saa siistiä ääntä irti niin ei läppärin, midikiipparin ja knobikontrollerin kaa kuitenkaan voi fiilistellä samal taval ku jonku vanhan analogivempeleen kanssa, saatika sitten vaikka jonkun elektromekaanisen tai akustisen soittimen. eikä yleisö oo keikalla kovin innostunut läppärin hohtavasta taustavalosta.

enemmän siinä on kyse niistä kompromisseista mitä on valmis tekee ja toisaalta siitä et pystyykö vaipumaan semmoseen kevyeen transsiin musaa tehdessään ettei niinkään välitä niistä puitteista vaan siitä mitä kuulee. IMO.
Avatar
#25 • • Jukka I Guest

ei sillai että ois todellakaan mikään hyve omistaa mahdollisimman vähän soittimia ja työkaluja saatika sitten että tosi minimaalisel setupil vääntävät tekis keskimäärin parempaa musaa, mutta joskus tuntuu että ihmiset ostelee / warettelee ihan sikana kaikenlaista vaan sen takia että ne haluaa omistaa kaikkea siistiä ja kuluttaa ja sit ei kuitenkaan hyödynnä setuppinsa potentiaalista murto-osaakaan. tuli itekin joskus käytyä läpi aika hyvä määrä kaikenlaista hardista ja softaa josta vaan aina lopulta totes että siistejä juttuja mut ei niin olennaisia ja myi / tuhoili pikkuhiljaa pois että tulis joskus saatua jotain valmiikskin asti.


Hemmetin hyvä pointti. Musiikintekijänä kasvamisen kannalta parasta olisi todella syventyä nykyiseen setuppiin, saada sillä parasta mahdollista jälkeä aikaan ja hommata lisägearia vasta sitten, kun rajat selkeästi tulee vastaan. Uusimman raudan/softan perässä voi juosta vaikka maailman tappiin, mutta siinä vaiheessa kun välineistä tulee itseisarvo ja itsensä toteuttaminen jää taka-alalle, olisi syytä pysähtyä miettimään harrastuksensa mielekkyyttä.
Avatar
#26 • • master bator Guest

joo ei siis toi piikittely ollut tod sua kohtaan osoitettu tai ketään muutakaan tässä threadissa, sori jos sait sellasen kuvan.



En saanut sellaista kuvaa :)

tiedän vaan jo vähän liikaa jengiä joilla on ihan hirveet räkit ja ständit täynnä tavaraa ja jotka julistaa hardiksen / softan / oman päänsä autuutta ja paremmuutta ja haluaa kasvattaa egoaan kertomalla kaikille miten hienot laitteet tai tietokonesetupit studikalta löytyy...



Onhan tietty niitäkin. Jos totta puhutaan, mä en edes tiedä kovinkaan hyvin miten se soundi syntikassa muodostuu. Mä vaan kokeilen vääntää jotain nupikkaa ja kuuntelen mitä siitä tulee. Ihan sama mitä sen potikan yläpuolella lukee. Mä vaan tiedän, että joistain syntikoista irtoaa siistejä soundeja, joistain ihan cräppiä ja useista jotain siltä väliltä. Kyllä turhalla nippelitiedolla tai gearin määrällä päteminen on kieltämättä aika perseestä.

Sori vaan jos joku luuli, että mä yrittäisin vihjailla olevani jotenkin parempi ku ne jotka käyttää softaa. En ole, tiedän.

tekisinkö oikeesti parempaa musaa tai oisko mulla paljonkin hauskempaa vääntää sitä jos ostaisin jonku uuden laitteen tai softan.



Mä olen nyt suhteellisen tyytyväinen mun setuppiin ja en oikeesti edes ihan välttämättä tarvis mitään lisää, mutta se fiilis kun avaa uuden syntikan paketista... AHH :) Ja jos laite meinaa jäädä pelkäksi pölynkerääjäksi, sen voi aina myydä pois.

...vaan sen takia että ne haluaa omistaa kaikkea siistiä ja kuluttaa ja sit ei kuitenkaan hyödynnä setuppinsa potentiaalista murto-osaakaan.



Mä käytän aika ahkerasti noita. Ainoa joka ei ole saanut juurikaan huomiota on Micro Korg. Jossain vaiheessa harkitsin sen myymistä, mutta ei siitä kuitenkaan huikeita summia sais ja onhan se aika herttainen kun se tuossa möllöttää :) Micro Korgissa on se huono puoli ku pitää selata niitä valikoita läpi muokatakseen soundeja. Se vaatii kuitenkin oman aikansa, että duunaa sillä hyviä soundeja ja ne presetitkin vähän on mitä on. Jonain päivänä mä kyllä ängen ne muistipaikat täyteen sellaisia soundeja mitkä miellyttää mun korvaa niin ehkä sitten tulee sitäkin käytettyä enemmän.

enemmän siinä on kyse niistä kompromisseista mitä on valmis tekee ja toisaalta siitä et pystyykö vaipumaan semmoseen kevyeen transsiin musaa tehdessään ettei niinkään välitä niistä puitteista vaan siitä mitä kuulee. IMO.



Juuri näin.
Avatar
#27 • • Tuppu_ Guest
Kaiken samplauksen teen softalla ja siinä se onkin tehokasta. Kaikki tärkeimmät soundit tulevat kuitenkin edelleen raudasta (analogeista ja va-synista). Softilla sekaan hieman toisarvoisempaa juttua. Logicin pluginit ovat kovassa käytössä samoin powercoren ja uad1:n efektit ja kompurat, jotka lasken raudaksi. Projektin työstäminen yleensä menee niin, että ensin käytän kaikki resurssit raudoista ja sitten sekaan softaa, tietenkin tapauskohtaisesti, milloin mikäkin soundaa hyvältä.
Avatar
#28 • • aleksivirta Guest
mjaha tuli sit poistettua edukkaasti levelling amppi / kompura liverigiin - saa nähä oisko siitä jotain iloa studiossakin vai saundaako ihan paskalta :)

master bator, huomasin nyt vasta ton virta-jutun, aika hauska kyllä. mulla ei tota countryside crackheadsia itelläni oo mut muistelisin et se oli aika tiukka niinkuin suurin osa muusta virtamatskusta mitä oon kuullu. kaveri (ex-kämppis ja toinen puolisko Hurjan Mystisestä ninja ensemblestä) myi tosiaan jossain vaiheessa vuosia sit crc:lle oman es-1:nsä, liekö sekin ollu jo käytössä sillon?

ite en oo niin hulluna es:stä lämmennyt - mielummin mpc2k tai ableton live jos pitää valita - ja ea vaikutti kivalta mut ei oikein omaan käyttöön niin käyttökelposelta... er-1:n sensijaan kyllä poistelisin oitis jos joskus ois sen verran löysää rahaa ja sais edukkaasti. vaikkei se ookaan mikään hullun monipuolinen (nimim machinedrumista unelmoidessa...) niin siitä lähtee paljon siistiä ja käyttökelposta saundia ja sitä on hauska ruuvailla.
Avatar
#29 • • Edited jk73 Guest
Mun lelut:

-Powerbook G4 + Ableton Live 5 + M-Audio FW Audiophile + plugareita
-Akai MPC1000
-Alesis Micron
-Moog MG-1
-Yamaha CS01
-Roland SH101
-Kenton Pro Solo (Midi/CV-boksi)
-Ibanez AD-150, analoginen "Electronic Delay"
-Ibanez WH-10 Wah Wah
-Proco RAT ja läjä muita skeba-pedaaleita
-Squier Jazz Bass
-raiskattu Gibson SG Special -74
-Fender Jagstang


Pois myytyä, -> joita ei olisi pitänyt myydä pois:
-Roland JP-3X + PG200-kontorolleri
-Jen SX1000
-Arp Axxe I
-Roland SH101
-Micromoog
-Casio CZ-101
Avatar
#30 • • Edited whuf. Guest
pc
Avatar
#31 • • 029 Guest

ja toisaalta, musta on kiva pistää ihmiset miettimään sitä mitä tulee ite kelailtua paljon enemmän nykyään: tekisinkö oikeesti parempaa musaa tai oisko mulla paljonkin hauskempaa vääntää sitä jos ostaisin jonku uuden laitteen tai softan.



Hei joo... oikeesti ihan helvetin hyvä pointti. Mun mielestä pitäs kans aina miettiä sitä, että oisko se musanteko sen uuden laitteen myötä hauskempaa tai mukavempaa...

Ikäväkyllä jouduin tossa taannoin luopuun aika monesta synasta, kun edellisen kokoonpanon musavehkeet piti jakaa niin oon sitte käyttäny softaa nyt jonkinverran ja fiilarit softasta HW:n korvaajana on kyllä aika ristiriitaset. Ei niitä hardissynia silleen monta mun mielestä tarvii, mut ainakin meikäläisen tapauksessa niitä yleissaundikoneita sais olla kyllä hardiksena useempi ku se muutama.

Jotenki esimerkiks toi on ihan helvetin ärsyttävä juttu softasynissa, että biisi alkaa röpiseen kesken sen tekemisen. Ja sit toisinaan, jos tossa "röpinän äärirajoilla oltaessa" vaikka lisää yhden uuden soittimen biisiin, ni joutuu nostaan bufferit niin hävyttömän korkeelle ettei melodioiden soittelusta tuu enää yhtään mitään :D Oon myös huomannu että usein tulee tehtyä ihan vaistomaisesti pädeihin mahdollisimman lyhyt release just ton bufferikauhun takia, vaikka biisi vaatiskin jotain aivan muuta...

Tällä hetkellä setuppina muuten on JP-8080, An1x, Drumstation, Ensoniq SQR ja Alpha JUNO.

Laajennus ois nyt enemmän kuin ajankohtasta ja kohta on itseasiassa jo pakko myydä joku naapuri tai jotain muuta et saa takasin sellasen jouhevasti toimivan HW setupin tähän musaPC:n rinnalle :) Oikeestaan sillai niinku varmaan tosta listasta näkyy, ni sellanen bassosyna ja/ tai yleissaundisyna JP:n rinnalle loistaa poissaolollaan.
Avatar
#32 • • gerry Guest


Jotenki esimerkiks toi on ihan helvetin ärsyttävä juttu softasynissa, että biisi alkaa röpiseen kesken sen tekemisen. Ja sit toisinaan, jos tossa "röpinän äärirajoilla oltaessa" vaikka lisää yhden uuden soittimen biisiin, ni joutuu nostaan bufferit niin hävyttömän korkeelle ettei melodioiden soittelusta tuu enää yhtään mitään :D Oon myös huomannu että usein tulee tehtyä ihan vaistomaisesti pädeihin mahdollisimman lyhyt release just ton bufferikauhun takia, vaikka biisi vaatiskin jotain aivan muuta...




En mä osaa tuohon muuta sanoa kun et lisää konetehoa;)


Tietysti nää on näitä makukysymyksiä kuka tykkä milläkin väsätä... Itselläni oli jokunen vuosi sitten hullu tarve osta mahdollisimman montaa syna.... Mut lopulta ne tuli kuitenkin myytyä eteenpäin ku tajus että suurimmaksi osaksi tuli kuitenkin softapohjaisesti asioita tehtyä.

Kuten muutama muukin aikaisemmin mainitsi niin myös mulle tällähetkellä tärkeimmät ovat Logic, pari softasyna, muutama samplelevy sekä JP... Se on vaan laatukkaaksi sekä ennenkaikkea nopeaksi kokonpanoksi toistaiseksi havaittu:)

Ostoslistalla on muutama analogi/analogimallintava sekä ennen kaikkea hiukan vanhemmat synat jota ois kiva samplata ja kikkailla....
Avatar
#33 • • polyfonken Guest
mmh.. mulla on itsellä se että softan kanssa juuri päätyy tohon aleksivirran mainitsemaan viis-miljoonaa-oskillaattoria-vemputukseen. itse käytän tietokonetta moniraiturina ja (raskaaseen) editointiin, biisit teen lähinnä rs7000sella ja soittimilla. jos alan käyttää softasynia ääni tuntuu aina jotenkin epäaidolta ja kliiniseltä (koetin pistää korgin legacy ms20sen ja ms20sen rinnakkaain ja kävi vituttaa miten muoviselta se legacy kuullosti) enkä pääse musantekoon kun pitää tökkiä jotain nuppeja hiirellä. joissakin jutuissa softasynat silti sopii mullekin paremmin, esim reaktor joka ei koita matkia vanhoja soittimia on aika nerokas jos joskus jaksaa laittaa pullonpohjalasit päähän ja nörtätä. mutta toi on _niin_ henkilökohtainen juttu että siinä ei vaan oo oikeaa ja väärää.

ne laitteet:
korg ms 20, rhythm-33, am8000r, polysix, prophecy, er-1
yamaha a5000, ry-30, rs7000
jomox xbase
dsi evolver
elektron sidstation
roland re-301 chorus echo ja octapad joka ei näe liikaa käyttöä
e-mu "dance rack" eli eIV+ tjsp
ensoniq eps-16+
novation basstation (midi-cv-boksina) ja casio sk-1000 SÄMPLERI :D
electro harmonixin pedaaleja (viisi tai kuusi), boss super chorus räkkimalli, ibanezin digidelay jonka olen muuttanut lofi-filtteriksi, ibanez time machine, kymmenisen kitarapedaalia lisää
kaksi edirol pdr-33 midi/usbkiipparia (joista ainakaan toista mä en käytä ja voisin vaihtaa johkin kivaan)
kustom putkivahvari
pöytäkone, läppäri, yli 200 piuhaa, pari konkkamikkiä ja kolme dynaamista
pari melodikaa, lyyra, harppu, huuliharppuja, jonkin verran kilkuttimia ja kolistimia
paljon vinyyliä tietty
ja pari pahatapaista kissaa

suurimpaan osaan musasta mitä ihmiset tekee riittäisi äänienkin puolesta läppäri&reason tai joku grooveboksi :) sikäli koko gearikeskustelu on tosiaan vähän turhaa. mutta se mikä unohdetaan on se että mukavilla soittimilla on mukavaa/jopa inspiroivaa soittaa ja aina sitä haluu tietää millä joku on musiikkinsa tehnyt.

t.. / poly / ghost monkey
[ vanha ] [ tuleva ]
Avatar
#34 • • Edited Transistor Guest
Raudat myyty, tosin tuli hankittua hiljattain Yamaha RS7000, joka vaikuttaa olevan kuukauden käytön jälkeen todella hyvä sijoitus.

Vuosien varrella on ollut myös seuraavat laitteet:

Roland SH-101
Roland TB-303
Roland TR-505 x 2
Roland TR-606 x 2
Roland TR-626
Roland TR-808
Roland TR-909
Roland MC-303
Roland MC-505
Roland JP-8000
Roland S-50

Korg Polysix x 2
Quasimidi 309
Sidstation
Akai MPC-2000
Yamaha RM1X
Avatar
#35 • • OSC8 Guest

Kuten muutama muukin aikaisemmin mainitsi niin myös mulle tällähetkellä tärkeimmät ovat Logic, pari softasyna, muutama samplelevy sekä JP...



Joo toi on just sellanen juttu että joillekkin se vaan sopii mainiosti, mutta ainakin tälläsen "vanhan koulun jampalle" ei sitten yhtään :)

Jos mä joutusin tulee em. kaltaisella setupilla (tai no sanotaan et pelkällä softalla) toimeen niin luultavammin musanteko loppuis hyvin äkkiä, tai ainakin menis hitonmoiseks jumitteluks.

Syntikkaraudan kanssa nyplääminen on vaan niin eri juttu kuin softan kanssa sen soundin hakeminen, esim. himassa kun on pelkällä Logic + softasyna jutulla läppärin kanssa liikkeellä niin ehkä jotain riffi-ideoita saa tehtyy mut ei oikestaan mitään muuta. Ei vaan inspaa niin millään tapaa se hiirellä sohiminen :)

Kokonaisuutena toki tietokone on se jossa asiat tapahtuu suurimmaks osaks, ja se on todella jees juttu, mutta ehkä tota luomispuolta/soundin hakemista/soittelua raudan kanssa on hankala selittää sellaselle joka on alunperinkin fiilistynyt siihen softaan.. :)



edit tarkennusta: Rauta = synat.. Rautakompuroita/efektilaitteita/gateja/analogitiskejä yms vaivalloista ei-automatisoitavaa-sälää ei todellakaan ole ikävä!! ;)
Avatar
#36 • • ascide5 Guest
Athlon 64-bit PC jossa Steinberg Nuendo
M-Audio FireWire 1814 äänikortti
2 x Genelec 8030A monitorit
Kurzweil SP-88 syna
Evolution MK-461 C midikiipparit
2 x AKG C3000 mikit

Oon tähän setuppiin ihan tyytyväinen, mutta ostoslistalla on
joku jees soundimoduli ja ehkä Akai Mpc sarjan rumpukone.
Avatar
#37 • • Jusu Guest
Novation Nova
Behringer mx2004a
Behringer Composer Pro
Samsungin kasettidekki (ehdoton!)
P4 2,5GHz

- kaikki nätisti samassa räkissä :) lisäks vielä

Yamaha CS1x
Korg es-1
Emu Proformance 1+
Audixin dyn.mikki

Koneksella pyörii Sonar 3.11 Producer. Softasynista eniten tulee käytettyä CamelAudion Cameleon5000:a. Samalta firmalta löytyy efupuolelta CamelPhat3 ja CamelSpace, joista jälkimmäistä on tullu käytettyä ehkä vähän liikaakin... Hieno homma, et camelin plugarit saa switchattua au:iksi ilman kustannuksia kun se päivä koittaa ;)
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#38 • • Happo Guest
Millaisellas setupilla foorumin rautaihmiset vääntää nykyään? Tässä mun nykyinen setuppi. Mitään uutta gearia ei oikein enää tartte hankkia, pikemminkin pitäisi tehdä harvennusta, ainakin monosynaosastolla. Andromeda tietty houkuttaa aina ja Jomoxin uusi XBase999 jne jne.. :D

Kawai K5000S
Roland Juno-106
Roland V-Synth XT
Oberheim Matrix-1000
Alesis Ion

Waldorf Pulse
MAM MB33mk2
Future Retro Revolution
Roland SH-101
MFB Synth 2

Jomox Airbase99
Korg ER-1
Avatar
#39 • • bulk Guest

Millaisellas setupilla foorumin rautaihmiset vääntää nykyään?



Aika vaikuttava on jäbällä arsenaali edelleen. :)

Oma lista näyttää seuraavalta:

Access Virus TI kb
Jomox Mbase 01
Jomox XBase 09
Waldorf Pulse
Waldorf MicroQ

Itseasiassa muuten aika sopivasti tällä hetkellä, vain oikeastaan vain joku PCM-purkki puuttuu. Motif ES tai Triton rack vois olla sellainen sopiva.
Avatar
#40 • • Specimen Guest
Roland TB-303
Roland MKS-50
Sci Prophet-2000
Korg EX-800 (odottaa moogslayeri modausta)
Korg PS-900