Nintendo Wii appreciation thread

709 posts, 36 pages, 134,571 views

#641 • • _U Guest

Nyt vaan kaipaan samanlaista ohjainta x360:lle tai pc:lle :)

Tai sitten vaan käytät Wiimotea ja GlovePie :ta
-> http://youtube.com/watch?v=asY_I8y6C0M

Onpas kömpelön näköistä... varmasti hauskaa, mutta vakavasti tuota ei voi ottaa.
#642 • • hiski Guest

Loppuvuoden henk. koht. tärpit:

Metroid Prime 3
Super Mario Galaxy
Mario & Sonic At The Olympic Games
Forever Blue aka Endless Ocean (Underwater Exploration)

Rockstar Presents: Manhunt 2
Rockstar Presents: Table Tennis
Rockstar Presents: Bully (Scholarship Edition)

Zack & Wiki (Point n' Click Puzzle)
Resident Evil: Umbrella Chronicles (Light Gun action)

Guitar Hero 3

NiGHTS: Journey Of Dreams

Noista itsellä 100 % varmat hankinnat:

Metroid Prime 3 (ilmestymispäivä hävisi taas ennakkoinfoista?!)
Super Mario Galaxy (16.10?)
Guitar Hero 3 (30.11?)
Resident Evil: Umbrella Chronicles (ei varmaa päivää?)

Osaisiko joku sanoa varmempaa infoa noille ilmestymispäiville jostain?

Pakko sanoa, että nyt kun about vuosi mennyt ja Wii alkaa pääsemään kypsään ikään, niin aidosti mielenkiintoisia pelejä rupeaa tippumaan. Ehkä vähän ottaa päähän todella epätarkat ilmestymispäivät, jotka lähes poikkeuksetta venyy pari kk vähintään. Noh, hyvää jaksaa odottaa.
#643 • • phanatic Guest

Osaisiko joku sanoa varmempaa infoa noille ilmestymispäiville jostain?

http://www.nintendo.fi/?path=julkaisulista

Metroid Prime 3: Corruption 26.10.2007
Super Mario Galaxy 16.11.2007
Resident Evil: The Umbrella Chronicles 30.11.2007

Guitar Heron eurojulkaisusta ei ole vielä tietoa.
#644 • • Samus Aran Guest
Heads up!

Metroid Prime 3 viimeistään huomenna kauppojen hyllyillä!

Jos sarja ei oo ennestään tuttu, niin ennen starttia kannattaa mennä Optionsiin, sieltä kohtaan "Display" ja laittaa "Hints" asentoon "Off". Toi on (imo) ehkä tärkein pointti kunnon Metroid tunnelman saavuttamiseks. Fiilistelyä erikoisilla planeetoilla!

+

Difficulty: Normal

Controls: Advanced (suosittelen vaihtamaan tähän heti alkumetreillä)

Speech Volume: + 15 (Default on ainakin omasta systeemistä turhan hiljasella)

Helmet Opacity: 0 (kannattaa ainakin kokeilla miltä tuntuu, mä oon aina ottanu kokonaan pois, näkee laajemmalle alueelle)

:heart:
#645 • • phanatic Guest
Jess, muutaman tunnin päästä pääsee hakemaan vihdoin MP3:n, on sitä jonkin aikaa jo odotettukin. Jo viime vuoden DigiExpon demo vakuutti, ja en enää malta odottaa että pääsen kokemaan valmiin pelin!
#646 • • Samus Aran Guest
Bryyo :heart:

You will say wow!

I said wow.
#647 • • hiski Guest
Eilen 15min ehti kokeilemaan ja WOW!! Tänään ensimmäinen pidempi sessio illalla. Samus oikeessa siinä, että toi speech liian hiljaisella defaulttina. Heitän tunnelmia tänne, kun muutama pelitunti alla.
#648 • • phanatic Guest
On muuten ihan hemmetin hyvä toi MP3 - nyt toistakymmentä pelituntia takana ja ei voi kuin hämmästellä pelimaailman kauneutta, puzzlejen nerokkuutta, ohjauksen toimivuutta ja yleistä fiilistä. Selvästi paras (ja näyttävin) Wii-peli tähän mennessä.
#649 • • Samus Aran Guest
Kyl, mahtava meno...

Ite alotin uudestaan Veteran-tasolla pelattuani about 20% Normalilla, nyt on haastetta sopivasti, sillä vihujen ammukset tekee tylyä damagea ja niitä pitää pyrkiä väistämään ihan kunnolla. Kannatti kyllä, vaikka alku pitikin pelata uusiksi :)

Kontrollien saumaton toimivuus ja monipuolisuus tekee kyl vaikutuksen jokaisella sessiolla. Samoin tosiaan art-direction, hattu nousee. Nice!
#650 • • phanatic Guest
Itse aloitin suoraan Veteranilla ja vaikeustaso onkin kohdillaan, joitakin pomoja vastaan saa hioa taktiikkaa ihan tosissaan että energia riittää, ja toki haluan pelin läpäisyn myös kestävän mahdollisimman kauan. Tietääkö muuten joku, aukeaisiko läpipeluun jälkeen joku vielä vaikeampi vaikeustaso?

edit: IGN:n mukaan aukeaa. Hyvä homma.
#651 • • hiski Guest
Noni, nyt itselläkin muutama pelitunti alla ja pakko sanoa, että so far trilogian parhaimmistoa (kaksi ensimmäistäkin omasta mielestä täyden kympin pelejä. Nimenomaan todella hiottu ohjainten käytön saumattomuus on tähän mennessä tehnyt vaikutuksen ja juonihan on nyt takuu varmaa metroidia. Oon vaan sen verran innostunut tosta lore-osuudesta, että pelikokemuksesta tulee varmaankohtuullisen pituinenkin.

Pelailen nyt normilla ja taidan tällä vetäistä nyt alkuun läpi, eilisen perusteella riittävä taso alkuun mulle ja riittääpähän pelattavaa kaksi tasoa lisää :p
#652 • • ville Guest
aika käsittämätöntä:

http://www.digitoday.fi/bisnes/2007/11/02/rss/200727533/66

itsellä tällä hetkellä kova kamppailu hankinko hd dvd / blu-ray combon koneeseen vai edullisimman blu-rayn... pahasti pelkään että ei tulisi kuitenkaan pelattua ja jäisi siten ps3 aika käyttämättömäksi pl leffat...
#653 • • JAYeL Guest
Jaahas. Pian loppuu sosiaalinen elämä kun metroid prime 3 käynnistyy. :D Ei tainnut vaimo tietää mitä osti mulle synttärilahjaksi.
#654 • • Aulis_G Guest

Jaahas. Pian loppuu sosiaalinen elämä kun metroid prime 3 käynnistyy. :D Ei tainnut vaimo tietää mitä osti mulle synttärilahjaksi.

Olisihan tuo pitänyt arvata ^___^

Antoisia pelihetkiä..!
#655 • • JAYeL Guest

Olisihan tuo pitänyt arvata ^___^

Antoisia pelihetkiä..!

Heh! Huomenna pelaaminen jatkuu heti aamulla. Harrastuksista johtuvan kiireen takia ei kerennyt pelaamaan kuin 45min mp3:sta, mutta täytyy sanoa että vaikuttaa kyllä parhaalta peliltä mitä olen koskaan pelannut.
#656 • • Samus Aran Guest
Heads up!

Huomenna kaupoissa Super Mario Galaxy.

Check, and you'll see, oh you'll see...

2j4wxnr.gif

Saattaapa hyvinkin sujahtaa all-time top 3 listalle...

:heart:
#657 • • phanatic Guest
Nonni tänään se vihdoin koittaa! Muutama tunti koulua ja sitten loppupäiväksi Marion pariin. Loppuvuoden pelitarjonta on aika lompakkoa kuluttavaa, ensi viikolla tulee jo Guitar Hero 3, siitä viikon päästä RE: Umbrella Chronicles ja onkohan se uusin (yllättäen kehuttu) MOH:kin jo ovella 32 hengen nettipeleineen.
#658 • • George Shield Guest
Kotkaan avattiin eilen EG Games -liike.
Tänään tuli pyörähdettyä paikalla muutaman PS2-pelin kanssa ja mukaan tarttui 3->1 vaihtotarjouksen ansiosta:

- Super Mario Galaxy
- Metroid Prime 3: Corruption

Hauskana pointtina kerrottakoon, että en edes omista Wiitä!
No, ehkä se pukki tuo tai sitten olen syömättä pari viikkoa... ;-D

Lisäksi mukaan tarttui vielä PS1:sen käytetty Tombi! 7 eurolla.
#659 • • Samus Aran Guest
Tokalla Galaksilla, 3.5 h takana, ja HUHHUH! Taso on nostettu pysyvästi. Tänä aikana on ollu enemmän WOW-momentteja (and I mean it), mitä missään pelissä tähän asti, ja enemmän kuin useimmissa loistavissa peleissä ylipäätään. Constant mind control. Ei voi mitään.

Taiteellisesti ja toteutukseltaan aivan omaa luokkaansa. SMG kuuluu jo yleissivistykseen, ainakin ekan kahen Galaksin perusteella, ja näyttää vaan menevän parempaan suuntaan. Ideat, tuoreus, kekseliäisyys, ohjaus, toiminta, fiilis, musiikki, grafiikka...parempi olla mehustamatta liikaa vielä, mut olin ite seurannu todella tiiviisti pelin kehitystä ja pelannu viime vuonna pari tuntia, mut silti joka käänne yllättää ja on joutunu ihmettelee ja naureskelee ääneen monta kertaa. Nyt ollaan uudella skaalalla, ymmärrän täysin sitä Italialais-lehteä, joka antoi arvosanaksi 11 / 10.

FRESH!

Try it yourself, you CAN'T know it otherwise.

:eek:
#660 • • Paarma Guest
Y:B:E:R:M:O:F:O.... SMG tekee tajuttoman gutaa, ei voi ku hyväksyy.

o<:-U=