jostain googlella lukaisin, että ilmeisesti kyseessä on bootleg-kokoelma..?
ja myöskin, perjantain deadline on siirtynyt "hamaan tulevaisuuteen" :)
eli, mistä ostaa ko. paketti? www.piratedanimeandcreditcardnumbers.com EI ole vaihtoehto ;)
14 posts, 1 page, 3,711 views
Felis kyl suomesta löytää Ghiblejä helpostikin, Filmifriikki ja Kukunor auttaa hädässä :)
Jos tiedät että kyseessä on luvaton julkaisu niin jättäisin suosiolla ostamatta. Ennemmin vaikka sit warettaa netistä kuin tukee piraattituotantoa rahallisesti.
Pieni Leffakauppa palvelee myös tässä suhteessa hyvin, itse toki tilaan kaikki matskut nettikaupoista säästäen pitkän pennin mutta jos asialla on kiire tai visalimitti on paukkumassa niin tuolta vois irrota suht kattavastikin Ghibliä, tilaavat ymmärtääkseni myös mahdollisuuksien mukaan asiakkaiden toiveita.
ps. Aluekoodi noissa on usein jotain muuta kuin eurooppa (2).
Felis kyl suomesta löytää Ghiblejä helpostikin, Filmifriikki ja Kukunor auttaa hädässä :)
Jaa, mistä lähtien Kukunor myy myös äänitteitä? Ainakaan niiden nettikaupasta ei löydy, eikä myymälässäkään ollut kun viimeksi kävin. Filmifriikissä olen nähnyt vain Henkien kätkemän. Siitä on tosin aikaa kun siellä viimeksi kävin.
Edit. Perun sanani, Henkien kätkemä löytyy Kukunoristakinl.
Filmifriikistä olen täs vuosien varrella ostanut Totoron
noniin, vähän tarkennusta, kyseesä onkin otsikon mukainen pakkaus. 6levyä yhteensä...
jostain googlella lukaisin, että ilmeisesti kyseessä on bootleg-kokoelma..?
ja myöskin, perjantain deadline on siirtynyt "hamaan tulevaisuuteen" :)
eli, mistä ostaa ko. paketti? www.piratedanimeandcreditcardnumbers.com EI ole vaihtoehto ;)