studio ghibli collection dvd-päkki

14 posts, 1 page, 3,716 views

#1 • • Edited J-P Guest
noniin, vähän tarkennusta, kyseesä onkin otsikon mukainen pakkaus. 6levyä yhteensä...
jostain googlella lukaisin, että ilmeisesti kyseessä on bootleg-kokoelma..?

ja myöskin, perjantain deadline on siirtynyt "hamaan tulevaisuuteen" :)

eli, mistä ostaa ko. paketti? www.piratedanimeandcreditcardnumbers.com EI ole vaihtoehto ;)
#2 • • Felis Guest
En ole Suomessa nähnyt kuin Henkien kätkemää yksin. Edes Totoroa on vaikea metsästää, saatikka sitten koko settiä.
#3 • • mekaanikko Guest
Jos tiedät että kyseessä on luvaton julkaisu niin jättäisin suosiolla ostamatta. Ennemmin vaikka sit warettaa netistä kuin tukee piraattituotantoa rahallisesti.
#4 • • :t:c: : : Guest
Felis kyl suomesta löytää Ghiblejä helpostikin, Filmifriikki ja Kukunor auttaa hädässä :)

Ja sit niitä mitä ei ole löytynyt, on saanut esim blackstar.co.uk:sta tai ihan amazonista. Suosittelisin kyl tuota ekaa vaihtoehtoa jos ulkomailta lähtee tilaan, halvat hinnat ja zikahyvä palvelu.
#5 • • Felis Guest

Felis kyl suomesta löytää Ghiblejä helpostikin, Filmifriikki ja Kukunor auttaa hädässä :)

Jaa, mistä lähtien Kukunor myy myös äänitteitä? Ainakaan niiden nettikaupasta ei löydy, eikä myymälässäkään ollut kun viimeksi kävin. Filmifriikissä olen nähnyt vain Henkien kätkemän. Siitä on tosin aikaa kun siellä viimeksi kävin.

Edit. Perun sanani, Henkien kätkemä löytyy Kukunoristakinl.
#6 • • Paarma Guest
Pieni Leffakauppa palvelee myös tässä suhteessa hyvin, itse toki tilaan kaikki matskut nettikaupoista säästäen pitkän pennin mutta jos asialla on kiire tai visalimitti on paukkumassa niin tuolta vois irrota suht kattavastikin Ghibliä, tilaavat ymmärtääkseni myös mahdollisuuksien mukaan asiakkaiden toiveita.

ps. Aluekoodi noissa on usein jotain muuta kuin eurooppa (2).
#7 • • J-P Guest

Jos tiedät että kyseessä on luvaton julkaisu niin jättäisin suosiolla ostamatta. Ennemmin vaikka sit warettaa netistä kuin tukee piraattituotantoa rahallisesti.

jep, näin on, rikollisuutta ei tueta.

totoroa ei äkkiähakemalla suomesta löydy, filmifriikissä sanoivat, että "joskus syksyllä" tulee eurooppaan :(

jos sit tyytyis noihin muihin.
#8 • • Lachesis Guest

Pieni Leffakauppa palvelee myös tässä suhteessa hyvin, itse toki tilaan kaikki matskut nettikaupoista säästäen pitkän pennin mutta jos asialla on kiire tai visalimitti on paukkumassa niin tuolta vois irrota suht kattavastikin Ghibliä, tilaavat ymmärtääkseni myös mahdollisuuksien mukaan asiakkaiden toiveita.

ps. Aluekoodi noissa on usein jotain muuta kuin eurooppa (2).

Leffakaupassa en oo ainakaan itse törmännyt region 2 julkaisuihin Ghibliltä. Muita regioneja onkin sitten aika hyvin.

Jos Tukholmaan sattuu niin kannattaa kipasta Sci-fi Bokhandelnissa. Löytyy Gamla Stanista Västerlånggatan 48. Siellä on aika hyvin Ghibliä ja animea region 2:na.
#9 • • :t:c: : : Guest

Jaa, mistä lähtien Kukunor myy myös äänitteitä? Ainakaan niiden nettikaupasta ei löydy, eikä myymälässäkään ollut kun viimeksi kävin. Filmifriikissä olen nähnyt vain Henkien kätkemän. Siitä on tosin aikaa kun siellä viimeksi kävin.

Edit. Perun sanani, Henkien kätkemä löytyy Kukunoristakinl.

Kukunorin omistajalla Timolla on ihan kipeen hyvät konnexionit japsi jakelijoihin ja tilaamalla saa melkein mitä vaan. Ja äänitteitä ne on myyny jo yli kymmenen vuotta varmaan :)

Filmifriikistä olen täs vuosien varrella ostanut Totoron, Kiki's Delivery Servicen, Spirited Awayn ja Castle In The Sky:n. Ja ennenkaikkea vielä sellaisina dubbaamattomina versioina originaalisoundtrackilla.
#10 • • J-P Guest

Filmifriikistä olen täs vuosien varrella ostanut Totoron

vissii erikseen tilaamalla? mulle tosiaan sanoi poju puhelimessa, että syksyllä tulee eurooppaan... nojoo, oikeestaan ihan sama, tilasin prinsessan, toimitusfirman ja taivaslinnan :)
#11 • • Samuli Guest
viime lauantaina tais ainakin hämeentien filmifriikissä (TSADISSA SIIS) olla just toi henkien kätkemä hyllyssä + tuhat muuta mangaa. hot tip..
#12 • • Tres Guest

noniin, vähän tarkennusta, kyseesä onkin otsikon mukainen pakkaus. 6levyä yhteensä...
jostain googlella lukaisin, että ilmeisesti kyseessä on bootleg-kokoelma..?

ja myöskin, perjantain deadline on siirtynyt "hamaan tulevaisuuteen" :)

eli, mistä ostaa ko. paketti? www.piratedanimeandcreditcardnumbers.com EI ole vaihtoehto ;)

Mulla on toi bootleg DVD-paketti, tilasin autuaan
tietämättömänä siitä että se on bootleg,
ja ymmärrys heräsi vasta katsellessa, kun
jokaisen leffan ylänurkassa on eri animaatiokanavan
logo :scared:

Kuvanlaatu on myöskin heikko, VCD-tasoa,
joten jätä suosiolla väliin. Itsekin olen
keräämässä erikseen DVD:nä noita, pitäähän
tekijöitä tukea ja suurinpiirtein kaikki Ghiblit
löytyy ainakin Pienestä Leffakaupasta (japaniversioita,
englanninkieliset tekstit).
#13 • • osm Guest
Mites tämä?

Oon ymmärtänyt että aitoa limited edition boksiakin olisi liikkeellä, tiedä sitten onko toi sellanen?
#14 • • Paarma Guest
Tossa osmin linkin boksissa näyttäs olevan juuri ne versiot paketoituna joita Leffakauppa myy irrallisena eli eiköhän tuo ole ihan virallinen (Region 3 tms) julkaisu