18 posts, 1 page, 3,229 views
Se mitä joskus aikoinaan soitteli sähkökitaraa ja oli musaliikkeessä duunissa...
Doddih, tässä torstai yöaamu:n huuruissa tuli mietittyä näitä elämän suuria kysymyksiä: elikkäs onkos kitaralle myytävissä stombox kompuroissa (esim boss:in CS-3) ja räkkiin tms. asennettavissa kompuroissa jokin ero? Syntikkapohjaista materiaalia olisi tarkotus kompressoida. Jos joku tietää niin valaiskoon :D
sen lisäks kandee ottaa huomioon että _periaatteessa_ stompboxeihin on tarkotus tunkea ns instrumenttitasosta signaalia ja tavallisiin räkkikompuroihin aika paljon vahvistetumpaa linjatasosta mikä taas voi aiheuttaa just sitä säröytymistä yms jos linjatasosta signaalia vedetään pedaalin läpi liika lujalla.
Se mitä joskus aikoinaan soitteli sähkökitaraa ja oli musaliikkeessä duunissa...
Aah, sitäkö sä siellä päivät pitkät teit :excellent: ?
Sori oli ihan pakko:D
ts. instrumenttitasoisten laitteiden inputin impedanssi on väärä, liian alhainen. aiheuttaa säröytymistä hiljaisillakin volyymeillä.
........
varmaan saundaa erilaiselta kuin tämä
http://www.thomann.de/thoiw3_tubetech_cl2a_prodinfo.html
........
varmaan saundaa erilaiselta kuin tämä
http://www.thomann.de/thoiw3_tubetech_cl2a_prodinfo.html
Jessus että on kompuralla hintaa :hah:
hiukan oftopiikkina mainittakoon et koko vitun ProoToolsjärjestelmäkin on kans ihan rahastusta....
Joku hikinen DSP kortti maksaa VAIN 10, 790- Protools näppis 259.- (vittu tavallinen näppis jossa ny on vaan värilliset nappulat). Ja piuhoista en viiti ees mitään mainita... (thomannin hintoja)
Turhaa jankka et laatu ja laatu... Tiedän mikä on laatu ja mikä tyhmien ihmisten kynimistä VAIKUTTAVAN markkinoinnin ansioista. Tuskin oon väärässä kun epäilen et ainakin 50 prosenttia siitä on katetta (jos ei enemmänkin) ja korkea hinta perustellaan "no mut ku se on ProTools ja se on vaan paras" ymymym.... Ei noi paskapiirit voi niin paljon maksaa, se on se "merkki" joka maksaa. Paskan marjat sanon mä:)
Okei... ehkä mä sitten olen köyhää ku mul ei oo varaa ostaa 250 egee maksavaa PT näppistä (jota on kans kehitetty varmaan rautaisella ammattitaidolla vähintään se 10vuotta :excellent: )
Heh... Nojoo, aaaaivan sama :)