Lisäksi ystäväpiiriini lukeutuva henkilö, joka jäi ravintolaan keskustelemaan omasta uloslennostaan ravintolapäällikön kanssa viime yönä, oli sanoillaan mitä ilmeisemmin loukannut rp:ä, jonka johdosta hänellä oli vielä yksi ylimääräinen syy räyhätä puhelimessa ohjelmavastaavalle, Sakulle.
Juttelin eilen kyseisen henkilön kanssa joka oli jäänyt sinne ns keskutelemaan asioista jos sitä oli nyt keskustelemiseksi voinut kutsua kun toinen on kuin saatana maailman omistaja ja toinen menee ja koittaa jutella jne ja mikä on lopputulos? Saku saa lisää paskaa niskaan isolla kauhalla jne jne...."Mä pidän huolen ettette soita enää missän koskaan tyyliin"-keskustelu ei oikein saa kiitosta koska kukaan ei kuollut eikä ole pyörätuolissa jne jne niin kai sama henkilö antaa mulle porttikiellon koko ihme Katakombiin kun mulla on väärän värinen paita jne jos se lukee tämän tekstin ja tunnistaa. Moro vaan.
Kuten Raisukin sanoi niin Jukkellille on pakko nostaa hattua että kertoo asiat niin kuin asiat ovat
se on ihailtavaa ja kunnioitettavaa myöntää asiat asioina joka nyt on juksun tyyliä....3 pisteen heitto sukkana.... :D
Enempää en pysty oikein kommentoimaan ns ulkopuolisena ja sen vaan toivon ja melkein rukoiln että YKSIKÄÄN ulkopuolinen ei saisi tapahtuneesta omille niskoilleen mitään.....
Mutta elämä jatkuu ja niin juhliminenkin! 4ward 4ever, backward...NEVER!