Kurkkasin sitä CSS:ää, ja yks fiba löyty, mutta se ei liittyne tähän. Sun float tagi on float: inherit; siinä div#contentissa. Mistä se on sen perimässä, kun toi div#content_top sulkee ittensä ennen ku toi div#content alkaa? Ja onko se saletti, että toi GoLive on tehny ton tablen noin? Siinähän ei ole TD tageja? Vai eikö niitä enää tarvita? Siis pitäis olla mun käsityksen mukaan esmes näin:
Code:
<table cellspacing="0" width="100%" border="0">
<tr valign="top"><TD>
<div id="container_tag">
<div id="content_top"></div>
<div id="content"><p>dflökdlöfdsfd</p></div>
</div> ...ja sit sulkien TD, TR ja TABLE...
Ja sit tohon container_tagiin laitat ne CSS merkinnät, mitkä haluut periyttää tohon contenttiin. Käsittääkseni nyt ne periytyy tosta TR tagista.
No emmä tiiä... Kai se on jotain uusia kommervenkkejä. Niin se HTML edistyy ja ite tippuu kärryiltä.
page-break-before: avoid; - tonkaa funktiosta mä en ymmärrä, että mitä sä sillä tossa teet, mutta ei kai siitäkään haittaa ole. Eiks toi oo lähinnä printtaukseen liittyvää? (Siis ettei printatessa katkasta ton paragrafin alusta.) Ja toi float - tarviitko sitä ylipäänsä staattisessa sivustossa? Ja käsittääkseni toi tbody tag on myös turha. Kun et oo määritelly sille tbodylle mitään otsikkoarvoja...
No emmä tiiä.. Ehkä mä puhun puutaheinää. Ite yritän tehdä mahdollisimman vähillä merkeillä ja niin yksinkertaiseks, ku voi, että ehkä se vaan mun silmään näyttää, että siellä on turhaa hörhellystä.
WYSIWYG softat häiritsee... Uusin Dreamweaver näyttää tekevän kiitettävän tiukkaa koodia. Tosin, saas nähä mitä tapahtuu ku Adobe pääs käsiks siihen...