Kumpia kannattaa käytää?
DIV vai TABLE.
Itse käytän tällähetkellä TABLEJA.
DIV vai TABLE.
Itse käytän tällähetkellä TABLEJA.
50 posts, 3 pages, 7,283 views
tietysti mutta miten se liittyy kysymykseen?
PHP, JSP vai ASP.NET?
Perl.
PostgreSQL vai MySQL?
Ihan sama :)
PHP, JSP vai ASP.NET?
Perl.
'ihan kiva' jos on yhden miehen projekti.. Muuten ois syytä olla pelisäännöt aika tarkkaan selvillä.
PostgreSQL vai MySQL?
Ihan sama :)
Sama juttu - ihan sama jos on yhden miehen projekti jossa ei kannalta paljoa vaadita. Muuten kyllä postgres..
PostgreSQL:n ja MySQL:n eroja en itse tiedä.
PHP taas puolestaan on nopeampi kuin JSP ja ASP.NET.. tai ainakin näin sanoo ammatilaiset jotka käytää PHP:tä, mikä puolestaan voi olla vaan, että se on paras mitä myy.
PHP taas puolestaan on nopeampi kuin JSP ja ASP.NET.. tai ainakin näin sanoo ammatilaiset jotka käytää PHP:tä, mikä puolestaan voi olla vaan, että se on paras mitä myy.
Joku benchmarkki jonka löysin näyttäisi sanovan ihan muuta - muttei kyllä kannata pelkän nopeuden mukaan päätöstä tehdä. Kehityksen nopeus, kehittäjien olemassaolevat taidot, softan tarpeet yms vaikuttavat myös.
PHP, JSP vai ASP.NET?
Perl.
'ihan kiva' jos on yhden miehen projekti.. Muuten ois syytä olla pelisäännöt aika tarkkaan selvillä - perlistä kun tulee helposti aika sekavaa kun se on niin vapaamuotoista. Löysä kielioppi tekee kyllä kielestä helposti opittavan mutta helvetin ylläpitää.
PHP, JSP vai ASP.NET?
PostgreSQL vai MySQL?