Nindento DS

333 posts, 17 pages, 58,669 views

Avatar
#261 • • Funkatronik Guest

Jes eilen tippu postiloodaan advance warssi. Ostin käytettynä ebaystä :)

Sääli ettei tuossa ole mitään entisen pelaajan statsien resetointia...



Minulla on sellainen hämärä muistikuva että jos pitää tietyt napit pohjassa pelin käynnistyessä niin peli resetoituu. Kannattaa varmaan ainakin tarkistaa manuaalista, oma ei ole käden ulottuvilla.

PS. Koska pidetään Plattarin Advance Wars-turnaus?
Avatar
#262 • • ken-guru Guest

Jes eilen tippu postiloodaan advance warssi. Ostin käytettynä ebaystä :)

Sääli ettei tuossa ole mitään entisen pelaajan statsien resetointia...



Minulla on sellainen hämärä muistikuva että jos pitää tietyt napit pohjassa pelin käynnistyessä niin peli resetoituu. Kannattaa varmaan ainakin tarkistaa manuaalista, oma ei ole käden ulottuvilla.



Tosimiehet ei manuaaleja plärää<tm> ... joop pitänee ottaa manuaali käteen kun tuntuu aika monipuoliselta peliltä tuo AWDS.


PS. Koska pidetään Plattarin Advance Wars-turnaus?



Heti ku oon oppinu pelaamaan :)
Avatar
#263 • • Samus Aran Guest
Reset = pidä pohjassa L-nappia ja digipadia oikealle käynnistäessä peliä. Useimmissa DS peleissä on samantyylinen resetti.
Avatar
#264 • • Kumma Guest

PS. Koska pidetään Plattarin Advance Wars-turnaus?



I'm in :)

Pitäis varmaan ostaa tuo pelikin taitojen vetreyttämiseks..
Avatar
#265 • • Moraani Guest
Wohoo!!! Sain synttärilahjaksi nintendo ds liten valkoisena. Kauheet tärinät päällä kun pitäis päästä jo pelaamaan zookeepperiä. Kohtalokkaan viime lauantain seurauksena koukutuin siihen. Nyt arvon että pitäiskö ton akun antaa latautua se kolme tuntia, vai voiskohan sitä jo ihan pikkasen testailla...Nyt saa kertoa kaikki hyvät pelivinkit! Samus jo sanoikin sen verran että äänet on pakko pitää päällä :)
Avatar
#266 • • Samus Aran Guest
:)

Teemu pelaa kaikki äänet päällä, mulle sopii parhaiten BGM offilla SE päällä, Paarmalla kaikki äänet offilla! Kaikissa omat hyvät puolensa. Ennätyksiä kehiin, kuuden minuutin Time Attack koukuttaa! Akun suhteen en osaa kyl sanoo mitään varmaa, ehkä ei kannata riskeerata. Have fun, kuraattorin kommentit tekee gutaa!

Mä oon kans messis AW-turnauksessa, kehitä Funkula säännöt ni kokoonnutaan! MK-sessiotkin vois taas käynnistää, mutta kuka haastaa meikäläisen Meteoksessa?
Avatar
#267 • • Kumma Guest

mutta kuka haastaa meikäläisen Meteoksessa?



:)

EB Gamesissa oli ainakin kaks käytettyä Meteosta myynnissä, ehkä sieltä kotiutuu yks Kumman kainaloon.
Avatar
#268 • • Funkatronik Guest

Wohoo!!! Sain synttärilahjaksi nintendo ds liten valkoisena. Kauheet tärinät päällä kun pitäis päästä jo pelaamaan zookeepperiä. Kohtalokkaan viime lauantain seurauksena koukutuin siihen. Nyt arvon että pitäiskö ton akun antaa latautua se kolme tuntia, vai voiskohan sitä jo ihan pikkasen testailla...Nyt saa kertoa kaikki hyvät pelivinkit! Samus jo sanoikin sen verran että äänet on pakko pitää päällä :)



Omaan ZK-pelifilosofiaani saa hieman valotusta tutustumalla esim zen-budhismiin sekä wu wei-käsitteeseen. Pelaamalla mekaanisesti ja lineaarisesti tyyliin "tuota siirtämällä saan kolme kirahvia" ei pääse kuin alkuun. Pelin kokonaisvaltainen pelaaminen vaatii sen että näet kaikki palikat samanaikaisesti (kokonaisuutena, ei yksittäisinä palikoina) sekä sen että näet minkälaiseksi palikkakenttä muuttuu jokaisen mahdollisen siirron seurauksena. Kynänkäytön tulee tukea tätä ajattelutapaa, et liikuta sillä palikoita vaan muutat palikkakentän olemusta suotuisampaan suuntaan. Sisäistettyäsi tämän pystyt ikään kuin toimimaan siirron (tai useampia) edellä pelin luonnollista rytmiä. Huomaat olevasi oikeilla jäljillä mikäli saat pelin ikään kuin sekoamaan, liikutat palikoita niin nopeasti että pelin animaatioalgoritmit eivät pysy perässä.

Ja pelimuotona siis tosiaan Time Attack ja vaikeustasona Very Hard. Muillakin voi toki pelata mutta tuo on virallinen DS-tason mittari.
Avatar
#269 • • Moraani Guest
Tossa kehittyy kyllä aika nopeasti, näin päivänkin pelikokemuksella huomannut. Time attackia olen hakannutkin, tosin hard-tasolla. Mitenkäs ton very hardin saa? Hard tasolla oon saanut parhaimmillaan vähän reilu miltsin, mutta sillon paarman koneessa tais olla very hard ku tuli keposeen 2,6 miljuunaakin pojoa.

Sen verran huomannut, että parhaaseen tulokseen pääsee kun on sellaisessa lievässä koomatilassa. Ei nää eikä kuule mitään muuta ja silmät harittaa sen verran että tosiaan näkee koko ruudun. Täytyy treenata että saa kunnon rutiinin päälle :)

edit. selkis toi very hard kun jaksoi lukea tätä threadia.thx.
Avatar
#270 • • George Shield Guest
Tuli haettua paikallisen Anttilan poistolaarista:

- Castlevania - Dawn of Sorrow (20e)
- Zoo Keeper (10e)
- Mr. Driller Drill Spirits (10e)
- Lost in Blue (20e)

2 viimeistä menivät tosin huutonettiin saman tien.
Kohta alkaa sitten täältäkin päästä tulemaan ZK pojoja... ;-)

edit:

Ja Mario Kart koodi on: 365148-829694 / sh13ld
Melkein päivittäin olen online...
Avatar
#271 • • ken-guru Guest
höö jos joku ystävällinen heppu hakis mulle zookeepperin nii voisin maksaa jonnii verran :-)

Oon yrittäny ettiä tuota ZK:ta halavalla täältä oulusta ilman tulosta...
Avatar
#272 • • George Shield Guest

höö jos joku ystävällinen heppu hakis mulle zookeepperin nii voisin maksaa jonnii verran :-)



Muuten voisinkin, mutta vein Kotkan Anttilan viimeisen kappaleen ZK:ta... :-(
Avatar
#273 • • ken-guru Guest

höö jos joku ystävällinen heppu hakis mulle zookeepperin nii voisin maksaa jonnii verran :-)



Muuten voisinkin, mutta vein Kotkan Anttilan viimeisen kappaleen ZK:ta... :-(



D'oh!
Avatar
#274 • • phanatic Guest
Liksangista tilasin kesällä ZooKeeperin, postikuluineen n.25 euroa.
Avatar
#275 • • markymarkus Guest

Tuli haettua paikallisen Anttilan poistolaarista:
- Castlevania - Dawn of Sorrow (20e)
- Zoo Keeper (10e)
- Mr. Driller Drill Spirits (10e)
- Lost in Blue (20e)


Huh, aika hyvät löydöt. Kävin tästä innostuneena tsekkaa paikallisen Anttilan laarit ja sieltähän löytyi WarioWare Touched! 10e.
Avatar
#276 • • ken-guru Guest
Kele! Pitänee raahautua paikalliseen mutanttilaan .... :)
Avatar
#277 • • Samus Aran Guest
Edit: täydennystä myöhemmin
Avatar
#279 • • markymarkus Guest
Eilen toi posti Lik Sangista Harvest Moon DS:n. Ehdin pelata vain 20min ja hyvältä näytti. Viikonloppuna vois hoitaa farmia vähän enemmän.
Avatar
#280 • • Moraani Guest
Nyt on hakattu zookeepperiä syyskuusta lähtien, vieläkään en oo muita pelejä saanu hankittua. Kovasti olen yrittänyt mennä tien toisella puolella olevaan pelikauppaan, mutta vielä en ole sinne asti päässyt. Enkat ZK:ssa 5,75 miljoonaa, kova yritys saada 6 lähipäivinä rikki.