Postaas tänne kun tuut kebabilta!

87 posts, 5 pages, 13,470 views

#1 • • Juki54 Guest
_o/

Denari :heart:
#3 • • gerry Guest
Nam... kyllä maistuisi...

Söin vuoden melkein päivittäin kebab ranskalaisilla miedolla kastikkeella.... meikän vakio;) Mutta sitten aloin panostaa enemmän terveellisiin elämäntapohin sekä kuntoiluun niin kebabit sai jäädä... :(

Eikä paljon harmita... Toki kiusauksia tulee mutta jaksaanpahan nyt vikkelämin liikkua paikasta toiseen:)
#4 • • drS Guest
raimssin mukaa kebab on suomen kielen kaunein sana.
#5 • • Jukka I Guest
Rullakebab top 3:

1. Antonio, Lahti
2. Azadi, Itäkeskus, HKI
3. Kontulan Pizza & Kebab, Kontula, HKI
#7 • • Hexe Guest
-Kun päätitkin skipata baarin ja menit suoraan kebabille-
#8 • • OSC8 Guest
Katos, näyttäis et rixun bodrum omistaa :excellent: Pitää varmaan poiketa joskus..
#9 • • ken-guru Guest

http://www.kebab.fi/

Troija Kebab - Oulu.

Suomen paras kebabbimesta :-)

Tää on ainoa juttu mitä kaipaan lihansyöjän uraltani. Onneksi heillä on myös megalomaanisen kokoisia kasvissyöjän annoksia.

Taivaallinen kastike on tosiaan taivaallista.
#10 • • Kosmonaut Guest
Vois kyl lähtee hakemaan parit kebabit. Pernon kebabissa on hyvä rullakebab, mut kebupaikat top3 on:

1. Pizzeria Arkadia Kemiö
2. Pernon Kebab Turku
3. Aso Kebab Turku
#11 • • paanos Guest
Vidu turun kepakkojen ygöne on kyl Ada. Ritz:ssä hintalaadultaan parhaat pizzat.
#12 • • jarier Guest
Tänään vois kyl läskeillä ja hakea Ulvilan Metro Kebabista jotain settii kun olen kyseistä paikkaa kuullut usein kehuttavan.
#13 • • Rasse Guest
Turun kebabit:

Paras maku: Ali Baba
Halvalla syömään: Aso
Se keskivertoa ylempänä: Ritz
#14 • • Timce Guest
Jos poikkeette raumalle, niin Antalaya on teitin mesta.

Suosittelen rullakepappia aurajuustolla..!HOT! !HOT!
#15 • • Aulis_G Guest

Tänään vois kyl läskeillä ja hakea Ulvilan Metro Kebabista jotain settii kun olen kyseistä paikkaa kuullut usein kehuttavan.

Joo ja pizzalistalta löytyy mm. "Kokin yllätys" :D
#16 • • ipe Guest

Suosittelen rullakepappia aurajuustolla..!HOT! !HOT!

Joo paitsi että Marmaraa kannataa välttää: ehkä 10% enemmän lihaa kuin esim kebab ranskalaisilla-annoksessa ja lisäksi pelkkää kiinankaalimössöä. Vittu että oli surkea esitys. Maksoi enemmän kuin normi annokset mutta oli vähemmän syömistä. Rullakebab on kyllä kohtuullisen muhkea.
#17 • • miinus Guest
Hot tip:

mikäli haluutte satsiinne tuplalihat, ni älkää sanoko sitä heti vaan odottakaa et satsi valmis ja sitte tokasette et "ottaisin sittenki tuplalihalla" - näin yleens settiin oikeesti tulee se tuplaliha eikä mitää parii kusista extresiivuu lihaa - pätee ainakin Raumalla Deniksessä ja varmaa muuallakin.
#18 • • Mike Kila Guest

:excellent: :D :panic:

En oo maistanu, mutta olen kuullut kauhutarinoita!
#19 • • Hexe Guest

Siis mitä tämä Kourujärve Gängsta suustaan päästelee...
Denari on tuo pyhä mesta! Sontaläyä olis muuten jees mut se salaatti on pelkkää kaalia ja kastike mauton... Dennis Kebabin salaisuus onkin just tuo salaatti ja kastike.
#20 • • Loopy Guest

:excellent: :D :panic:

En oo maistanu, mutta olen kuullut kauhutarinoita!

Quottaushelvetti ^ :)

Metrosta saa kyllä länsirannikon parhaat Kebabit. Hakkaa jopa Rauman Denarin ;)

Kauhutarinoita en ole kyseisestä mestasta kuullut, mutta omakohtaisten kokemusten pohjalta en voi muuta kuin suositella ko. paikkaa.