Postaas tänne kun tuut kebabilta!

87 posts, 5 pages, 13,475 views

#41 • • Hexe Guest

Hmmm ei kait. Meinaan sitä paikkaa jonka lähellä oli esim. Illumination kesällä?

Niin se siinä tullikamarin vieressä... Onkyl aika hauska se "kakksikymmentäkahdekkssan"-heppu siel tiskin takana.
Kun kävin siel (taisit säkin olla mukana) niin se huuteli niitä numeroitansa siinä ja sit aloin ihmettelemään missä on mun pitakebab numero 5 kun se jo huutelee kolmeekymppiä. odottelin vielä ja sit kun aikaa tilauksesta oli kulunut tunti, niin uskaltauduin kysymään siltä julmalta ihmiseltä missä mun kebab on. Sieltä se löyty kylmänä mikroaaltouunin takaa... Ja hyi vittu ko ol pahaa...
#42 • • Juki54 Guest

Hmmm ei kait. Meinaan sitä paikkaa jonka lähellä oli esim. Illumination kesällä?

Sieltä se löyty kylmänä mikroaaltouunin takaa... Ja hyi vittu ko ol pahaa...

Joo aivan karmeat ruoat sieltä saa ainakin viikonloppuiltaisin. Taitavat äijät "vähän" käyttää hyväksi asiakkaidensa humalatilaa :D
#43 • • Needless Guest

Täytyy kyl kysyä, että missäköhän
Ege'sissä herra tykkimies on käynyt?
Kankaanpään Ege's on yks rehellisesti
paskimmista kebabbiloista missä ikinä on tullut poikettua.
Nimim. "Asuin Niinisalossa 4.7.2003 - 11.7.2004"

Kukan sanoi että olisin tykkimies!!?

Ja joo.. niistä armeija-ajoista onkin vierähtänyt abaut tarkalleen ottaen viitisen vuotta, joten voihan olla että sinä aikana Egen lihat on vanhentuneet!
#44 • • marli Guest

Troija Kebab - Oulu.

Suomen paras kebabbimesta :-)

Mä väittäisin, että paras on: Troija Kebab - Jyväskylä :happyroll:
#45 • • JussiS Guest

:scared: just tällasista lauseista tunnistaa kebab-amatöörin!

No siis, mä ainakin rullakebabin ostaessani oletan, että siinä on vähintään puolet täytteestä kebab-lihaa, eikä mitään pari päivää seissyttä salaattia.
#46 • • Tapi T Guest
Tää kuuluis ehkä tyhmien kysymysten topiikkiin, mut millanen on rullakebab? :D
Onks se joku vehnätortilla, jossa on täytteenä kebabia lisukkeineen?
#47 • • Remotion Guest
se on keltaseen maustettuun talouspaperiin käärittyä kebabeläimen kts: kuva eläimestä lihaa ja kastike töhnää 2kg.

Maistuu ihan kebapille, ähkö tupee puolessavälissä ja pierut vaikuttaa kuin sariini.

Ei kiitos enää. :panic:
#48 • • Tapsa Guest
Remotion..
*ääneennaureskel*
:D
#49 • • Loopy Guest

millanen on rullakebab?

Perinteinen kebab-eläin käärittynä rehujen kera pizzapohjaan.

Sitten jos tekee saman satsin niin, että taittaa tuon pohjan puolesta välistä, sitä kutsutaan Calzoneksi (vrt. Kotipizzan Kotzone :( ) .
#50 • • drS Guest

No siis, mä ainakin rullakebabin ostaessani oletan, että siinä on vähintään puolet täytteestä kebab-lihaa, eikä mitään pari päivää seissyttä salaattia.

höh, mä taas haluun et kebabissa on pelkästään viikon vanhaa salaattia :confused:
#51 • • Loopy Guest

höh, mä taas haluun et kebabissa on pelkästään viikon vanhaa salaattia :confused:

Ilmankos sä raahasit mut kesällä siihen mestaan mistä Juki ilmeisesti jo mainitsikin. :eek: :( :panic:
#52 • • Homegrove Guest
Oli pakko ahkea Antalayalta rullakebab kun tätä luki, tuli HIRVEE himo. :D
#53 • • ER Guest

Troija Kebab - Oulu.

Suomen paras kebabbimesta :-)

Mä väittäisin, että paras on: Troija Kebab - Jyväskylä :happyroll:

Hyi.. niillä on kaikissa ruoissa sitä karmeeta kaalia. Damaskus rulettaa. Eipähän tarvii myyjälle turhaan hymyillä.
#54 • • Quu Guest
Eerikin pippuri, anyone? :heart:
#55 • • happosepi Guest

Eerikin pippurissa on kyllä mahtava palvelu, vaikkakin olen käynyt vain kaksi kertaa. Toisella kerralla kello oli jotain 04-05 ja paikka oli tupaten täynnä kännisiä baaristatulijoita, mutta silti palvelu pelasi rivakasti ja henkilökuntaa oli riittävästi.

Niin ja oli ne annoksetkin kyllä hyvät :)
#56 • • Tapsa Guest

Kerran käynyt !
Iskender oli hyvä, mutta todella pieni.

Paikka oli muistaakseni melkos komea kebabbilaksi !
Miekkoja koko porukalle ym.. ym...
#57 • • Remotion Guest

Vaikka kebab ei ookaan mun juttu, niin tuolta ei (kai) sentään tarvitse pelätä että saa myrkytyksen ja nimi on paras mahdollinen. siitä pointsit.
#58 • • Matlåck Guest
Saksassa söin döneriä paikallisessa turkkilaismestassa. Aivan loistavaa sapuskaa! Se oli kans sellainen rulla ja siellä oli välissä kaikkea mahdollista kebabbia,salaattia,kastiketta ja paljon sipulia. En ole vaan dönereihin törmännyt suomessa. Saakohan niitä mistään?
#59 • • pie Guest

Muutaman käynnin kokemuksella sanoisin, että ihan jees. Yleensä kyllä vaaka kallistuu Stadin kebabiin, jos kebabia on syömään menossa.
#60 • • sixtus Guest

Jep, meitsin suosikki :excellent: