vastaan. Eversti Sandelsin kerrotaankin olleen niin vahva, että hän päihitti jopa karhun."
:D
Kyllä se Sandels vaan näistä kotimaisista parhaiten maistuu.
88 posts, 5 pages, 17,493 views
suomalaiset ei vaan oo tuonu markkinoille yhtään "oikeeta" siideriä. Paitsi jos tota Crowmooria oikeesti tehdään Suomessa.
Woodpecker oli kyllä hintaluokassaan vallan mainio kotimainen siideri, harmi että se lopetettiin.. :sad:
TOTTA! Unohin jo iha. Siitä (ja kultasista teinivuosista :D ) on jo hetki..
Nojoo, en tiedä onko tuo laadun vaihtelu vain omasta
mielentilasta kiinni vai mistä, mutta kyllä se välillä maistuu paremmalta ja välillä huonommalta :)
Näinhän se on, mutta minä ainakin juon noita erikoisoluita nautinnon ja maistelun vuoksi tyyliin lasi mausteista belgialaista luostariolutta ja hyvä kirja sateisena syysiltana. Jos haluan kännit, ostan silloin Olvia tms. Bulkkilagerit ovat mielestäni sama asia oluelle kuin Jack Daniels on viskille. Skottilaisen singlemaltin ystävänä varmasti allekirjoitat tämän ;)
Ainakin pullostrongbowin etiketissä lukee 'Bullmers England' tms, mutta jos tavis kaupasta käy hakemassa sitä 4,7% Strongbowia niin tölkissä lukee 'Kopparbäri' :panic: ...ja on kyllä sen makuistakin.
Olen huomannut, että Karhun laatu heittelee välillä aika roimasti. Tai tämän selityksen olen asialle itse antanut, koska Karhu tuntuu maistuvan välillä todella pahalle, ja välillä taas erittäin hyvälle.
Onko kellään miten kokemuksia makueroista pullotettujen ja hanasta laskettujen oluiden välillä?
Onko kellään miten kokemuksia makueroista pullotettujen ja hanasta laskettujen oluiden välillä?
Ainakin Guinness on ilmeisesti pullossa ja hanassa kaksi aivan eri juuomaa. Tölkkikama taas maistuu aika lähelle hanasta laskettua.
Eroja voi ehkä olla kotimaisissakin oluissa. Eli ei ehkä kannata lytätä hanatuotetta suoraan sen perusteella, että pulloversio ei osu omaan makuun.
Kuten viineissäkin, juoma-astia vaikuttaa myös jonkin verran makuun (ainakin hajun kautta). Suoraan pullosta voi maistua erille kuin tuopista kuin jostain ihme olutlasihäkkyrästä.
Entä mikähän olut maistuu parhaalle seisottuuaan aurinkoisella kesäterassilla 5-10 minuuttia?
Mä oon pannu ainakin merkille että hanasta saatava lappari on juotavaa ja itse asiassa ihan hyvääkin. Pullotettua versiota en oikein voi sietää..
Ylipäätänsäkin hanaolut tuntuu maistuvan paremmalle :excellent: