---
Cokis Chillaa!
Nuoret chillaavat. Chillatessa otetaan rennosti. Ei stressata vaan nautitaan itselle tärkeistä asioista. Chillaukseen kuuluu ennen kaikkea hyvä musiikki.
Coca-Colan vuoden 2005 ensimmäinen kampanja tarjoaa nyt nuorille mahdollisuuden chillata hetken - ottaa iisisti, tehdä jotain viileää itsekseen ja jakaa kokemukset kavereiden kanssa. Coca-Cola Chill -kampanja yhdistää musiikin, netin ja puolen litran Cokiksen.
Chill tekee nuoresta oman elämänsä DJ:n. Jokaisessa Coca-Cola Chill -etiketissä on koodi, jolla pääsee dissaamista eli rytmillisten kannanottojen tekemistä varten suunnitelluille Chill-nettisivuille. Siellä voi sämplätä oman kannanottonsa kansainväliseen DJ-tyyliin. Sivustolta voi ponnahtaa myös koko kansan tietoisuuteen, kun Chill DJ miksaa parhaimman kannanoton Coca-Colan tv- ja radiomainokseen sekä nettibanneriin.
---
:scared: :crybaby: :laugh: