Cokis Chillaa!

65 posts, 4 pages, 9,949 views

#1 • • Jukka I Guest
Sinebrychoffin uusimmasta asiakaslehdestä poimittua:

---
Cokis Chillaa!

Nuoret chillaavat. Chillatessa otetaan rennosti. Ei stressata vaan nautitaan itselle tärkeistä asioista. Chillaukseen kuuluu ennen kaikkea hyvä musiikki.

Coca-Colan vuoden 2005 ensimmäinen kampanja tarjoaa nyt nuorille mahdollisuuden chillata hetken - ottaa iisisti, tehdä jotain viileää itsekseen ja jakaa kokemukset kavereiden kanssa. Coca-Cola Chill -kampanja yhdistää musiikin, netin ja puolen litran Cokiksen.

Chill tekee nuoresta oman elämänsä DJ:n. Jokaisessa Coca-Cola Chill -etiketissä on koodi, jolla pääsee dissaamista eli rytmillisten kannanottojen tekemistä varten suunnitelluille Chill-nettisivuille. Siellä voi sämplätä oman kannanottonsa kansainväliseen DJ-tyyliin. Sivustolta voi ponnahtaa myös koko kansan tietoisuuteen, kun Chill DJ miksaa parhaimman kannanoton Coca-Colan tv- ja radiomainokseen sekä nettibanneriin.

---

:scared: :crybaby: :laugh:
#2 • • tompokempola Guest
Varmaan aika tiukkaa dissausta tiedossa.

.
#3 • • sixtus Guest
:scared:
#4 • • LindaGP Guest
Voi hyvänen aika... :scared:
#5 • • drS Guest
*periaatedis*
#6 • • Remotion Guest
kolisee aika hyvin tää sun dissaus
#7 • • tumpsi Guest

kun Chill DJ miksaa parhaimman kannanoton Coca-Colan tv- ja radiomainokseen sekä nettibanneriin.

Mua kyl kiinnostaa miten "dj miksaa parhaimman kannanoton nettibanneriin".:rolleyes:

:silence:
#8 • • Tapi T Guest
Mä kävin just ostamassa puolen litran kokiksen, mut tässä on läppää jostain ihmeen X-mas Tournamentista. :crybaby:

Mä haluun päästä heti tekemään rytmillisiä kannanottoja! :mad:
#9 • • osenoko Guest

Mä haluun päästä heti tekemään rytmillisiä kannanottoja! :mad:

Chillaasny!!
#10 • • ken-guru Guest
Heh.

Just satuin lukemaan materiaalia mobiilimarkkinoinnin auvoista ja riemuista ja siellä varoiteltiin kovasti niistä vaaroista, joita nuorten omalla kielellä toteutettu mainonta voi aiheuttaa.

Tai sit kokiksen markkinoijat on niin fiksuja, että ne haluaa määritellä disauttaa-sanan merkityksen uusiksi?-)
#11 • • ipe Guest
Mä oon tosi vanha kun en oikeen ymmärtäny mitä tossa tarkotettiin...

Chill tekee nuoresta oman elämänsä DJ:n. Jokaisessa Coca-Cola Chill -etiketissä on koodi, jolla pääsee dissaamista eli rytmillisten kannanottojen tekemistä varten suunnitelluille Chill-nettisivuille. Siellä voi sämplätä oman kannanottonsa kansainväliseen DJ-tyyliin. Sivustolta voi ponnahtaa myös koko kansan tietoisuuteen, kun Chill DJ miksaa parhaimman kannanoton Coca-Colan tv- ja radiomainokseen sekä nettibanneriin.

Mit.vit. !? :confused:
#12 • • miikkah Guest

Tai sit kokiksen markkinoijat on niin fiksuja, että ne haluaa määritellä disauttaa-sanan merkityksen uusiksi?-)

Tai ehkä ne oikeesti tarkoittaa tuota? Mitähän niissä mainoksissa saa dissata / mitä vastaan saa kannanottoja esittää? Luultavasti mennään siitä mistä aita on matalin tyyliin (beatch&stails taustoilla) "dorkii stressaa ja janottaa - mä meen chillaa mun frendien kaa" :panic: hyi****u.
#13 • • jUSSi Guest
ei voi muuta kuin kokista dissaa, kun panee niin vihoiksi, ettei tässä voi enää edes chillaa, kun fantaa ne äidinmaidon tilalle kehitysmaissa ujuttaa

Mc N00b

:D
#14 • • Remotion Guest
Oli pakko pyytää selvennystä kampanjaan ja tuon suunnitelleelle henkilöle potkut, joten lähetin juuri palautetta sinebrykoffille ja pistin myös linkin tähän keskusteluun, katsotaan löytyykö talosta joku viisas joka kertoo mitä hän on tarkoittanut tällä kaikella! :D
Vapaamuurarit prkl! :mad: :confused: :crybaby: :eek:
#17 • • drS Guest
no mutta eihän ko. kampanja ole lainkaan typerä kun se herättää näin paljon keskustelua, että ihan oma topic piti avata. kyl oisin mainostoimistolaisena nyt mielissäni!
Ante

#18 • • Ante
Nyt heräsikin kiinnostus siitä miten oma kannanotto sämplätään kansainväliseen DJ-tyyliin? Korjatkaa myös, jos olen väärässä, mutta eikö Coca-Cola ole sisältämänsä kofeiinin ja sokerin vuoksi nimenomaan piristävä juoma, vai onko markkinoilla nytkyisin joku barbituriaatti-versio? Selitystä odotellen... :)
#19 • • kimik Guest
Cocacolan sivuilta quotattua:

"Coca-Colaan lisätään kofeiinia makuaineeksi, mikä ei aiheuta riippuvuutta. Coca-Colan juominen ei aiheuta riippuvuutta."

eiPÄ.

"Kokaiinia ei ole koskaan lisätty Coca-Colaan aineosaksi."

eiPÄ.

"Sokkotesti jossa _lapsille_ annettiin sekä sokerilla, että aspartaamilla makeutettuja virvoitusjuomia, osoitti ettei lasten aktiivisuustasoissa ilmennyt eroja."

jep.
#20 • • . Guest

Chill tekee nuoresta oman elämänsä DJ:n. Jokaisessa Coca-Cola Chill -etiketissä on koodi, jolla pääsee dissaamista eli rytmillisten kannanottojen tekemistä varten suunnitelluille Chill-nettisivuille. Siellä voi sämplätä oman kannanottonsa kansainväliseen DJ-tyyliin. Sivustolta voi ponnahtaa myös koko kansan tietoisuuteen, kun Chill DJ miksaa parhaimman kannanoton Coca-Colan tv- ja radiomainokseen sekä nettibanneriin.[/i]

tää on varmaan jotain uutta 3G-teknologiaa, ei ymrr