Ei tullu palkintoa.
meilläkin sananvapautta rajotettiin aika paljon, vaikkei se meidän syy ollu et koulun nimen lyhenne on kalu :(
65 posts, 4 pages, 9,941 views
Ei tullu palkintoa.
Tosin toi kampanja muistuttaa kyl aika paljon zerofortyn vastaavaa.
Ha, zerofortyn kamppikset (varsinkin putoava maksalaatikko) on just nerokkaita ja ne ei tosiaankaan ole vahingossa sellaisia kuin ovat. Tästä ei voi vaan tietää.. =D
Ei tullu palkintoa.
meilläkin sananvapautta rajotettiin aika paljon, vaikkei se meidän syy ollu et koulun nimen lyhenne on kalu :(
Meil on oli kans Kaitaan Lukiossa tosta sanomista :) Mut kyl ne kai yhen setin jotain "KALU ON KOVIN!"-paitoja painatti.
Tietty ehkä joidenkin kuudesluokkalaisten mielestä joku putoava maksalaatikko on "IhAn ZiGa PÄRäYttÄvÄ" mut enemmän luulisin et ne helvetin marsut ja hamsterit ja "SOITA PONILLE! LOL!"-mainokset pistää vituttamaan.
Mä irtisanoin zerofortyni ku mua alko vituttamaan niin paljon noi maksalaatikkoläpät. Ei huumori synny siitä että otetaan vaan joku absurdi juttu ja laitetaan se toiseen absurdiin juttuun kiinni, jos se on tehty noin väkinäisesti. Nuorille suunnattu mainonta on ällöttävää :(
Meil on oli kans Kaitaan Lukiossa tosta sanomista :) Mut kyl ne kai yhen setin jotain "KALU ON KOVIN!"-paitoja painatti.
:D
...
...
Tähän sopis Tresin signature - lainaus Tuomas Toivoselta.
Joo, tavallaan totta. Mutta en siltikään ymmärrä :crybaby:
whitelabeli missä luki vaan zeroforty (en mä urpona sitä 040:ks osannu tulkita), ja biiseissä vocoderit laulo tota samaa zerofortyjuttua. ei biiseistä sun muista sen enempää, mutta se mikä tässä askarrutti on etten saanu missään vaiheessa tietää että kyseessä on kännykkäliittymän promokampanja ... en mä kyllä sitä missään soitellu, mutta oishan tuo saattanu olla hölmöä tietämättään soittaa tollasia mainos jinglejä jossain keikalla.
mahtaakohan olla hirveen laillista mainontaa?
Vääntäkääs nyt rautalangasta, että mikä tuossa teidän mielestänne on laitonta?
Suoramainonta ei sinällään ole laitonta, ei-toivottavaa tosin jos sen on kieltänyt. Muistsaakseni Suomessa kyllä täytyy mainoksesta erottua se, että se on mainos. Eli mainoksia ei saisi esittää harhaanjohtavasti faktana tai virallisena tietona/tahona.
Suoramainonta ei sinällään ole laitonta, ei-toivottavaa tosin jos sen on kieltänyt. Muistsaakseni Suomessa kyllä täytyy mainoksesta erottua se, että se on mainos. Eli mainoksia ei saisi esittää harhaanjohtavasti faktana tai virallisena tietona/tahona.
Tässä tapauksessa ei voine väittää että "mainosta" olisi esitetty harhaanjohtavasti faktana tai toimituksellisena aineistona? =)
Sain lääkäri-faijapuolelta hauskan Nuvaring-mainos-cd:n (Nuvatunes presents: Ultimate Nuvatune Collection). Nuvaring on siis hormoniehkäisymenetelmä naisille, laitetaan rengas sinne ja silleen. On kyl helmi levy, kaikkea ambientista funkiin olevia biisejä missä lauletaan aina jotain monotonista looppia tyyliin:
"Nuvaring / easy to use
safe / once a month
Nuvaring / Nuvaring"
Kiva levy, kiva rengas.