Cokis Chillaa!

65 posts, 4 pages, 9,970 views

#61 • • LindaGP Guest

Hei,

Ja kiitos palautteestasi koskien Coca-Cola Chill -kampanjaa.
Kaikki palaute on meille arvokasta ja se kirjataan ylös ja otetaan huomioon tulevia kampanjoita suunniteltaessa.
Myös AD saa palautteen tietoonsa, joskin potkuja en uskalla luvata ;)

Mainitsemasi Chill-kampanja on vasta alkamassa, ja televisiossa pyörii tällä hetkellä teemaan liittyvä perusmainos.
Varsinainen kampanjamainos ilmestyy televisioon vasta, kun kampanjaetiketeillä varustetun pullot ovat saapuneet kauppoihin. Tämä voi viedä vielä toista viikkoa.

Kommenttisi dissaus-sanan alkuperäismerkityksestä on aivan totta. Sanan afro-amerikkalainen etymologia tarkoittaa "epäkunnioituksen esittämistä". Pohjoismaisessa kielenkäytössä ja myös Suomessa sana on saanut alkuperäismerkitystä pehmeämmän sävyn ja sitä käytetään toisinaan jo yleissanaluonteisesti ja vähemmän aatteellisesti...kouluruokaa dissataan, läksyjä dissataan. Kampanjalla pyritään nimensä mukaisesti tarjoamaan yksi tapa chillata kaikkien niiden asioiden keskellä, jotka saattavat tuntua rankoilta tai ikäviltä.

Mikään kampanja ei voi puhutella kaikkia eikä miellyttää kaikkia, emmekä me siihen mahdottomuuteen pyrikään. Viestisi perusteella arvelen, ettei tämä kampanja todennäköisimmin puhuttele sinua. Toivottavasti kuitenkin joskus onnistumme tarjoamaan sinulle myös hyviä hetkiä mainontamme ja kampanjointimme parissa.

Hyvää talven jatkoa,

Mä sain muutes aivan täsmälleen saman kirjeen, kun kävin antamassa palautetta. Mua alko nimittäin nyppiä se, että Messarin sivussa on linkki jossa kehoitetaan dissaamaan kavereitani ja äitiäni. En mä dissaa kavereitani enkä äitiäni, mä tykkään heistä.
#62 • • mark hamilton Guest
Miksi kaikki haluu aina maistaa Chill kokoista ihan niin kun se olisi jotain erilaista.. s*tanan bummit
#63 • • drS Guest
ni
#64 • • Juki54 Guest

ni

Tsillaas ny tohtori S!
#65 • • drS Guest

Tsillaas ny tohtori S!

no jos pääsen tsillaan 54:n takahuoneeseen :eek: