21 posts, 2 pages, 3,278 views
Klippi on tarkoituksella käännetty hieman pienempään bitratemuotoon,mut ei anneta sen häiritä :scared:
Klippi on tarkoituksella käännetty hieman pienempään bitratemuotoon,mut ei anneta sen häiritä :scared:
Hmm.. Se vain häiritsee :D Ainakin mun on mahdoton kommentoida tuota pätkää, kun laatu on noin huono. Koska tää previkka on vieläpä pätkitty eri osiin, niin laadun huonontaminen on kyllä varovaisuuden maksimointia.. :)
Hmm.. Se vain häiritsee :D Ainakin mun on mahdoton kommentoida tuota pätkää, kun laatu on noin huono. Koska tää previkka on vieläpä pätkitty eri osiin, niin laadun huonontaminen on kyllä varovaisuuden maksimointia.. :)
-Varovaisuuden maksimointia :scared: ehkäpä joo..johtuu ihan siitä,et eräs julkaistu biisi oli tehty samoilla "mausteilla" miten mun jo aikaisempi tuotos mikä sattu kerran olemaan online...
Ajattelin laittaa nyt tän huonomman bitrateversion kun se on tuolla muailmallakin..noh,katsellaan jos vaihdan sen 192 laatuseen later.
Kai tosta previstä jotain käsitystä saa,vaikkei nyt ihan soundien laatua pääse tarkastelee? :hah:
Juu, pätkän huonolaatuisuus "hieman" häiritse, mutta tältä pohjalta kuunneltuna kuulostaa varsin mukavalta. Saatan olla ainoa, mutta mun mielestä ideoiden ja soundien pohjalta tulee aika paljon mieleen Robert Nicksonin "Twisted by design".
Kyllä mulle ainakin maistuu tällainen meininki ja toivotaan, että maistuu levy-yhtiöillekin :)
Joo, saa sen verran että ainekset on ok, pitäs vaan kuulla parempilaatuisena :)
Melodia on kunnossa mun mielestä. Mut ei ole huipputuotantoa tää biisi muutenkaan, liidimelodia on vähän väsynyt, ja padit on tylsät :)
Kuulostaa perus reasonsaundilta hyvin tehtynä.
En kuitenkaan sano että tää olis huono, mutta kyllä tää viilausta kaipaa..
Uiui... Meikä ainakin diggas.. Tietysti tästä nyt jäi pahasti uupumaan se itse biisi... Mut intro kuulosti lupaavalta! Hyvin tuotettua ja toi "uuuaaah" voksu on varmaan källitty samalt samplelevylt mitä super kasi käyttää (mikä levy on muuten kyseessä, housemaster tms. sarja??)? Todella samankuuloinen..... Mut mikäs siinä... Toimii :)
Noh.. saundeja en mee arvostelemaan ku kerran kesken on.... Mut enemmän potkua niin hyvä tulee...
Ja myös raakinetten jakelusta voi olla montaa mieltä... Yritä kuitenkin luotta ittees ja väsätä biisi niin valmiix ku jaksaat... Sitten katot millaista palautetta se saa ja jos on korjattava niin teet joitakin pikku muutoksia kappaleeseen...
Musta toi aaah-sample taas on kamala, vois kuulostaa paremmalta isommalla reverbillä, mut se vaatii ehdottomasti reverse reverbin myös ennen tota saundia :)
Clap on hyvä mut ehkä sais ekuttaa vähän enempi about 1-2khz kohdalta. Bassline on vähän munaton, tohon vois lisätä botnea kyllä reilusti, ja muutenkin vaihtelua enemmän.
Melodia on kunnossa mun mielestä. Mut ei ole huipputuotantoa tää biisi muutenkaan, liidimelodia on vähän väsynyt, ja padit on tylsät :)
Nämä siis toki vain omia mielipiteitä!
Edit: Uuden kuuntelun jälkeen huomasin, että eniten tuossa tuotannossa ärsyttää tuo openhihat, mikä saa biisin kuulostamaan tosi amatöörimäiseltä.. Ja muutenkin haikka-perkussio-osastolla on todella vaisua. Sen vuoksi lofi kuulosti paremmalta.
Kuulostaa siis tyypilliseltä ASOT-julkaisulta ;)
Ei tää nyt niin huono ollut, ei tosin mikään järisyttävän hyväkään. Olisin kyllä halunnut kuulla hivenen paremman previkan :)
-Reasonia en kylläkään käytä....Logic rullaa!
jeps...viilausta laitellaan...ja katsellaan.
-Reasonia en kylläkään käytä....Logic rullaa!
jeps...viilausta laitellaan...ja katsellaan.
Joo, tätä kannattaa viilata sillä lofina kuulosti varsin maukkaalta. Just ton takia halusin kuullakin parempilaatuisena, koska siitä huomaa noi puutteet huomattavasti paremmin. Soinnutukselta ja melodioiltahan tässä ei mitään vikaa ole, ja jos rakenne on kunnossa niin toi saundien viilaus lienee ainoa juttu mitä kannattaa muutella. Toki tää kuulostaa (ainakin basslinen vuoksi) vähän tyhjältä, joten itse levittäisin padeja enemmän, lisäisin kokonaan uuden matalan basslinen ja lisäisin enemmän sweeppejä ja padeja sinne tänne. Myös joku matala sweeppi vois toimia sillon tällön muutamassa tahdissa, tjeu super8 :)
Noh, Miikal nyt on tapa dissata aina ;) Heh, ei vaa...
Juu, kyl mä diggasin enkä nimenomaan saundia siksi vielä arvostellut ku se oli kesken.... Teen sen ku saat biisin kokonaan kuntoon... Muutenkin toi saundien arvostelu on nykyään vähän yli äyräitten mennyt...
Lyön vetoa ettei siellä tanssilattialla kukaan tavallinen bilettäjä tajua näist teknisistä mixaushyperkikoista mitään.... Ne haluaa vaan et se kuulostaa "hyvältä" ei ne kiinitä huomiota mihinkään liidin korostuksiin 2kiloherzin kohalla tms... Mut ei se miltään reasonmatskulta kuulostanutkaan....=)
Toki ei tarkoita etteikö saisi twiikata saundia viimoisenpäälle, hyvähän se vaan on jos se kuulostaa muusikoittenkin korvissa hyvälle ja joskus jopa "waau" elämykselle ;)
Edit: Mistä vst synasta sen sanudin sait? Atmosphherestä?
Saiskos lisää ruusuja & risuja?Paljon on tsekattu,mut vähän kommentoitu.