vaasa

427 posts, 22 pages, 87,516 views

Avatar
#181 • • *angelikA reD* Guest
alustavien "neuvottelujen" jälkeen olemme ilmeisesti aikeissa lähteä turkkuseen, joten eiköhän siinä kyydissä pääse. :) (se on eri asia missä vaiheessa matkaa kosla piiputtaa..tai ei sentään. juurihan sitä ajettiin uv:na helsinkiin ja takaisin. )
luottavaisin mielin kohti helmikuuta. :D
Avatar
#182 • • Edited k1mm0 Guest

... et itse ainaki saanu tarpeeksi tuosta hardhouse saundista ...



joo, ei tosiaan mitn kovaa taloa ja/tai energiaa
sinne takahuoneeseen. sitä ei voi jaksaa enää.
hyvä optio olisi just esim. tekno, psyke tai ebm.
Avatar
#183 • • Sizzler Guest
galaxit räjähtää :panic:
Avatar
#184 • • JimmyD Guest

joo, ei tosiaan mitn kovaa taloa ja/tai energiaa
sinne takahuoneeseen. sitä ei voi jaksaa enää.
hyvä optio olisi just esim. tekno, psyke tai ebm.


Mitä ihmettä tuo EBM on, uusi hieno nimi kaikelle 160bpm-> soundille missä on jotain industrial vaikutteita? eli siis goottireiviä ;)
Vaasa topic näyttää olevan liekeis, 7 sivua jauhantaa miksi ei ole sitä miksi on tätä, tänä aikana olisitte kerinneet järkätä ties kuinka monet juhlat.
Avatar
#185 • • *angelikA reD* Guest

joo, ei tosiaan mitn kovaa taloa ja/tai energiaa
sinne takahuoneeseen. sitä ei voi jaksaa enää.
hyvä optio olisi just esim. tekno, psyke tai ebm.


Mitä ihmettä tuo EBM on, uusi hieno nimi kaikelle 160bpm-> soundille missä on jotain industrial vaikutteita? eli siis goottireiviä ;)
Vaasa topic näyttää olevan liekeis, 7 sivua jauhantaa miksi ei ole sitä miksi on tätä, tänä aikana olisitte kerinneet järkätä ties kuinka monet juhlat.



tapahtuuhan täällä myös aktiivista matkanjärjestystä.. :D goottireiviä..joo just sitä. ::shocked: siinä ei kyl enää meinaa jaksaa reivaa. huh! :)

psykeä tai ebm:ää takahuoneeseen kiits!
Avatar
#186 • • RaisuSport Guest

Kimppakyyti Turkuun 19.2? siistänne
Hedlund ja parikka viehättäis..



mikäli pakkanen kiristää kesäauton moottorin liian tiukille ettekä jostain syystä saa kuljetusta järjestettyä turkuun, tarkkailkaa tilannetta. tällä hetkellä on nimittäin työn alla bussikuljetuksen järjestäminen jyväskylästä tampereen kautta turkuun mentaleihin sekä takaisin jatkojen jälkeen. ottakaas asiaksenne järjestää esim minibussikuljetus treelle ellei se mielestänne koukkaa liian kaukaa ja hypätkää sieltä jenkkarekan kyytiin! infoa mental -bussista ilmestynee edellämainittuun upcoming events -topikkiin lähiaikoina :heart:
Avatar
#187 • • Sizzler Guest


Mitä ihmettä tuo EBM on, uusi hieno nimi kaikelle 160bpm-> soundille missä on jotain industrial vaikutteita? eli siis goottireiviä ;)



kaikki noi arvaukset meni nyt kyl pahasti mettän puolelle ehkä sana gootti oli lähin ;)
Avatar
#188 • • k1mm0 Guest

Mitä ihmettä tuo EBM on, uusi hieno nimi kaikelle 160bpm-> soundille missä on jotain industrial vaikutteita? eli siis goottireiviä ;)



jos vaikka kuuntelisit sitä, että saisit faktat kohdilleen?
ei tarvisi silloin heti olla luokittelemassa kaikkea polkaksi.

mut ehkä sä olet vain niin pro, ettei sun tarvi edes sitä
kuunnella ja silti tiedät tasan tarkkaan millasta se on?

mut joo, ton bpm pyörii jossain 100-130 maisemissa. ja
sit niis on myös vokaaleita. eli goottia, mut ei reiviä.

Vaasa topic näyttää olevan liekeis, 7 sivua jauhantaa miksi ei ole sitä miksi on tätä, tänä aikana olisitte kerinneet järkätä ties kuinka monet juhlat.



jos vaikka tulisit auttamaan meitä?
Avatar
#190 • • JimmyD Guest

jos vaikka kuuntelisit sitä, että saisit faktat kohdilleen?
ei tarvisi silloin heti olla luokittelemassa kaikkea polkaksi.



noh noh silmä käteen Kimmo, minähä kysyin mitä se on ja arvasin vain jotain :) polkaa en maininnutkaan, taitaa teillä olla sielä vaan polkka patoutumia ;) pikku provoihin ainakin herkästi tartutaan.

mut ehkä sä olet vain niin pro, ettei sun tarvi edes sitä
kuunnella ja silti tiedät tasan tarkkaan millasta se on?


En tiä pitäiskö itkeä vai nauraa.

vaikka tulisit auttamaan meitä?


Olen jättänyt diskoilut sikseen, ei nappaa enää mikään ;)
Avatar
#191 • • Matlåck Guest

tällä hetkellä on nimittäin työn alla bussikuljetuksen järjestäminen jyväskylästä tampereen kautta turkuun mentaleihin sekä takaisin jatkojen jälkeen.



Jes,kiitti vinkistä. :thumbs up:
Avatar
#192 • • k1mm0 Guest

noh noh silmä käteen Kimmo, minähä kysyin mitä se on ja arvasin vain jotain :) polkaa en maininnutkaan, taitaa teillä olla sielä vaan polkka patoutumia ;) pikku provoihin ainakin herkästi tartutaan.



heh, arvasin saavani tän vastauksen :D

toi sun kysymys oli kyllä johdatteleva (ja provosoiva) ja tartuin kyllä siihen
aika kärkkäästi, mutta en usko olevani ainoa kenellä täällä on patoumia ;)

En tiä pitäiskö itkeä vai nauraa.



saat itse valita, mut älä herkästi tartu pikku provoihin ;)

Olen jättänyt diskoilut sikseen, ei nappaa enää mikään ;)



ihan ymmärrettävää toki. samasta syystä täällä itsekin whinetän, enkä
ole mitn reivejä järkkäilemässä. vanhuus ei tule yksin.

pluria sulle, ehkä jossain ei-diskossa tapaamme :)
Avatar
#193 • • Toffo Guest
Seinäjoki?
Avatar
#194 • • *angelikA reD* Guest

Seinäjoki?



= dead city? :rolleyes:
Avatar
#195 • • Zakka Guest

Seinäjoki?



= dead city? :rolleyes:



City? -> Vaasan ratapiha :hah:

Thanks muuten sille, joka uskalsi kysyä mitä vi**uu
EBM on - tota olen miettinyt jo jonkin aikaa. Varsinkin ko genren edustaja Suicide Commando on pakko olla kova..
Avatar
#196 • • BetaFactory Guest

Seinäjoki?



Valitettavasti Seinäjoki vaikuttaa aika kuolleelta kaupungilta. Olihan Clockwork Reunion vähän aikaa sitten, ja varmasti aika moni vaasalainenkin siellä silloin kävi. Itse lähtisin vaikkapa milloin Seinäjoelle bilettämään, kunhan siellä vain järjestettäisiin jotain joskus. :) Muuten Seinäjoki on aika syvältä (sori!). No, ainakin sieltä saa Bossin laatukravatit. ;)

Kyllä polkkaääliöitäkin Vaasassa olemassa on. Taidan itse kuulua niihin. :)
Avatar
#197 • • k1mm0 Guest

Varsinkin ko genren edustaja Suicide Commando on pakko olla kova..



joo, onhan se... tjeu :D
Avatar
#198 • • Matlåck Guest

Itse lähtisin vaikkapa milloin Seinäjoelle bilettämään, kunhan siellä vain järjestettäisiin jotain joskus.



Ainakin Oded Peled on soittelemassa Kerholla joskus lähitulevaisuudessa. En nyt muista päivää. Saattaa olla että meni jo.
Avatar
#199 • • Coyote Guest

galaxit räjähtää :panic:



Yhdy toki kuoroon :D
Avatar
#200 • • BetaFactory Guest

Itse lähtisin vaikkapa milloin Seinäjoelle bilettämään, kunhan siellä vain järjestettäisiin jotain joskus.



Ainakin Oded Peled on soittelemassa Kerholla joskus lähitulevaisuudessa. En nyt muista päivää. Saattaa olla että meni jo.



Hmm, en kyllä löytänyt mitään tietoa tuosta tapahtumasta. Yritin etsiä Accesssin ja Klubituksen kautta.