luottavaisin mielin kohti helmikuuta. :D
427 posts, 22 pages, 97,094 views
... et itse ainaki saanu tarpeeksi tuosta hardhouse saundista ...
joo, ei tosiaan mitn kovaa taloa ja/tai energiaa
sinne takahuoneeseen. sitä ei voi jaksaa enää.
hyvä optio olisi just esim. tekno, psyke tai ebm.
joo, ei tosiaan mitn kovaa taloa ja/tai energiaa
sinne takahuoneeseen. sitä ei voi jaksaa enää.
hyvä optio olisi just esim. tekno, psyke tai ebm.
Mitä ihmettä tuo EBM on, uusi hieno nimi kaikelle 160bpm-> soundille missä on jotain industrial vaikutteita? eli siis goottireiviä ;)
Vaasa topic näyttää olevan liekeis, 7 sivua jauhantaa miksi ei ole sitä miksi on tätä, tänä aikana olisitte kerinneet järkätä ties kuinka monet juhlat.
Kimppakyyti Turkuun 19.2? siistänne
Hedlund ja parikka viehättäis..
Mitä ihmettä tuo EBM on, uusi hieno nimi kaikelle 160bpm-> soundille missä on jotain industrial vaikutteita? eli siis goottireiviä ;)
Vaasa topic näyttää olevan liekeis, 7 sivua jauhantaa miksi ei ole sitä miksi on tätä, tänä aikana olisitte kerinneet järkätä ties kuinka monet juhlat.
jos vaikka kuuntelisit sitä, että saisit faktat kohdilleen?
ei tarvisi silloin heti olla luokittelemassa kaikkea polkaksi.
mut ehkä sä olet vain niin pro, ettei sun tarvi edes sitä
kuunnella ja silti tiedät tasan tarkkaan millasta se on?
vaikka tulisit auttamaan meitä?
tällä hetkellä on nimittäin työn alla bussikuljetuksen järjestäminen jyväskylästä tampereen kautta turkuun mentaleihin sekä takaisin jatkojen jälkeen.
noh noh silmä käteen Kimmo, minähä kysyin mitä se on ja arvasin vain jotain :) polkaa en maininnutkaan, taitaa teillä olla sielä vaan polkka patoutumia ;) pikku provoihin ainakin herkästi tartutaan.
En tiä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Olen jättänyt diskoilut sikseen, ei nappaa enää mikään ;)
Seinäjoki?
Seinäjoki?
= dead city? :rolleyes:
Seinäjoki?
Itse lähtisin vaikkapa milloin Seinäjoelle bilettämään, kunhan siellä vain järjestettäisiin jotain joskus.
galaxit räjähtää :panic:
Itse lähtisin vaikkapa milloin Seinäjoelle bilettämään, kunhan siellä vain järjestettäisiin jotain joskus.
Ainakin Oded Peled on soittelemassa Kerholla joskus lähitulevaisuudessa. En nyt muista päivää. Saattaa olla että meni jo.