Siisti kämppä appreciated thread

52 posts, 3 pages, 9,285 views

#1 • • Tapi T Guest
Imuroin, pesin lattiat, pyyhin pölyt ja tiskasin.

Elämä voittaa taas! :cool:
#2 • • Homegrove Guest
Mulla tekee nainen noi työt. :D

Tosin tiskaaminen on mun homma mutta se on ihan ok, MD vaan taskuun, kuulokkeet korviin ja tekno pauhaamaan.
#3 • • Felis Guest
Kuka tulis mulle siivoo? :scared:
#4 • • rhedlund Guest
ennen olin aikamoinen sottapytty mutta seurustelun myöten tuli sitten opittua pitämään järjestystä yllä. nykyään pyrin vieläkin siivoomaan sen verran kun kerkiän/jaksan. on aina hauskempi kutsua yllärivieraita sisään jos on kämppä edustavassa kunnossa.
#5 • • Daniel Braun Guest

Mulla tekee nainen noi työt. :D

Meillä vaimo käskee ja mies vikisee.
Eli tiskaaminen & kuuluu mulle.
Tai oikeesti se on kyllä niin että mua ärsyttää niin kovasti tiskit & yleinen sotku että on pakko aina pestä ja puhdistaa jne.

Mutta vaatekaapit ja muutkin kaapit ovat kyllä niin sekaisin kuin olla ja voi.
En ymmärrä.
Niin on aina mulla ollut, kamat vaan viskataan kaapin perukoille...
#6 • • Roz Guest
Toisinaan sitä oikein ihmettelee miten kauheassa kaatopaikassa meikäläinen pystyisi asumaan ellei emäntä joskus vähän potkisi siivoamaan välillä. Onneksi joulupukki toi etuajassa astianpesukoneen niin ei tarvitse käsin tiskata. Tiskaus on ensteks eniten perseestä.
#7 • • Juki54 Guest

Tiskaus on ensteks eniten perseestä.

Ei vaan toiseks. Imurointi on karmeinta :panic:
#8 • • Hansu Guest

Tiskaus on ensteks eniten perseestä.

Ei vaan toiseks. Imurointi on karmeinta :panic:

Imurointi on hyvä kakkonen, mutta ehdottomasti pahinta on mattojen tamppaus :crybaby: Kolmanneksi yltää vessan pesu.
#9 • • kimbexx Guest
Jes. Koko kämppä imuroitu ja lattiat pesty ym. Eikä taas tarvittu kun kahden päivän valitus kuinka laiska olen ... Mutta kyllä nyt on kiva olla!!!
Hei oliko elämää ennen tiskikonetta....? EI EI ja EI. Se on vaan muisto katsella sitä kasvavaa tiskihirviötä joka kasvaa kuin joku mutantti =)
Mutta nyt on jo niin laiska ettei aina jaksa edes laittaa niitä tiskejä sinne koneeseen. Huh. :rolleyes:
#10 • • Bio Guest
Sitä on ihmeesti alkanu pitää kämppää siistinä nyt kun se on ihan oma.. vuokralla kun asui ja viel kämppiksen kans niin ei jaksanu välittää siisteydestä.

edit: imurointi on ihan kaameet, siin tulee kuuma..
#11 • • LindaGP Guest
Imuroitu tänään koko huusholli (4h+k), tiskattu, pesty 3 koneellista pyykkiä.
#12 • • HardS Guest
siisti kämppä takaa viihtyvyyden :) oman ja muiden. must on tullut ihmeen siivo viimeisen parin vuoden aikana. hyvä vaan :)
#13 • • Kaum Guest
Tiskikoneen täyttäminen ja purkaminen on hirveintä mitä mä tiedän.
Tiskaan käsin, vaikka kone löytyy.
#14 • • snt Guest
Jep, sain kans vihdosta viimein siivottua. \o/
Tamppasin mattojakin niin kovaa että piiska katkes :crybaby:
#15 • • jouni a Guest
jaa-hazz...se olis kai sitten korkee aika siivota pikkasen. Kone jauhaa just pyykkiä,
tiskit venaa pesua ja lattiat pitäis imuroida + pölyt pyyhkiä :panic: :panic:

Kaikkein v-mäisintä siivouksessa on sen alottaminen! :crybaby:
Ei se niin pahalta tunnu tehdessä, eikä vartenkaan sitten kun on valmista :happyroll:
#16 • • JussiS Guest
Vittu.

Kaks kuukautta oon ollu nyt duunis about 12h / päivä, eikä sit oo jaksanu paljoo siivoilla. Alkaa oleen sen näköstäkin. Ja just kun mä päätin et tätä uutta kämppääni en päästä samaan kuntoon kun edellistä. Onneks ei oo hetkeen ollu toimivii soittimia, ni levyt on sentään järjestyksessä :)
#17 • • trusti Guest

jätkä on sekasin :panic:
#18 • • snt Guest

jätkä on sekasin :panic:

Joo, sekasin oot! Varsinkin näin koneettoman näkökulmasta... :)
#19 • • miikkah Guest
tiskikone on kyllä yksi hienoimpia keksintöjä ever. ja pyykkikone. kolmas on tuo joidenkin vihaama imuri. välillä tuli asuttua & siivoiltua vuosi ilman imuria (lakaisu, luutuaminen & tamppaus, anyone?). sen jälkeen sitä konetta on arvostanut vähän eri lailla.
#20 • • Remotion Guest

Kaikkein v-mäisintä siivouksessa on sen alottaminen! :crybaby:
Ei se niin pahalta tunnu tehdessä, eikä vartenkaan sitten kun on valmista :happyroll:

Totta.
Kaikkein hirveintä on kuitenkin silittäminen. Sitä ei vaan halua tehdä.
Varsinki mutsi on pelotellu mua niin sikana et varo sitten niitä kalkkitahroja ja äää! :crybaby: Voi helge kun noita paitoja on vielä n 25 kpl tossa roikkumassa... tosin nyt vaan yks pitäis silittää. mut miks se silitysrauta ei voi olla sellanen et vaan ottaa kaapista ja silittää ja sit laittaa takas piiloon?