52 posts, 3 pages, 9,297 views
Kuka mun kämppää oikeen sotkee? :confused:
Mutta ei poista ongelmaa että vesijohtovedessä tulee mukana kalkkia jonka takia se sotkeekin ja sitä rautaa pitää puhdistaa.
Kaupasta lähdevettä rautaan?
Eikai kalki oo haihtuvaa tavaraa... säiliöhän siihen sulaa, ellei sitä sitten taas jäähdytä. ja sitten rauta taas lämmittää sen :scared: mitä nappei sun äippä syö, ei meilä noin tehty...Mutta ei poista ongelmaa että vesijohtovedessä tulee mukana kalkkia jonka takia se sotkeekin ja sitä rautaa pitää puhdistaa.
Kaupasta lähdevettä rautaan?
Hassut. :) Mä olen jostain ymmärtänyt, että kun sen veden keittää ennen rautaan laittoa, ei tule kalkkitahroja. Äiti ainakin aina keitti veden ennenkuin kaatoi sen siihen vesisäiliöön. Ja eikös äidit ole aina oikeassa? :D
Eikai kalki oo haihtuvaa tavaraa... säiliöhän siihen sulaa, ellei sitä sitten taas jäähdytä. ja sitten rauta taas lämmittää sen :scared: mitä nappei sun äippä syö, ei meilä noin tehty...
Eikai kalki oo haihtuvaa tavaraa... säiliöhän siihen sulaa, ellei sitä sitten taas jäähdytä. ja sitten rauta taas lämmittää sen :scared: mitä nappei sun äippä syö, ei meilä noin tehty...
Tosta kerrottiin myös erittäin luotettavalla puutarha-palstalla. :) Joten jos mun nappeja syövä äiti ei sua vakuuta, niin ehkä sitten puutarha-palsta?
Noniin :eek: , tätähän mä vähän epäilinkin, syökö se klemmareita ja vetoketjujakin?? Multa välillä hävii paidoista nappeja, nyt'tenpähän tietää ketä siitäkin syyttää. :crybaby:
Noniin :eek: , tätähän mä vähän epäilinkin, syökö se klemmareita ja vetoketjujakin?? Multa välillä hävii paidoista nappeja, nyt'tenpähän tietää ketä siitäkin syyttää. :crybaby:
Mikä sua oikein vaivaa?
Hemmoteltu kakara! Selkääsi sietäisit saada koivuniemen herrasta.
Kumpaakohan nyt mahdat tarkoittaa?
Olinko kiltti? :king: