mut ei voi silti dissaa jotai teebeetä. jos ideaa on tarpeeks nii voi myös mättää. täs on kyl mielestäni enemmän kyse dj:n tyylitajust. rankkaa kamaa voi soittaa hyvin tai huonosti.
oonkin miettiny tässä, että mihin on seteistä kadonnut dynamiikka. sitä mitä nyt on tullu bileissä käytyä (eli valitettavan harvoin) on meiningit menneet aina lopussa ihan liian sahaamiseksi ja murhaamiseksi, eikä paljoa suvantokohtia anneta. mutta suomessa nyt on tuon monimuotoisuuden suhteen asiat ihan hyvin, eikä ole sellaisia pelkkään mättöön tai jump uppiin erikoistuneita bileitä, niitä kun ei jaksa erkkikään.
jotain settejä brittibileistä oon kuunnellu, niin välillä kyllä ihmetyttää kun jo reilusti ennen puoltayötä tulee hirveää amen-reese-gabberbassoraastoa, ja bileet kestää neljään.
musta ois kiva jos ois bileet joissa tulis lähinnä tota teknojunkkaa. tai ois sellanen "futuristinen" soundimaailma. sieltä löytyy muutakin kuin sitä mättöä. tsekatkaa vaikka sellainen lafka kuin warm communications.
edit:
musa-staili koki kyl aikamoisen alennustilan tos vuostuhannen lopus mut nyt on tullu taas aika hyvii träkkei. mut silti, niinku kaikest muustaki musast, 95% on paskaa.
Niin no, mun mielestä taas niihin aikoihin tuli kaikkii älyttömän kovii juttuja, kuten vaikka nykytechstepin esiasteet No U-Turnilla ja sit Wormhole (sitä levyä nyt ei voi sivuuttaa!) ja muita Virus-juttuja. Täs varmaan kyl vaikuttaa kanssa se, että mä innostuin toden teolla junkasta just noihin aikoihin :)
Menihän se soundi vähän turhan pörinäks sitten ehkä "massojen" mielestä ja tollaista, mutta muhun ton ajan synkistelysoundi kyl toimii yhä.