146 posts, 8 pages, 46,068 views
Mikään partakone ei voita yhdistelmää höylä + vaahto. Höylällä saa ehdottomasti tarkimman tuloksen ja naama näyttää siedettävältä myös seuraavanakin päivänä.
Mulla on kohtuullisen herkkä iho, joka menee aina ruvelle koneella ajettaessa.
Mikään partakone ei voita yhdistelmää höylä + vaahto. Höylällä saa ehdottomasti tarkimman tuloksen ja naama näyttää siedettävältä myös seuraavanakin päivänä.
Mulla on kohtuullisen herkkä iho, joka menee aina ruvelle koneella ajettaessa. Oon testannut muutamaa eri konetta - viimeisin yli 200€:n testivoittaja Philishave - ja näistä mikään ei ole päässyt lähellekään höylää.
Partavaahdoista sen verran, että tutkimuksieni mukaan parasta tavaraa on Daily-merkkinen halpistavara, joka on yli puolet Gilleten geeliä halvempaakin.
Mulla on kohtuullisen herkkä iho, joka menee aina ruvelle koneella ajettaessa. Oon testannut muutamaa eri konetta - viimeisin yli 200e:n testivoittaja Philishave - ja näistä mikään ei ole päässyt lähellekään höylää.
Partavaahdoista sen verran, että tutkimuksieni mukaan parasta tavaraa on Daily-merkkinen halpistavara, joka on yli puolet Gilleten geeliä halvempaakin.
No tarviipa testaa toi Daily, mutta en kyllä jaksa uskoa että se pieksee
Gilletten geelin. Mulla kun purkki sitä kestää 3-6kk.
Voin siis hyvällä omallatunnolla maksaa sen ~8e neljännes / ½vuoden välein.
En missäää vaiheessa ole aikonut, tai aio hankkia partakonetta koska
koen sen turhaksi.
Lisäksi mulla on myös herkkä iho, joten kone ei siinäkään kohtaa tule
kyseeseen. Ja mulla menee parran ajoon semmonen 2-3min.
ja mulla ei kyllä oo koskaan niin kiire etten sitä kerkeisi tekemään.
Ja kyllä, myös minä käytän intistä saatua Mac3-vartta vieläkin.
(tosin se on vasta 1,5 vuotta vanha.)