Itse olen järjestänyt tapahtumia Suomessa noin kymmenen vuoden ajan.
"Uran" aikana olen oppinut ainakin sen, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Mikäli kohtelet artistia hyvin ja kunnioitat hänen toiveitaan, saat todennäköisesti samanlaista kohtelua artistilta itseäsi kohtaan ja homma toimii kaikinpuolin ilman ongelmia.
Lisäksi melkein lähes kaikki buukattavista deejiistä on jollain lailla myös henkilökohtaisia tuttuja/frendejä/ystäviä, niin itse ainakaan en edes kehtaisi kohdella heitä vain "työntekijöinä".
Hyvä kohtelu ei ole myöskään yleensä kiinni rahasta tai ilmaisen juoman määrästä tms, vaan siitä että viitsii olla ystävällinen, rehellinen, ennakoi tilanteet ja sopii asiat etukäteen.
Tässä maassa artistien pyynnöt ovat kuitenkin niin minimaalisia (ainakin trance/hard-puolella), että niiden toteuttaminen on useimmiten kiinni vain promoottorin viitseliäisyydestä.
Täs ilmenee kyl oikee asenne bilejärkkäilyyn ja myös asiasta keskusteluun.
Itsekin kyl sortunu tuol vuodattaan, mut joo 'oma lehmä ojassa' kait :] Vituttanu kyl joskus keikoilla huonosti säädetyt asiat. Sorry jos nyt jonkun hampaankoloon on ottanut, minut tuntevat onneks taitaa tietää et sanailuni on ihan hyväntahtoista (ja paikoitellen hyvin päätöntä:D).