Piti oikein ukkelilta tarkentaa, että onko se mahdollista :D
Hilpeä ja hämärä aamutuima
1,327 posts, 67 pages, 625,661 views
Lopulta kun mä pääsin sieltä ulos, se ei pystynyt seuraamaan - ikäänkuin se olisi ollut jotenkin maagisesti vangittu sinne rakennuksen sisälle. Mut silti. Yäk.
Näin usva-leffan aivan liian nuorena. Ehkä myös Jurassic Parkinkin.. Vieläkin ehkä kammoksun niitä.. Joskus myös jokin mies, joka ei puhua pukahda, jahtaa minua. Mutta dinosaurukset vie vieläkin ykköspaikan. Usvasta hyökkäävät zombit tulee hyvänä kakkosena.
Helikopterin ovi oli auki Vietnam-leffojen tyyliin, ja se lensi tosi matalalla jonkun rämeisen joen yläpuolella. Taisin pudota tai hypätä helikopterista, koska olin yhtäkkiä siinä joen penkalla katsomassa, kun valtava pallokala hyppäsi kuivalle maalle pyydystämään jotain palleroa ja laahautui sitten takaisin jokeen. Ja sit näin krokotiilin leukaluut joen pohjassa. Seuraavaksi paikalle rynnistikin sitten gepardi, jolloin huusin, että haluan takaisin helikopteriin.
Jännittää mennä nukkumaan, ku ei tiedä mikä eläintarha mua taas odottaa
Jammailija, 20.4.2005 10:45:
(snip)
No hyvä että joku muistaa unensa noin tarkkaan. 

.
Ja kaikista tuhansista klubbarilaisista kaikki muut oli saanu rangaistuspisteitä paitsi me kolme.
Ja sit heräsin. Damn.
hardikaveri, 6.5.2005 12:49:
olen huomannut sen että aina kun näen unia jostain tilanteesta jossa soi musaa niin olen itse "säveltänyt" sen päässäni..siis en koskaan kuule unissani mitään muiden tekemiä kappaleita..
pari kertaa herätessäkin jäänyt soimaan melodia päässä mutta unohtanut se sit
pitäis varmaan ottaa nauhuri yöpöydälle ja laulaa melot sit kun herää
Tai no, kyl silloin tällöin oikeatkin biisit soi, mut useammin oikeastaan omat sävellykset... Tiedä kuinka suuria säveltäjäneroja me ollaan nukkuessamme...
sapeli, 9.5.2005 15:37:
---
hardikaveri, 6.5.2005 12:49:
olen huomannut sen että aina kun näen unia jostain tilanteesta jossa soi musaa niin olen itse "säveltänyt" sen päässäni..siis en koskaan kuule unissani mitään muiden tekemiä kappaleita..
pari kertaa herätessäkin jäänyt soimaan melodia päässä mutta unohtanut se sit
pitäis varmaan ottaa nauhuri yöpöydälle ja laulaa melot sit kun herää
---
Hei, ihan sama juttu!![]()
Tai no, kyl silloin tällöin oikeatkin biisit soi, mut useammin oikeastaan omat sävellykset... Tiedä kuinka suuria säveltäjäneroja me ollaan nukkuessamme...
Kuten eräänäkin yönä näin unessa sopivan efektikikkabreikki hässäkän, helvetisti chorusta, distortionia, kickkirullaus taustalle ja highpass filterillä x-y padilla kulmasta toiseen + roundpan, ja melodiaan siihen taustalle sopiva tiputus... Hyvin toimi....
Ja kuulosti oikeesti jopa ihan hyvältä...
hardikaveri, 23.5.2005 15:22:
alitajunta vissiin tekee työtä viiveellä kun aivo ei ole enään overloadissa